PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownik obsługi e mail, wysokie zarobki,pilne

  • 1. Data: 2009-10-29 12:49:30
    Temat: pracownik obsługi e mail, wysokie zarobki,pilne
    Od: angela <a...@o...eu>

    Zarządzający systemem web poszukuje pilnie pracownika do obsługi e
    mail aby sprostać dynamicznemu wzrostowi.Gwarantujemy wysokie zarobki
    od1500do5000zl i więcej.Wyślij e maila zwrotnego na adres:
    a...@o...eu

  • 2. Data: 2009-10-29 12:54:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    angela pisze:
> [...]
    > mail aby sprostać dynamicznemu wzrostowi.Gwarantujemy wysokie zarobki
    > od1500do5000zl i więcej.Wyślij e maila zwrotnego na adres:

    Gwarantujecie 1500zł?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-10-29 15:20:12
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 29 Paź, 13:49, angela <a...@o...eu> wrote:
> [...]
    > mail aby sprostać dynamicznemu wzrostowi.Gwarantujemy wysokie zarobki
    > od1500do5000zl i więcej.Wyślij e maila zwrotnego na adres:

    Macie chyba blad bo na stronie onetu niema takiego ogloszenia.

  • 4. Data: 2009-10-29 16:35:23
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Liwiusz napisal(a):

    > Gwarantujecie 1500zł?

    próbował ktoś kiedyś odpisać na podawany adres z podobnymi pytaniami? :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 5. Data: 2009-10-29 20:28:15
    Od: "Adam" <n...@a...com>

    "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> wrote in message
    r.googlegroups.com...
> [...]
    > mail aby sprostać dynamicznemu wzrostowi.Gwarantujemy wysokie zarobki
    > od1500do5000zl i więcej.Wyślij e maila zwrotnego na adres:

    nie chodzi o nasze uwagi, chodzi o to ze zawsze na 100 osob ktore zobacza
    takie ogloszenie iles odpisze, nie wiem czy 10 czy 90 ale odpisze, inaczej
    nie rozsylali by tych listow, w kraju w ktorym emeryt ma 600zl na przezycie
    a dorosly czlowiek czesto zarabia 1000zl na reke kazdy probuje sie chwycic
    jakiejs brzytwy, nawej najglupszej

    ja jednak uwazam, ze zawsze nalezy dac szanse, wiec tradycyjnie poprosze
    nadawce tego ogloszenia o nazwe firmy oraz dane pod jakimi mozna was znalezc
    w krs. Pani Angelo, czy moge prosic?

    Uwazam tez, ze powinnismy zabierac glos w kazdym takim ogloszeniu ktore
    widzimy, nawet jesli robimy to po raz n-ty, moze ktos nie zostanie dzieki
    temu oszukany.

    pozdr,
    adam

  • 6. Data: 2009-10-29 22:13:53
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Zbylut wrote:

    > próbował ktoś kiedyś odpisać na podawany adres z podobnymi pytaniami? :)

    wygogluj "pracownik do obsługi email pilnie poszukiwany"
    dodam, że daleko szukać nie musisz.

    Lemat
    easyISP jest spam friendly - utrzymuje notorycznego spamera polandexport /
    ipeik / netex-sterling, pomóżcie ich przekonać nie wykupując u nich
    hostingu.

  • 7. Data: 2009-10-30 13:11:14
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Zbylut pisze:

    > próbował ktoś kiedyś odpisać na podawany adres z podobnymi pytaniami? :)

    O to co mi odeslala angela, w streszczeniu jest to tylko prosba o
    wyslanie kolejnego maila po ktorym to juz maja byc szczegoly. Jak
    dostane - opublikuje.

    -

    Witam,

    W odpowiedzi na Twoje zgłoszenie przesyłam informacje o proponowanej
    pracy.
    Oferuję podjęcie pracy, w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin przy
    marketingu internetowym. Dzięki tej pracy, możesz pracować w domu.
    Jedynym wymaganiem jest
    posiadanie komputera i dostęp do Internetu (najlepiej stałe łącze).

