PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV w formie prezentacji? Czy to skuteczne?

  • 11. Data: 2009-11-03 14:40:37
    Temat: Re: CV w formie prezentacji? Czy to skuteczne?
    Od: mihau <m...@g...com>

    On 2 Lis, 13:55, "Jacek Kotowski" <b...@g...pl> wrote:

    > 1. Czy sama prezentacja jest OK? Czy ma jakieś niedomagania, ktore
    > rzucają się w oczy zarówno specjalistom ds HR jak i ogolnie,
    > odbiorcom prezentacji.

    Owszem, ma spore niedomaganie. Jedyne co widzę:

    "Something seems to be broken here, and tells us APP_ERROR. prezi.com/
    support might help."

    Pomijając już inne względy, trzeba pamiętać by CV było czytelne dla
    potencjalnych odbiorców. Tak więc warunek najważniejszy: uniwersalny
    format. W praktyce oznacza to PDF albo _dobrze zrobiony_ HTML+CSS, ale
    ten drugi w zasadzie ma sens tylko przy CV umieszczanych w sieci.

    Wszystko inne grozi skierowaniem naszej prezentacji od razu do kosza.
    Podejrzewam, że tradycja wysyłania dokumentów w .doc wyewoluowała dziś
    do .docx, co przyprawia o zajady ze śmiechu rekruterów używających np.
    Ubuntu. Podobnie zresztą, jak .odt rekruterów dysponujących tylko MS
    Office.

    Oczywiście czasem można dobrze zagrać i np. będąc grafikiem Flashowym
    wysłać efektowną CV-flaszkę do firmy działającej w tej branży. Tylko
    wtedy trzeba to zrobić *naprawdę dobrze*.

    --
    mihau

  • 12. Data: 2009-11-03 15:02:31
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 3 Nov 2009 14:31:59 +0100, Zagiel napisał(a):

    > Tym już nie można się interesować, teraz żeby być na czasie to
    > koniecznie trzeba wpisać:
    > XIX wieczna poezja birmańska, kolekcjonowanie motyli madagaskarskich czy
    > muzyka Inków

    Ach, przesadzasz znów w drugą stronę ;)
    Oczywiście można mieć zainteresowania zupełnie proste, jak i bardzo
    oryginalne, ale ta sztampa "książki, muzyka, filmy" jest treścią równie
    mało wartościową jak "Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do
    wyników".
    Jeśli interesuje mnie faktycznie literatura, albo kino, to pewnie mam
    jakieś ulubione gatunki, albo autorów, co pozwoli mi sformułować bardziej
    szczegółowo np. "Kino francuskie", albo "literatura faktu".

    Zresztą i tak wszystko wychodzi potem w klasycznym pytaniu "A co Pan/Pani
    ostatnio przeczytał(-a)?" :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 13. Data: 2009-11-03 16:43:05
    Od: "Zagiel" <z...@...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hcpbsh$cts$1@news.onet.pl...

    > Napisany.

    Wyryty szpilką na taśmie magnetycznej? i była dodana do tego lupa i
    instrukcja obsługi jak to czytać?

  • 14. Data: 2009-11-03 17:13:02
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Zagiel" <z...@...pl> napisał w wiadomości

    > Wyryty szpilką na taśmie magnetycznej? i była dodana do tego lupa i
    > instrukcja obsługi jak to czytać?

    wyraźnie nie mieści Ci się w głowie pasek papieru albo folii o szerokości
    taśmy wmontowany w kasetę _zamiast_ taśmy albo wręcz sklejenie dwóch
    rozbiegówek i pisanie na nich. Tekst da się spokojnie odczytać gołym
    okiem. Oczywiście najpierw trzeba rozmontować kasetę.
    A pomysł fajny :)

    BTW, na magnetowidowej, po usunięciu blokady, efekt byłby jeszcze lepszy
    :D

    e.

  • 15. Data: 2009-11-04 09:27:33
    Od: "Zagiel" <z...@...pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> napisał w
    wiadomości news:hcpo3u$ce3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > rozbiegówek i pisanie na nich. Tekst da się spokojnie odczytać gołym
    > okiem. Oczywiście najpierw trzeba rozmontować kasetę.

    Teraz już sobie to wyobrażam, skoro tak, to nie trzeba rozmontowywać, u
    góry jest przecież duża widoczność taśmy a przewijanie standardowo
    palcem ;)

  • 16. Data: 2009-11-04 10:17:57
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

> [...]
    > Teraz już sobie to wyobrażam, skoro tak, to nie trzeba rozmontowywać,
    > u góry jest przecież duża widoczność taśmy a przewijanie standardowo

    Po co utrudniać życie sobie i innym?
    Nie lepiej nagrać jakiś ciekawy film na kasecie video z sobą w roli
    głównej? :)))

    A co tam, od razu na youtube umieścić, (bo kto dysponuje dziś
    odtwarzaczem video).
    Więcej potencjalnych odbiorców naszego unikalnego przekazu. ;-D

    j.

  • 17. Data: 2009-11-08 23:39:10
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    > a z samego cv usoń
    > wszelkie zbędne informacje typu: dane osobowe i zainteresowania bo nigdy
    > nie wiadomo kto będzie czytał twoje cv, otwieraj notatnik i przepisuj,
    > powodzenia!:O)

    A najlepiej usUnąć namiary (telefon/adres/email) i wysłać CV w
    niepodpisanej kopercie!

  • 18. Data: 2009-11-09 10:19:37
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "sieciowy groszek" napisał:
    > A najlepiej usUnąć namiary (telefon/adres/email) i wysłać CV w
    > niepodpisanej kopercie!

    jak chcesz żeby jeszcze cię nękali telefonami kiedy akurat będziesz siedział
    w kiblu ti możesz i telefon podawać, jak chcesz żeby ci makulatura skrzynkę
    zasypywali to podaj nawet adres, ale w cv w zupełności wystarczy do tego
    celu przeznaczony adres email co nie?:O)