PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cena za naklejenie ulotki ?

  • 1. Data: 2003-07-29 19:10:39
    Temat: Cena za naklejenie ulotki ?
    Od: "Ela" <l...@t...pl>

    Droga grupo!
    Mam pytanie: ile można sobie życzyć za naklejenie jednej ulotki formatu A4 ?
    Z gory dziekuje za odpowiedź.
    Pozdrawiam serdecznie
    Lisbeth

  • 2. Data: 2003-07-29 20:57:35
    Temat: Re: Cena za naklejenie ulotki ?
    Od: "Malin" <m...@m...info>

    A kto płaci za wożenie naklejki na samochodzie, może ktoś zna firmy i na
    jakich zasadach płacą, czy od przejechanych km ?

    Malin

  • 3. Data: 2003-07-30 08:14:01
    Od: "Bobi" <p...@o...pl>

    W wiadomosci:bg6gr7$k19$...@n...news.tpi.pl,
    Ela <l...@t...pl> napisal:
    > Droga grupo!
    > Mam pytanie: ile można sobie życzyć za naklejenie jednej ulotki
    > formatu A4 ? Z gory dziekuje za odpowiedź.

    Ja za przyklejanie ulotki A4 na tablicach przy klatkach bralem rok temu 0,3
    zl. Mialem tego jakies 3000 do rozklejenia

    --
    Best regards
    Bobi

  • 4. Data: 2003-07-30 17:01:03
    Od: Doktor Burski <e...@i...pl>

    29 lip 2003 "Ela" na "pl.praca.dyskusje" po długich namowach zdecydował
    się podzielić swoimi przemyśleniami:

    5-10 gr?

    --
    Pozdrawiam.