PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawe testy na rozmowie › Re: Ciekawe testy na rozmowie
    From: "ARI" <a...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciekawe testy na rozmowie
    Date: Fri, 18 Jul 2003 11:15:19 +0000 (UTC)

    zadalem mu jedno "Kto wymysla takie debilne pytania i ile Panu za to
    > placa". Chyba nie wezma mnie do nastepnego etapu rekrutacji. Jak myslicie?
    Raczej nie.

    Miłam kiedyś na rozmowie pytanie (po dyskusji o moich studiach w stanach-nie
    byłam w wymienionym miejscu): Jakbym policzyła w 5 minut ile jest budek
    telefonicznych na Manhatanie?

    Moje pomysły.
    Sprawdziłabym w Internecie. Odpowiedź: nie może Pani.
    Sprawdziłabym w punkcie obsługi klienta jakiejś firmy telekomunikacyjnej.
    Nie może Pani.
    Zaczęłam sie zastanawiac, ale każdy pomysł był niewłaściwy.

    Do dzisiaj nie wiem, jakbym to zrobiła. Kiedyś był mit, że na każdym
    skrzyżowaniu na Manhatanie są 4 budki telefoniczne, może wystarczyłoby tylko
    sprawdzić ile jest skrzyżować?

    ARI