PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawe testy na rozmowie

  • 1. Data: 2003-07-17 15:44:19
    Temat: Ciekawe testy na rozmowie
    Od: "Well" <W...@w...com>

    Dzisiaj mnie wcielo gdy gosc na rozmowie kwalifikacyjnej pierwsze co zrobil
    to dal mi klocki lego i kazal zbudowac samochodzik tak zeby zaden klocek nie
    zostal.

    A na innej rozmowie gosc zapytal mnie czy wierze w ufoludki, zero pytan
    merytorycznych. Na koncu gdy koles zapytal mnie czy mam do niego jakies
    pytania zadalem mu jedno "Kto wymysla takie debilne pytania i ile Panu za to
    placa". Chyba nie wezma mnie do nastepnego etapu rekrutacji. Jak myslicie?

    Well

  • 2. Data: 2003-07-17 15:53:17
    Temat: Re: Ciekawe testy na rozmowie
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Well <W...@w...com> napisał(a):

    A można wiedzieć do jakiej pracy i w jakim charakterze.

> [...]
    > to dal mi klocki lego i kazal zbudowac samochodzik tak zeby zaden klocek

    Przecież jeśli startowałes na sprzedawcę do sklepu z zabawkami to niegłupi
    pomysł.

> [...]
    > placa". Chyba nie wezma mnie do nastepnego etapu rekrutacji. Jak myslicie?

    Raczej nie, zwłaszcza jeśli startowałeś na redaktora do gazety "Przegląd
    zjawisk nadprzyrodzonych i paranormalnych".

  • 3. Data: 2003-07-17 15:56:26
    Od: "Well" <W...@w...com>

    1. Pracownik Controllingu

    2. Konsultant d/s zatrudnienia

  • 4. Data: 2003-07-17 16:07:03
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Well" <W...@w...com> napisał w wiadomości

    [ciach]

    czesto tez sie pytaja o znak zodiaku ;)

    Asiek

  • 5. Data: 2003-07-17 17:16:50
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Well" <W...@w...com> wrote in news:bf6ga2$d5m$1@atlantis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

> [...]
    > jakies pytania zadalem mu jedno "Kto wymysla takie debilne pytania i
    > ile Panu za to placa". Chyba nie wezma mnie do nastepnego etapu

    Mysle, ze w tej sytuacji okazales sie osoba malo otwarta/elastyczna i nerwowa, a taka

    reakcja nie byla uzasadniona.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 6. Data: 2003-07-17 18:25:21
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    W...@w...com news:bf6h02$g9l$1@atlantis.news.tpi.pl

    > 1. Pracownik Controllingu

    Bedziesz kontrolowal czy robia produkty tak zeby zadna czesc nie zostala ;)

    > 2. Konsultant d/s zatrudnienia

    Bedziesz pilnowal zeby nie zatrudnili Obcych przez pomylke ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2003-07-17 19:23:28
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > placa". Chyba nie wezma mnie do nastepnego etapu rekrutacji. Jak myslicie?

    IMHO: Badali Twoją wyobraźnię. Fajna firma. Chcę do nieeej!!!!!Z klocków
    mogę zrobić wszystko i żaden nie zostanie. A jeśli kolesie chcą, żebym
    wierzył w UFO, mogę. Mi to nie przeszkadza:)

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 8. Data: 2003-07-17 20:07:52
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Well" <W...@w...com> writes:

    > Dzisiaj mnie wcielo gdy gosc na rozmowie kwalifikacyjnej pierwsze co zrobil
    > to dal mi klocki lego i kazal zbudowac samochodzik tak zeby zaden klocek nie
    > zostal.

    prosty test na wyobraznie przestrzenna...

> [...]
    > placa". Chyba nie wezma mnie do nastepnego etapu rekrutacji. Jak myslicie?

    chyba raczej nie.

    nie zakladaj, ze kazde pytanie, ktorego sensu nie rozumiesz, jest
    debilne.

    a co jesli w zyciu spotkasz sie z klientem, ktory bedzie ci zadawal
    rownie debilne pytania? tez mu powiesz tak samo?

    moze ten facet chcial wlasnie sprawdzic twoja reakcje w tej sytuacji?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 9. Data: 2003-07-18 11:04:29
    Od: w <n...@d...sie>

    Dnia 2003-07-17 17:44, Użytkownik Well napisał:
    > Dzisiaj mnie wcielo gdy gosc na rozmowie kwalifikacyjnej pierwsze co zrobil
    > to dal mi klocki lego i kazal zbudowac samochodzik tak zeby zaden klocek nie
    > zostal.

    ciesz się że nie dali ci wyrobionych klocków tzn. takich z których nie
    można nic zbudować

  • 10. Data: 2003-07-18 11:15:19
    Od: "ARI" <a...@N...gazeta.pl>

    zadalem mu jedno "Kto wymysla takie debilne pytania i ile Panu za to
    > placa". Chyba nie wezma mnie do nastepnego etapu rekrutacji. Jak myslicie?
    Raczej nie.

    Miłam kiedyś na rozmowie pytanie (po dyskusji o moich studiach w stanach-nie
    byłam w wymienionym miejscu): Jakbym policzyła w 5 minut ile jest budek
    telefonicznych na Manhatanie?

    Moje pomysły.
    Sprawdziłabym w Internecie. Odpowiedź: nie może Pani.
    Sprawdziłabym w punkcie obsługi klienta jakiejś firmy telekomunikacyjnej.
    Nie może Pani.
    Zaczęłam sie zastanawiac, ale każdy pomysł był niewłaściwy.

    Do dzisiaj nie wiem, jakbym to zrobiła. Kiedyś był mit, że na każdym
    skrzyżowaniu na Manhatanie są 4 budki telefoniczne, może wystarczyłoby tylko
    sprawdzić ile jest skrzyżować?

    ARI