    Proponuję Ci 30-dniowy okres próbny(za który też zarobisz), w którym
    będziesz mógł przekonać się co do tego zajęcia. Po tym okresie będziesz
    mógł sprawdzić, ile możesz zarobić miesięcznie.
    Zarobki oscylują w granicy 1400 PLN - 3000 PLN (w zależności od
    zaangażowania).
    Do tego dochodzi elastyczny czas pracy. Proponowany przeze mnie typ
    działalności dopiero wchodzi na polski rynek. Sprawdził się już w
    Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, gdzie ludzie od kilku lat zarabiają w
    ten sposób poważne pieniądze. Proszę o dokładne zapoznanie się z
    poniższym tekstem, gdzie wszystko jest wyjaśnione.
    Proszę zapoznać się ze szczegółami i w razie zainteresowania, odesłać
    maila zwrotnego (szczegóły oraz instrukcja poniżej)

    Angelika

    Jeśli da się na tym zarobić - i to nie mało - to dlaczego nie
    spróbować! Sama zaczęłam miesiąc temu i już mam 41 klientów!
    (41x35=1435zł)-dlaczego x35? wyjaśniam poniżej
    SZCZEGÓŁY OFERTY:
    Dzięki ofercie, którą mam dla Ciebie, możesz pozbyć się kłopotów
    finansowych.
    Do mnie również ktoś kiedyś wysłał takiego maila i w ten sposób odmienił
    moje zarobki.
    Podstawowe szczegóły pracy przedstawia ten oto krótki list. Przeczytaj go
    uważnie i do końca. Zachowaj go, ponieważ wszystkie listy, które ode
    mnie dostaniesz, będą
    Ci potrzebne do dalszej obsługi Twoich potencjalnych klientów.
    Oferowana praca ma charakter pracy z siedzibą w domu. W tym biznesie
    istnieje tylko jedna zasada: im więcej - tym lepiej. To Ty decydujesz
    ile godzin tygodniowo poświęcisz na tę pracę i to Ty sam będziesz
    ustalał jej rytm i częstotliwość. Jedynymi umiejętnościami wymaganymi do
    pracy jest obsługa komputera i jednego z edytorów tekstów, np. Word
    (wycinanie, wklejanie), i np. Excel (zapisywanie danych), oraz dostęp
    Internetu, znajomość
    jego obsługi w stopniu podstawowym i obsługa poczty elektronicznej, jak
    również umiejętność organizacji własnej pracy.
    Na Tobie, jako menedżerze, spoczywa odpowiedzialność za marketing,
    dystrybucję, udzielanie poprzez e-mail informacji o oferowanym produkcie
    oraz za obsługę swoich
    klientów. Będziesz prowadził aktywny marketing i kontakt z klientami -
    głównie
    przez Internet, i będziesz dostarczał klientom informacji biznesowych
    wraz z materiałami szkoleniowymi, które otrzymasz ode mnie.

    Być może stwierdzisz, że to kolejna oferta, która wiele obiecuje a Ty
    nic nie zarobisz i sceptycznie odnosisz się do całej tej wiadomości. W
    chwili, gdy otrzymałam podobną ofertę współpracy, też tak pomyślałem,
    ale po szczegółowej analizie doszłam do następujących wniosków:
    1.Nie ponoszę żadnych kosztów związanych z rozpoczęciem pracy managera;
    2.Tylko ja mam bezpośredni wpływ na wielkość własnych dochodów;
    3.Mogę sama ustalać godziny pracy, a przyszły potencjalny klient sam
    szuka ze mną kontaktu;
    4.Zależy mi na wzroście własnych dochodów (być może ten powód będzie
    najważniejszym!) i jednocześnie dojrzałam do zmiany charakteru pracy;
    5.Nie muszę szukać siedziby na prowadzenie działalności, bo biurem
    będzie mój dom;
    6.Nie mam bezpośredniego kontaktu z klientem, a praca nie polega na
    żebraczym narzucaniu się w sprzedaży bezpośredniej, więc stres odpada;
    7.To do mnie będą się zwracać zainteresowani o prezentację pracy, a nie
    odwrotnie.

