PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracodawca żąda kasy

  • 1. Data: 2003-07-29 17:48:00
    Temat: pracodawca żąda kasy
    Od: "Skolej" <s...@w...pl>

    witam.

    prosze o wyjasnienie kilku spraw.

    1 pracuje w sklepie, wystawilem kilka faktur sprzedazy na pewna firme,
    ktora niestety zmyla sie po pewnym czasie.
    Teraz pracodawca zada zwrotu kasy za te fakturki ode mnie. Czy ma do
    tego prawo?

    2 a teraz sprawa remanentu. nie mam podpisanego "papierku" dot.
    odpowiedzalnosci materialnej,
    jednak szef naciska zebym zaplacil za ten remanent. To samo
    pytanie, czy ma do tego prawo?

    pozdrawiam i prosze o pomoc

  • 2. Data: 2003-07-29 18:26:16
    Temat: Re: pracodawca żąda kasy
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > odpowiedzalnosci materialnej,
    >          jednak szef naciska zebym zaplacil za ten remanent. To samo

    Zapoznaj się z art 124 - 127 kp.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-07-30 06:22:17
    Od: "Przemek" <g...@p...onet.pl>

    > witam

    witam

    > 1

    nie ma prawa

    > 2

    nie ma prawa

    i o tym napewno wie, tylko szuka frajera

  • 4. Data: 2003-07-30 06:59:30
    Od: "Skolej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > witam

    > nie ma prawa

    > nie ma prawa
    >
    > i o tym napewno wie, tylko szuka frajera

    no dobra, wiec mowie mu ze nie zaplace, czy moze wtedy rozwiazac ze mna
    umowe? aha, mam podpisana na czas nieokreslony

  • 5. Data: 2003-07-30 07:10:05
    Od: "Przemek" <g...@p...onet.pl>

    > no dobra, wiec mowie mu ze nie zaplace, czy moze wtedy rozwiazac ze mna
    > umowe? aha, mam podpisana na czas nieokreslony

    Może nie, że mu nie zapłacisz, tylko powiedz mu, że jesteś zielony w tych
    sprawach ponieważ nigdy nie byłeś w takiej sytuacji dlatego ważne są
    dla ciebie podstawy prawne, żebyś wiedział, że nie łamiesz prawa.

    A żeby cię wywalić to ma bardzo szeroki zakres możliwości, dodatkowo
    może ci tak nasrać w papierach, że później aby pracować będziesz
    musiał założyć własną firme. Ale wszystko da się wyprostować na drodze
    sądowej, choć napewno będzie to proces bardzo długotrwały i stresujący,
    a dodatkowo świadomość przyszłych pracodawców, że sądziłeś się już
    z jamiś swoim szefem też działa odpychająco.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 6. Data: 2003-07-30 13:54:46
    Od: "b2d2" <modul(olejolejolejto)@gratka.pl>

    > no dobra, wiec mowie mu ze nie zaplace, czy moze wtedy rozwiazac ze mna
    > umowe? aha, mam podpisana na czas nieokreslony

    Jak nie zaplacisz traci, jak cie zwolni traci - wypowiedzenie, odprawa itd.
    Zalezy co mu sie bardziej oplaci.
    Twarda ekonomia chlopie

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 7. Data: 2003-07-30 15:31:24
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Skolej napisał:

    > no dobra, wiec mowie mu ze nie zaplace, czy moze wtedy rozwiazac ze mna
    > umowe? aha, mam podpisana na czas nieokreslony

    Móc to zawsze może, ale niekiedy Ty możesz pójść z tymi papierami do SP
    i uzyskać zadośuczynienie finansowe.

    Flyer

  • 8. Data: 2003-07-30 16:23:54
    Od: "Skolej" <s...@w...pl>

    a czy to ze podpisalem ten remanent nie ma znaczenia? wydaje mi sie, ze
    tylko umowa odpowiedzialnosci materialnej ma moc prawna, zgadza sie?