PracaGrupypl.praca.dyskusje › reklamy

  • 1. Data: 2009-11-02 10:15:42
    Temat: reklamy
    Od: madej <r...@o...pl>

    znalazlem w sieci takie ogloszenie

    > Zarabiaj nawet 1116 zł brutto miesięcznie na oglądaniu reklam.
    Tylko godzina dziennie. Jak to działa? To proste.
    Logujesz się na stronie www.izimany.pl i oglądasz dostępne na koncie
    reklamy.
    1 sek to 1 grosz, 1 godz. to 36 zł.
    Za miesiąc dostajesz do 1116 zł brutto, czyli ponad 900 zł netto.>

    czy ktos z urzytkownikow kozystal moze z zarabiania za posrednictwem tej
    strony
    Prosze o opinie

  • 2. Data: 2009-11-02 10:33:11
    Temat: Re: reklamy
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    madej wrote:

> [...]
    > Za miesiąc dostajesz do 1116 zł brutto, czyli ponad 900 zł netto.>
    >
    > czy ktos z urzytkownikow kozystal moze z zarabiania za posrednictwem tej

    Ale doczytałeś, że dziennie to ci puszczają 30 sekund reklam? (czy jakoś w
    ten deseń)

    Lemat
    easyISP jest spam friendly - utrzymuje notorycznego spamera polandexport /
    ipeik / netex-sterling, pomóżcie ich przekonać nie wykupując u nich
    hostingu.

  • 3. Data: 2009-11-02 10:48:54
    Od: madej <r...@o...pl>

    Lemat pisze:

    > Ale doczytałeś, że dziennie to ci puszczają 30 sekund reklam? (czy jakoś w
    > ten deseń)

    doczytalem i nawet wersje testowa obejrzalem..
    Po kazdej obejrzanej reklamie trzeba odpowiedziec na pytanie///
    To to wiem ale czy te stawki to sa miarodajne i czy firma wyplaca czy
    tylko chce rozbudowac jakas swoja baze danych..
    z danymi adresowymi oraz nr kont bankowych

  • 4. Data: 2009-11-02 11:10:23
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    madej wrote:

> [...]
    > tylko chce rozbudowac jakas swoja baze danych..
    > z danymi adresowymi oraz nr kont bankowych

    30s reklam dziennie * 30 dni = 9zł
    dziewięć złotych a nie tysiąc.

  • 5. Data: 2009-11-02 12:45:32
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-11-02 12:10, Lemat pisze:

    > 30s reklam dziennie * 30 dni = 9zł
    > dziewięć złotych a nie tysiąc.

    Bądź optymistą. Na piwo wystarczy :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 6. Data: 2009-11-03 00:26:13
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Mich@l pisze:

    > Bądź optymistą. Na piwo wystarczy :)

    Trzeba ekonomicznie podejść do sprawy - na prąd nie wystarczy :P

  • 7. Data: 2009-11-03 13:00:12
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-11-03 01:26, BQB pisze:

    > Trzeba ekonomicznie podejść do sprawy - na prąd nie wystarczy :P

    Za prąd pewnie i tak rodzice płacą :P

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 8. Data: 2009-11-08 16:32:43
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    madej pisze:
    > czy ktos z urzytkownikow kozystal moze z zarabiania za posrednictwem tej
    > strony
    > Prosze o opinie

    Z braku lepszych zajęć wszedłem na tę stronę i co widzę. Statystyki
    użytkowników. I co widzę, debil to student, w wieku 18-25, z zarobkami
    do 2000zł, mieszkający w Warszawie. I jak ja mam teraz o Was myśleć,
    przyszłość tego państwa, czarno to widzę;) Zerknijcie na tę stronkę i
    zobaczcie jakie osły najwięcej z tego korzystają;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |