PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile powinienem poprosic ?

  • 1. Data: 2005-02-15 14:26:34
    Temat: Ile powinienem poprosic ?
    Od: "ND" <n...@t...pl>

    Witam,

    Ile powinienem zaproponowac na spotkaniu kwalfikacyjnym ?

    Srednia firma ~30 pracownikow, 10 lat dzialania.
    Stanowisko Administratora sieci / Webmastera. praca na pelnym etacie.

    Podtswowe zadania :

    Administracja siecia (18 komputerow WinXP/98) + servery Win2003Server +
    sprzet(drukarki itp).
    Pomoc Uzytkownikom sieci - ogolny nadzor nad zapleczem komputerowym firmy.
    Prowadzenie strony WWW

    Druga praca :)

  • 2. Data: 2005-02-15 15:21:40
    Temat: Re: Ile powinienem poprosic ?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    ND <n...@t...pl> zapodał(a):
> [...]
    > sprzet(drukarki itp).
    > Pomoc Uzytkownikom sieci - ogolny nadzor nad zapleczem komputerowym firmy.

    zacznij od 2tys ;)

    --
    Dominik Siedlak

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2005-02-15 16:22:50
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    3000 brutto

  • 4. Data: 2005-02-15 17:17:18
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    > 3000 brutto
    Albo zartujesz albo specjalnie wpuszczas pytajacego w kanal.
    t.

  • 5. Data: 2005-02-15 17:38:45
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Użytkownik "terrorysta" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Albo zartujesz albo specjalnie wpuszczas pytajacego w kanal.
    > t.

    Nie, mówie totalnie poważnie. Zależy jeszcze jakie miasto. Warszawa napewno
    więcej.
    Wiem co mówie (mam że tak to nazwę "doświadczenie" z dobrymi informatykami
    pracującymi na przenajróżniejszych stanowiskach w dobrych firmach).
    Ale skoro kolega pisze o jakiejś małej firemce, to fakt, moze tyle nie
    dostać. Ale skoro potrafi, i ma jeszcze jakieś dosw. to kwota którą podałam
    jest zupełnie normalna.

  • 6. Data: 2005-02-15 17:59:17
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-15 18:17, Użytkownik terrorysta napisał:

    > Albo zartujesz albo specjalnie wpuszczas pytajacego w kanal.

    tzn. za dużo czy za mało?

    --
    Witiia

  • 7. Data: 2005-02-15 18:33:27
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Wlasnie tez sie teraz zaczelam zastanawiac o co chodzilo..?
    Bo wg mnie to i tak mało powiedzialam..

  • 8. Data: 2005-02-15 19:06:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 15 Feb 2005 15:26:34 +0100, "ND" <n...@t...pl> wrote:

    >Srednia firma ~30 pracownikow, 10 lat dzialania.
    >Stanowisko Administratora sieci / Webmastera. praca na pelnym etacie.
    Zalezy od miasta :)

    >Druga praca :)
    Skoro druga praca to czy to bedzie caly etat czy nie?
    Albo inaczej: druga na raz, czy to bedzie Twoja druga praca, tzn
    pierwszy rozdzial doswiadczenia zakonczyles (ile lat doswiadczenia?) i
    rozpoczynasz drugi?

    Przychylam sie do opinii 2.500 - 3.000 brutto / pelen etat w przypadku
    duzych miast (wojewodzkich) i jesli masz stosowne doswiadczenie.
    Warszawa wiecej, mniejsze miasta i wsie - mniej.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 9. Data: 2005-02-15 21:10:58
    Od: <tester321(bez_tego)@tlen.pl>

    > Srednia firma ~30 pracownikow, 10 lat dzialania.
    srednia ? raczej srednio malutka

> [...]
    > sprzet(drukarki itp).
    > Pomoc Uzytkownikom sieci - ogolny nadzor nad zapleczem komputerowym firmy.
    czyli admin + webmaster + serwisant + helpdesk

    > Druga praca :)
    rozumie ze chodzi o to ze masz doswiadczenie a nie ze bierzesz cos
    dodatkowego ...
    zreszta wyzej piszesz ze pelny etat

    Powiem tak. Jesli to jakas pipidowa to jakies 2,5k powinienes dostac ale
    jesli duze miasto to musisz uwazac na konkurencje studenciakow ktorzy za pol
    darmo robia albo i jeszcze taniej. Szczegolnie ze obowiazki nie sa zbyt
    skomplikowane ...
    :-(

    Pozdrawiam
    tester

  • 10. Data: 2005-02-16 07:50:54
    Od: "PerkinS" <p...@g...pl>

    Użytkownik "ND" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzet(drukarki itp).
    > Pomoc Uzytkownikom sieci - ogolny nadzor nad zapleczem komputerowym firmy.

    Zacznij od wiekszej kwoty z której zawsze będzie mozna zjechac.... mysle ze
    3000 PLN to minimum...