    I na koniec: ta praca gwarantuje 100-procentową kontrolę nad tym, co się
    dzieje i co w danej chwili jest najważniejsze. Sam kontrolujesz wielkość
    własnych finansów! A więc i Ty przystępując do współpracy nie masz nic
    do stracenia, a jedynie możesz wiele zyskać.

    Porozmawiajmy o zarobkach:
    Większość managerów zarabia między 100-300 zł dziennie, w zależności od
    zaangażowania i od stopnia trudności wykonywanej pracy. Niejednokrotnie
    jest to praca w terenie, z którą łączą się wydatki, impertynencje i
    odmowy oraz towar (jego przenoszenie, magazynowanie, rozliczanie i w
    końcu zwroty, czyli rozczarowanie).

    W Twoim przypadku jest zupełnie inaczej. Pracujesz w zaciszu własnego
    domu, nie ponosząc przy tym żadnych kosztów. Nie masz bezpośredniego
    kontaktu z klientem - to duży plus dla osób nieśmiałych, które trudniej
    nawiązują kontakty. Z pewnością zastanawiasz się, co to takiego?

    Odpowiadam:
    Moim podstawowym produktem jest Kurs Szkoleniowy w zakresie prowadzenia
    biznesu, menadżeringu, kierowania grupą oraz mind mapingu. W wielkim skrócie
    jest to zbiór porad zawarty w elektronicznej formie przewodnika do
    sukcesu, zatytułowanego: "Projekt".
    Bez obaw! Produkt ten bardzo szybko znajduje uznanie i jest towarem
    poszukiwanym.
    A zarobki?
    Twoja praca bazować będzie wyłącznie na Twojej działalności, czyli
    wielkość zarobków jest
    uzależniona od poświęconego czasu. Średnio dzienna stawka managerów
    wynosi ok. 100 do 300 zł dziennie, (ale trzeba ją oczywiście wypracować!).

    Przewodnik do sukcesu w prowadzeniu działalności biznesowej z siedzibą w
    domu, składa się z dwunastu, comiesięcznych Zeszytów Szkoleniowych. Uczy
    i szkoli jak przybliżyć się do fortuny i osiągnąć upragniony sukces. To
    jest Twój produkt! Decydując się na podjęcie współpracy, otrzymasz ode
    mnie bezpłatny, wstępny informator szkoleniowy, który to
    przeprowadzi Cię - krok, po kroku - przez 30-dniowy okres próbny. W tym
    czasie
    sprawdzisz działanie tego marketingu, a także pozyskasz już pierwszych,
    swoich
    klientów. Więcej szczegółów poznasz w miarę rozwoju własnej kariery.
    Przeszkolę Cię, dostarczę produkt i będę udzielała Ci wsparcia w trakcie
    dalszej pracy.
    Reszta zależy tylko od Ciebie - Twojej operatywności, przekonania, czasu
    pracy i podejmowanych decyzji. Im więcej wysiłku włożysz w pracę, tym
    więcej zarobisz pieniędzy.
    Zresztą będę z Tobą szczera - jednym z powodów, dla których zależy mi na
    współpracy z Tobą jest fakt osiągnięcia sukcesu. Jeżeli Ty osiągniesz
    sukces - ja również będę w tym uczestniczyć. Tobie zależy na osiąganiu
    wysokich dochodów, i mnie również.

