PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawostka słowna w ofercie :-)) › Re: Ciekawostka słowna w ofercie :-))
    From: "derek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciekawostka słowna w ofercie :-))
    Date: Wed, 16 Feb 2005 22:29:42 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@nat-240-24.man.bydgoszcz.pl

    CIP natomiast oznacza mycie w obiegu zamkniętym.
    Nie znam szczegułów technologicznych , ale wiem że do instalacji podłącza
    się specjalną stację mycia, która wymusza/umożliwia takie właśnie mycie.
    Wymagane są specjalne środki myjące z odpowiednimi atestami (sprzedawane
    min. przez firmę Impuls bądź Henkel np:
    http://www.impuls.pl/produkty/przem_wod/cipalkalit.h
    tml).

    pozdrawiam

    Użytkownik "Kyniu" <k...@U...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > W skrocie - systemy mycia w obiegu zamknietym.

    > Hazard Analysis and Critical Control Point - Analiza Zagrożeń i
    Krytycznych

    ________