PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawostka słowna w ofercie :-))

  • 1. Data: 2005-02-15 14:23:37
    Temat: Ciekawostka słowna w ofercie :-))
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    Witam
    ...co to za tajemnicza technologia stosowana w browarnictwie ,bo tam
    znalazłem taką ofertę?
    I czy to praca dla mężczyzny czy kobiety ? :-)))

    - znajomość technologii mycia CIP
    - znajomość systemu HACCP mile widziana

    _______________________
    j...@w...pl

  • 2. Data: 2005-02-15 15:32:12
    Temat: Re: Ciekawostka słowna w ofercie :-))
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    J&B <j...@w...pl> zapodał(a):
> [...]
    > znalazłem taką ofertę?
    > I czy to praca dla mężczyzny czy kobiety ? :-)))

    hmmmm

    > - znajomość systemu HACCP mile widziana

    dość fajnie opisane to jest tutaj:
    http://www.wsse.krakow.pl/pages/wsse_document.php?ni
    d=57&did=67

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2005-02-15 16:22:20
    Od: "yksnimaK" <y...@w...pl>

    "J&B" <j...@w...pl> wrote in message news:cut0pd$pli$1@news.onet.pl...
> [...]
    > znalazłem taką ofertę?
    > I czy to praca dla mężczyzny czy kobiety ? :-)))

    To chyba raczej dla kobiety :). Przepraszam - nie mogłem się powstrzymać
    :)))

    Rafał

  • 4. Data: 2005-02-15 16:42:22
    Od: Karol Lipnicki <a...@m...int.pl>

    Wspaniałego dnia wtorek, 15 lutego 2005 16:32 internauta o pseudonimie
    DooMiniK, klikając w klawiaturę wystukał tekst wiadomości, na grupie
    pl.praca.dyskusje::

    Normy CIP i HACCP to normy sanitarne. Niestety nie pamiętam teraz ich
    dokładnego rozwinięcia, ale każdy zakład produkcji spożywczej starający się
    o ISO musi spełniać te normy.

    Alpin19

  • 5. Data: 2005-02-15 21:23:49
    Od: "marcin.d" <t...@o...pl>

    > To chyba raczej dla kobiety :). Przepraszam - nie mogłem się powstrzymać
    > :)))

    No i oplulem sobie monitor przez ciebie :DDDDDD

    pozdrawiam
    Marcin.d
    www.detepe.net

  • 6. Data: 2005-02-15 21:34:31
    Od: <tester321(bez_tego)@tlen.pl>

    "marcin.d" <t...@o...pl> wrote in message

    > No i oplulem sobie monitor przez ciebie :DDDDDD

    no to teraz wyliz ... tak jakbyc robil minetke
    :-)))

    Pozdrawiam
    tester

  • 7. Data: 2005-02-15 21:34:58
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Tue, 15 Feb 2005 15:23:37 +0100, na pl.praca.dyskusje, J&B napisal(a):

    > - znajomość technologii mycia CIP

    W skrocie - systemy mycia w obiegu zamknietym.

    > - znajomość systemu HACCP mile widziana

    Hazard Analysis and Critical Control Point - Analiza Zagrożeń i Krytycznych
    Punktów Kontroli.

    Za EuroInfo:

    Skrót HACCP pochodzi od określenia w języku angielskim (Hazard Analysis and
    Critical Control Points), które tłumaczy się jako Analiza Zagrożeń i
    Krytyczne Punkty Kontroli. Oznacza system organizacji działania w firmach
    mających do czynienia z żywnością, służący zapewnieniu bezpieczeństwa
    zdrowotnego tej żywności. System HACCP jest uznawany za najskuteczniejsze
    narzędzie pozwalające zagwarantować, że żywność nie ulegnie skażeniu lub
    zanieczyszczeniu i będzie bezpieczna dla konsumenta.

    ________

    No i raz jeszcze napisze swoje - skoro ktos nie rozumie ogloszenia (jezyk,
    terminologia, etc.) to znaczy to jedno - nie jest to ogloszenie dla
    czytajacego.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 8. Data: 2005-02-16 07:23:47
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Kyniu wrote:

    > W skrocie - systemy mycia w obiegu zamknietym.

    [...]
    > No i raz jeszcze napisze swoje - skoro ktos nie rozumie ogloszenia (jezyk,
    > terminologia, etc.) to znaczy to jedno - nie jest to ogloszenie dla
    > czytajacego.

    a nie wpadles na to, ze dla kogos moze byc po prostu zabawne
    to zdanie?? tak samo jak zabawne by było "technologia mycia RĄK";

    adas;

  • 9. Data: 2005-02-16 10:57:58
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Wed, 16 Feb 2005 08:23:47 +0100, na pl.praca.dyskusje, adasiek napisal(a):

    > a nie wpadles na to, ze dla kogos moze byc po prostu zabawne
    > to zdanie??

    Nie widze w nim nic zabawnego.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 10. Data: 2005-02-16 21:29:42
    Od: "derek" <d...@p...onet.pl>

    CIP natomiast oznacza mycie w obiegu zamkniętym.
    Nie znam szczegułów technologicznych , ale wiem że do instalacji podłącza
    się specjalną stację mycia, która wymusza/umożliwia takie właśnie mycie.
    Wymagane są specjalne środki myjące z odpowiednimi atestami (sprzedawane
    min. przez firmę Impuls bądź Henkel np:
    http://www.impuls.pl/produkty/przem_wod/cipalkalit.h
    tml).

    pozdrawiam