    Przykładowo:
    Ja, z minimalnym zaangażowaniem przez okres 20 dni otrzymałam blisko 100
    zapytań w
    sprawie tej pracy. Mając Internet jako narzędzie pracy jesteś w stanie
    dostarczyć bezpłatną informację do klientów na całym świecie! Jeżeli
    uznasz, że przedstawione powyżej informacje są wartościowe, to dobrze.
    Możemy współpracować.
    Pokażę Ci - krok, po kroku - jak to działa i dlaczego działa tak dobrze.
    Cały program - krok, po kroku - jest bardzo prosty i każdy może go
    wprowadzić w życie, także i Ty! Jestem zadowolona z prowadzenia
    działalności i jestem przekonana, że i Ty będziesz zadowolony z wolności
    działania i uzyskiwania przychodów. Poświęć 30 dni (kilkanaście godzin) na
    wypróbowanie programu. Na początku traktuj to jak zabawę, i zacznij
    stawać się niezależny finansowo. Jeżeli po 30 dniach dojdziesz do
    wniosku, że nie chcesz kontynuować programu, a zdobędziesz w tym czasie
    paru klientów, to - za ich zgodą - przejmę ich od Ciebie.

    Współpracuj ze mną przez następne 30 dni, a upewnisz się, że realizacja
    biznesu sprawdza się w rzeczywistości. Wyślij do mnie e-mail zwrotny na
    adres:
    a...@o...eu

    w temacie napisz: CHCĘ SPRÓBOWAĆ!
    Pamiętaj, nie masz nic do stracenia! Zacznij zarabiać pieniądze, a
    niedługo zauważysz, że wcześniejsze niepowodzenia i brak gotówki pójdą w
    zapomnienie! Wysłanie maila zwrotnego o temacie CHCĘ SPRÓBOWAĆ! jeszcze
    do niczego Cię nie zobowiązuje. Jest on konieczny, abym mogła wysłać Ci
    dokładniejsze informacje na temat tej pracy.

    Wiele osób dzięki tej pracy marketingowej wyszło z dołka finansowego, a
    potem stało się całkowicie niezależnymi finansowo. Znasz zapewne
    powiedzenie, że: "pieniądze leżą na ulicy, trzeba je tylko podnieść!"
    Wielu ludzi uważa że zarabianie przez internet nie jest możliwe i nawet
    nie zaczynają, nie próbują. A w rzeczywistości można mieć z tego całkiem
    dobrą pensję wiem co piszę-sama zacząłem miesiąc temu!

    Uwierz w siebie! Weź swój los we własne ręce i zacznij zarabiać poważne
    pieniądze!
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zachęcam do współpracy, bo naprawdę warto!

    Angelika

  • 8. Data: 2009-10-30 14:28:59
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Kazik pisze:
    > O to co mi odeslala angela, w streszczeniu jest to tylko prosba o
    > wyslanie kolejnego maila po ktorym to juz maja byc szczegoly. Jak
    > dostane - opublikuje.

    http://www.sendspace.pl/file/d5f233b04d3a176ee003463
    (na samym dole szary przycisk pobierz)

    lub

    http://www.fileshost.com/download.php?id=04EEEA2C1

    Streszczenie:

    Mam szukac losi ta sama metoda. Chca zebym wyslal list intencyjny z
    oswiadczeniem iz przystepuje do 'kursu menedzerskiego'. Za 30 dni bede
    mogl zrezygnowac albo kontynuowac wspolprace wysylajac im 35zl co
    miesiac za jakies kolejne materialy szkoleniowe.

    Zobaczymy, moze Angela odpisze mi na pytania odnosnie formy zatrudnienia.

  • 9. Data: 2009-10-30 14:36:09
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Kazik tak oto obwieścił(a):

    > O to co mi odeslala angela

    Łomatko, żeby utworzyć taką paplaninę to trzeba mieć chyba schizofrenię.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 10. Data: 2009-10-30 14:48:50
    Od: karola <a...@w...pl>

    ja na twoim miejscu nie publikowałabym takich inf bo nie jesteś do
    tego upoważniony chyba ze chcesz mieć kłopoty.