PracaGrupypl.praca.dyskusjeChory system czy moze mi sie wydaje? › Re: Chory system czy moze mi sie wydaje?
    Date: Tue, 11 Jul 2006 07:47:27 +1200
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Chory system czy moze mi sie wydaje?

    Stanislaw Chmielarz wrote:

    > Jakos nie zauwazylem a dostaje subskrybcje z angielskiego serwisu
    > dla Polakow.
    > Moze Polakow szukaja tylko spawaczy i kierowcow?

    Subskrypcja z angielskiego serwisu dla Polakow?
    Tzn. albo serwis jest dla Polakow, albo subskrypcja, w obu przypadkach
    sens ma to wtedy, jak docelowi Polacy nie znaja angielskiego i nie moga
    sobie popatrzec na angielski serwis dla wszystkich. Dla nie znajacych
    jezyka nie mozna liczyc na lepsze stanowiska niz te, ktore wymieniasz.
    Do IT ludzi sie nie szuka ze wzgledu na narodowosc.

    I.