PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV na 1 czy 2 strony?

  • 11. Data: 2010-09-13 19:13:50
    Temat: Re: CV na 1 czy 2 strony?
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Irving Washington" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i6lsqp$39d$2@news.onet.pl...

    > Ja patrzę na rekrutację od strony celów, jakie chcę osiągnąć a nie od
    > strony procedur, jakie narzuca mi druga strona.

    A może druga strona chce coś osiągnąć m.in. za pomocą procedur, które
    narzuca?

    e.

  • 12. Data: 2010-09-13 19:16:35
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    On 13.09.2010 21:13, entroper wrote:
    > Użytkownik "Irving Washington"<m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A może druga strona chce coś osiągnąć m.in. za pomocą procedur, które
    > narzuca?
    Parę tęgich głów ze Stanów, które odniosły całkiem niemały sukces,
    nauczyło mnie, bardzo prostego tricku - aby osiągać cele, to trzeba
    pogodzić dwie pozorne sprzeczności - upodobnić się do innych i
    jednocześnie nieco od nich wyróżnić.

    Co robi większość kandydatów? Wysyła CV. Więc Ty też wysyłasz
    (upodabniasz się) i natychmiast dzwonisz umówić na spotkanie (wyróżniasz).

    Albo przesyłasz CV i dodajesz coś jeszcze.

    Jakby nie patrzeć - CV stworzone przez autora wątku inicjującego
    dyskusję, także jest próbą upodobnienia się i zarazem odróżnienia od innych.

    I to działa. Nie zawsze, ale statystycznie przynosi lepsze efekty.
    Przynajmniej u mnie.

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie!
    A.T. Tappman, Kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

  • 13. Data: 2010-09-13 20:28:29
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Najlepiej na 10 stronach i na początku spis treści.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 14. Data: 2010-09-14 05:37:03
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 13-09-2010 o 13:50:41 misio <a...@o...com> napisał(a):

    > Wiem ?e ju? by?o ale tamten w?tek w?tek rozwin?? sie w k?ótnie i trudno z
    > niego wyciagn?ae wnioski. Dlatego proponuje krótk? s?de. Prosze
    > odpowiadaae w
    > dwóch punktach: 1. Podaae Albo 'Jedna' albo 'Dwie' jesli kto? ma
    > do?wiadczenie ze ta ilo?c jest lepsza. 2. Uzasadnienie w jednym zdaniu
    > dlaczego tak uwa?asz. Punkt 2 nie jest obowiazkowy.

    Zalezy jakich kredek uzyjesz... Poza tym, jesli to kartka A3, to smialo
    mozna nawet na polowie strony zmiescic!

    BTW, to slusznie zauwazyles, ze temat juz byl. Wystarczy poczytac. To, ze
    Tobie sie nie chce, nie oznacza, ze innym musi sie chciec pisac wciaz o
    tym samym...

  • 15. Data: 2010-09-14 06:31:50
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "misio" <a...@o...com>

    > Wiem że już było ale tamten wątek wątek rozwinął się w kłótnię i trudno z
    > niego wyciagnąć wnioski. Dlatego proponuję krótką sądę. Proszę odpowiadać
    > w dwóch punktach: 1. Podać Albo 'Jedna' albo 'Dwie' jesli ktoś ma
    > doświadczenie ze ta ilośc jest lepsza. 2. Uzasadnienie w jednym zdaniu
    > dlaczego tak uważasz. Punkt 2 nie jest obowiazkowy.

    A masz co napisać na tych dwóch stronach ? Jak nie masz to wystarczy
    jedna -> ROTFL

  • 16. Data: 2010-09-14 06:37:50
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > stron, ile potrzeba, by zwięźle i kompleksowo opisać swoje
    > doświadczenie, dokumentując, iż jest ono adekwatne do wymogów oferty
    > pracy.
    >
    > I to właśnie daje 1. Założę się, że w Twoim przypadku również by tyle
    > wyszło, jeśli rzeczywiście byłoby "zwięźle i kompleksowo". A standardowo
    > dodawana lista projektów średnio się ma do jakiejkolwiek zwięzłości. Ale
    > może w pewnych zawodach preferują beletrystykę?

    Jak Ty chcesz przekonać pracodawcę do siebie deklarując tylko jakieś
    umiejętności ???

  • 17. Data: 2010-09-14 06:52:46
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 13 Wrz, 19:48, Irving Washintgton <m...@g...com> wrote:
    > Szanowni Dyskutanci, zastanówcie się - jak na jednej stronie można
    > zmieścić nagłówek dokumentu, zdjęcie,

    Pomijajac prace hostessy, modelki, aktorki i tym podobne... po kiego
    grzyba wysylac fotke?

  • 18. Data: 2010-09-14 07:26:42
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Irving Washington pisze:
    > No, ale czym to się różni? Oba te dokumenty mają na celu pokazanie
    > potencjalnemu pracodawcy, że warto nas zatrudnić.

    Nie - pierwszy pokazuje przebieg kariery zawodowej, drugi natomiast
    pokazuje dokonania, to często nie jest jedno i to samo.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 19. Data: 2010-09-14 14:54:54
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    On 14.09.2010 08:52, badzio wrote:
    > Pomijajac prace hostessy, modelki, aktorki i tym podobne... po kiego
    > grzyba wysylac fotke?
    Bo dzięki temu aplikacja jest bardziej "ludzka". Nie jest anonimowym
    świstkiem papieru, tylko nawiązaniem kontaktu z drugim człowiekiem.

    Ludzie lubią widzieć (wiedzieć), z kim mają się spotkać.

  • 20. Data: 2010-09-14 15:09:34
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Irving Washington" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bo dzięki temu aplikacja jest bardziej "ludzka". Nie jest anonimowym świstkiem
    > papieru, tylko nawiązaniem kontaktu z drugim człowiekiem.

    Kontakty z drugim człowiekiem (szczególnie płci przeciwnej) dobrze nawiązywać po
    pracy, w celach towarzyskich.

    > Ludzie lubią widzieć (wiedzieć), z kim mają się spotkać.

    W takim razie poproszę firmy rekrutujące o zamieszczanie w swoich ogłoszeniach
    zdjęć osób uczestniczących w rekrutacji, potencjalnych przełożonych, szefa, itp.

    ;)

    j.