PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa Accenture, po co kalkulator ?

  • 1. Data: 2003-07-17 11:44:20
    Temat: rozmowa Accenture, po co kalkulator ?
    Od: Tomek <f...@p...nospam.onet.pl>

    Hej,

    Wybieram sie w poniedzialek na rozmowe do Accenture (wzwiazku z ogloszeniem
    z wyborczej z poprzedniego tygodnia). Poproszona mnie o zabranie
    kalkulatora. Czy ktos byl juz na takiej rozmwie i po co ten kalkulator.
    Dodam ze jest to pierwsza rozmowa.

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2003-07-17 11:54:49
    Temat: Re: rozmowa Accenture, po co kalkulator ?
    Od: Kamil Burzynski <n...@n...com>

    On Thu, 17 Jul 2003 13:44:20 +0200, Tomek wrote:
    > Wybieram sie w poniedzialek na rozmowe do Accenture (wzwiazku z ogloszeniem
    > z wyborczej z poprzedniego tygodnia). Poproszona mnie o zabranie
    > kalkulatora. Czy ktos byl juz na takiej rozmwie i po co ten kalkulator.

    Moze jakos 'wpisowe'? :)

    --
    Best regards from
    Kamil Burzynski

  • 3. Data: 2003-07-17 12:03:49
    Od: "K O T" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <f...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos byl juz na takiej rozmwie i po co ten kalkulator.
    > Dodam ze jest to pierwsza rozmowa.

    Byłem na rozmowie z Chipsów XXXXX. Do rozwiązania są testy matematyczne i z
    analitycznego myślenia. Potrzebny jest kalkulator; ołówek i kartkę dadzą. U
    mnie trwały po 20 min. Dokładnie trzeba czytać pytania i jest to coś w stylu
    zdawania na Prawo Jazdy z utrudnieniem, że 2 lub 3 odpowiedzi mogą być
    poprawne. Na koniec było 5 min dla każdego - test z negocjacji. Typa trzeba
    pobudzić do rozmowy i nie dać mu się nudzić.
    Tak serio to ich naprawdę pogieło z tymi testami.
    Powodzenia