PracaGrupypl.praca.dyskusje › dziwna nazwa stanowiska (a może niepotrzebnie sie dziwię ?)

  • 1. Data: 2003-07-29 18:29:47
    Temat: dziwna nazwa stanowiska (a może niepotrzebnie sie dziwię ?)
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Witam

    Tak sobie klikam po serwisach z ofertami pracy
    i wyklikałem to:

    http://www.tempservice.com.pl/pl/praca-ofertystale.p
    hp?miasto=warszawa
    #MK/SEC/144

    Zwróćcie uwage na stanowisko "Sekretarka wieczorna"
    Wymagania niby normalne ale nazwa jakaś intrygująca.

    pozdrawiam
    Art

  • 2. Data: 2003-07-29 20:56:33
    Od: "Malin" <m...@m...info>

    A mnie bardziej zdziwiło stanowisko "serowar" kiedy babka wypełniała
    dokumenty zakładając u mnie w banku konto.
    A była pracownicą mleczarni :-)

    Malin
    www.malin.muzyk.info

  • 3. Data: 2003-07-29 21:38:55
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Artur Żmudzki napisał:

> [...]
    > #MK/SEC/144
    >
    > Zwróćcie uwage na stanowisko "Sekretarka wieczorna"
    > Wymagania niby normalne ale nazwa jakaś intrygująca.

    Bo pewnie musieli za każdym razem tłumaczyć chętnym, że to nie praca od
    8 do 16 - a tak chętne mają od razu świadomość co to za praca, a oni nie
    potrzebują przeprowadzać testów na inteligencje [jak przyjdzie osoba
    zdziwiona, że sekretarka wieczorna nie pracuje od 8 do 16, to od razu za
    drzwi ;)].

    Flyer

  • 4. Data: 2003-07-30 12:18:59
    Od: "Marcin Wirkus" <m...@n...com>

    ostatnio w prasie znalazłem 2 oferty do tej samej firmy Salon Firmowy Idea:
    recepcjonista - sprzedawca telefonów komórkowych
    kasjer - magazynier telefonów komórkowych

    Marcin Wirkus

    [ turystyka: www.nadmorzem.com ]
    [ turystyka biznesowa: www.konferencje.net ]
    [ katalog turystyczny: www.letniewakacje.pl ]
    [ poligrafia i strony www: www.ope.pl ]
    [ tel. +48 609 167 595, Gadu Gadu: 1122902 ]

  • 5. Data: 2003-07-30 13:52:47
    Od: "b2d2" <modul(olejolejolejto)@gratka.pl>

    > Zwróćcie uwage na stanowisko "Sekretarka wieczorna"
    > Wymagania niby normalne ale nazwa jakaś intrygująca.

    U nas w redakcji byla sekretarka wieczorna.
    A nawet "redakcja nocna".

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 6. Data: 2003-07-30 14:59:49
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Zwróćcie uwage na stanowisko "Sekretarka wieczorna"
    > Wymagania niby normalne ale nazwa jakaś intrygująca.

    A ja w Dzienniku Polskim widzialem ogloszenie (nawet je wycialem i
    powiesilem w pracy na tablicy) ;-)

    "Agencja towarzyska zatrudni renciste - zlota raczke"

    ;-)

  • 7. Data: 2003-07-30 16:21:45
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > A ja w Dzienniku Polskim widzialem ogloszenie (nawet je wycialem i
    > powiesilem w pracy na tablicy) ;-)
    >
    > "Agencja towarzyska zatrudni renciste - zlota raczke"

    Chcieli mu płacić w naturze?

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 8. Data: 2003-07-30 20:55:31
    Od: "" <v...@p...onet.pl>

    a co powiecie np na to?
    ZATRUDNIĘ psychologa - wymagane doświadczenie zawodowe, staż pracy 3 lata,
    osoba w wieku do 35 lat, uprawnienia na dźwig typu "Żuraw" - 1 osoba
    albo:
    sniadego do sprzedazy kebabu
    lub:
    kolarzy do rozwozenia pizzy

    takie tez byly:
    POSZUKIWANA Asystentka Partnera w Nocnym Sekretariacie

    BEZPRUDERYJNE fryzjerki poszukuję

    i na koniec reklama posredniaka:
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Profesjonalna Agencja Pośrednictwa Pracy.
    Nasze usługi:
    1. wyszukujemy oferty pracy,
    2. piszemy CV i listy motywacyjne,
    3. wysyłamy CV e-mailem jednocześnie do ponad 1000 firm w X,
    4. wysyłamy CV faksem lub e-mailem do wskazanej firmy,
    5. umieszczamy CV na stronie internetowej

    same autentyki zbierane tylko w 2 gazetach :)
    pzdr
    vit