PracaGrupypl.praca.dyskusje › Współpraca w Polsce z zagraniczną firmą

  • 1. Data: 2003-07-29 17:44:36
    Temat: Współpraca w Polsce z zagraniczną firmą
    Od: "KarolS" <t...@c...sz>

    Czy można współpracować w Polsce z firmą zagraniczną na podstawie umowy o
    dzieło ? Zna ktoś jakieś przepisy?
    Firma nie ma przedstawicielstwa w Polsce.
    Pozdrawiam
    Stachu

  • 2. Data: 2003-07-30 16:47:48
    Temat: Re: Współpraca w Polsce z zagraniczną firmą
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Czy można współpracować w Polsce z firmą zagraniczną na podstawie umowy o
    > dzieło ? Zna ktoś jakieś przepisy?
    > Firma nie ma przedstawicielstwa w Polsce.

    Znajomy pracuje w Polsce dla francuskiej firmy - placi sobie sam we własnym
    imieniu od umowy z nimi podatki i ZUS w Polsce - zgodnie ze stawkami, jakie
    sa, i nie prowadzi nawet firmy - no bo w koncu ma tylko jeden rodzaj
    zajecia.
    Wygodnie by bylo załozyc sobie dzialalnosc i sprzedawac swoje uslugi po
    porostu.

    Wojtek

  • 3. Data: 2003-08-04 23:16:45
    Od: "slaga" <g...@N...gazeta.pl>

    Ja tak pracuje dla duńskiej firmy. Jestem zatrudniony w Danii, podatki płace
    sam w Polsce, a ZUS jest dobrowolny. Płace tylko ubezpieczenie zdrowotne.
    Pozdrawiam
    slaga