PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV na 1 czy 2 strony?

  • 21. Data: 2010-09-14 17:31:33
    Temat: Re: CV na 1 czy 2 strony?
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:i6n57v$46v$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Jak Ty chcesz przekonać pracodawcę do siebie deklarując tylko jakieś
    > umiejętności ???

    A co w tym złego? Mam wyliczać na przykładach? Piszę: na żądanie lista
    ważniejszych projektów i tyle albo temat na rozmowie wychodzi (a i tak
    rozmowa krąży raczej wokół doświadczenia). Nie wiem czemu miałoby to być
    mniej przekonujące od rozpisywania się o jakichś detalach (tak jakby
    historii nie dało się zmyślić z detalami).

    e.

  • 22. Data: 2010-09-14 17:33:54
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "jcm" <j...@1...pl> napisał w wiadomości

    > W takim razie poproszę firmy rekrutujące o zamieszczanie w swoich
    ogłoszeniach
    > zdjęć osób uczestniczących w rekrutacji, potencjalnych przełożonych,
    szefa, itp.

    i koniecznie budynku, parkingu, widoki z okna itp :)

    e.

  • 23. Data: 2010-09-14 21:29:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    q.googlegroups.com
    Irving Washintgton <m...@g...com> pisze:

    > Szanowni Dyskutanci, zastanówcie się - jak na jednej stronie można
    > zmieścić nagłówek dokumentu, zdjęcie, dane kontaktowe, informacje o
    > wykształceniu, znajomości języku i doświadczeniu zawodowym? Możliwe
    > chyba tylko w przypadku osoby, która nigdy nie pracowała.
    Mylisz się albo celowo wprowadzasz w błąd.
    Informacje jakich może żądać potencjalny pracodawca zawiera art. 22^1 KP
    Standardowo graniczają się zatem do podstawowych danych osobowych, adresu,
    wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia.
    I to tyle, żadnych fotek i innych zwierzeń.
    Zmieszczenie tego czytelnie na jednej stronie to raczej żaden problem nawet
    dla gościa z 20-letnim stażem pracy i przy założeniu, że czytający jest
    ślepy.

    > Aktualnie prowadzę 12 rekrutacji
    Nie ma się czym chwalić.

    > Nie wyobrażam sobie, bym zatrudnił człowieka na stanowisko menedżerskie
    > lub co najmniej średniej klasy specjalisty, który swoje doświadczenie
    > potrafi zmieścić na 1 stronie papieru.
    Uboga wyobraźnia to jedna z typowych cech tzw. rekrutujących.
    Wyobraźnia wymaga jednak myślenia i do niego stymuluje.

    > moje CV liczy standardowo 3 strony.
    To nie CV. To spowiedź.
    Jesteś psychicznym ekshibicjonistą?

    > W porywach sięga 4.
    Jeśli załączysz przebyte choroby, zainteresowania, pasje, lektury, opowieści
    z dzieciństwa itp. to całkiem możliwe.

    > Standardowym dodatkiem do CV jest spis zrealizowanych przeze mnie
    > projektów. Aktualnie lista ta zawiera 7 stron.
    Piszesz pewnie dużą czcionką i stosujesz ogromne marginesy? ;)

    > Na niedomiar pracy nie narzekam,
    Każdy może tak napisać.

    > wysyłając CV, wysyłam tak
    > naprawdę kilkunastostronicową broszurę.
    Na mnie lepsze wrażenie wywiera mała reklama myjni, którą czasem znajduję za
    wycieraczką.

    Atak werbalny jako forma autopromocji?

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2010-09-15 10:14:54
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> wrote in message
    > Użytkownik "jcm" <j...@1...pl> napisał w wiadomości

    > ogłoszeniach
    > szefa, itp.
    >
    > i koniecznie budynku, parkingu, widoki z okna itp :)

    Przydaloby sie, juz jakis czas temu zmieniajac prace bardziej patrzylem, czy
    przypadkiem nie maja open plan office ze wszystkimi gapiacymi sie reszcie w
    monitor i biurwa jazgoczaca do telefonu pol metra dalej, niz zarobkami.
    Polowe nieprzespanego czasu spedzasz w pracy, lepiej czerpac z tego
    przyjemnosc, niz dostawac 10% wiecej.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 25. Data: 2010-09-15 14:32:16
    Temat: Na 1 stronę - i mówię jak.
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    misio <a...@o...com> napisał(a):

    1. Na JEDNĄ, można zmieścić bez problemu, jeżeli zastosuje się układ
    2kolumnowy.
    Nie umieszczać informacji o referencjach, kursach szydełkowania.
    Jeżeli informacji jest dużo, wybrać najistotniejsze, pozostałe zasygnalizować.

    http://jacekkotowski.blogspot.com/2010/08/jak-zmiesc
    ic-w-cv-12-lat-
    doswiadczenia.html

    2. Bo nikomu nie chce się czytać dwóch. Bo najlepsi kandydaci już na pierwszej
    stronie są w stanie przekonać, że mają kwalifikacje językowe, doświadczenie,
    robią to zwykle używając trzyzdaniowego opisu profilu i celów zawodowych.
    Lektura tych zdań jest fundamentalna. Moda przyszła z USA ale to jest dobre
    rozwiązanie. Bo Napoleon powiedział "Piszę do Ciebie długi list bo na krótki
    nie starczy mi czasu".

  • 26. Data: 2010-09-15 14:34:01
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@W...gazeta.pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    Musi Pan trollować? Naprawdę nie ma Pan nic innego do roboty tylko jątrzyć i
    wywoływać kłótnie? Ludzie uciekają od Pana w nowe wątki.

  • 27. Data: 2010-09-15 16:08:51
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    On 14.09.2010 17:09, jcm wrote:
    > W takim razie poproszę firmy rekrutujące o zamieszczanie w swoich
    > ogłoszeniach zdjęć osób uczestniczących w rekrutacji, potencjalnych
    > przełożonych, szefa, itp.
    Jeśli uważasz, że zwiększy to Twoje szanse w procesie rekrutacji, to
    czemu nie...

    Daj znać, ile propozycji zatrudnienia dzięki temu otrzymałeś (otrzymałaś?)

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie!
    A.T. Tappman, Kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

  • 28. Data: 2010-09-15 18:02:47
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    On 14.09.2010 23:29, Jotte wrote:
    > Mylisz się albo celowo wprowadzasz w błąd.
    > Informacje jakich może żądać potencjalny pracodawca zawiera art. 22^1 KP
    A co ma piernik do wiatraka? Kto tu pisze o tym, czego może żądać
    potencjalny pracodawca?

    A zresztą - idąc tym dziwnym typem rozumowania - który artykuł kodeksu
    pracy definiuje zakres rozmowy kwaflikacyjnej albo assessment center?

    > Uboga wyobraźnia to jedna z typowych cech tzw. rekrutujących.
    > Wyobraźnia wymaga jednak myślenia i do niego stymuluje.
    Ok, to zweryfkujmy mądrości Twego otwartego, pełnego wyobraźni umysłu
    faktami z rynku pracy.

    Ranking najlepszych pracodawców w Polsce 2009 (Badanie Najlepsi
    Pracodawcy 2009, Hewitt Associates, Warszawa 2010) obejmuje:

    1. Quintiles
    2. ZPC Mieszko
    3. Pramerika
    4. Hilti Poland
    5.1. Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia
    5.2. Microsoft
    5.3. BlueMedia

    Są to duże firmy, zatrudniające powyżej 250 osób, zarządzające
    personelem w oparciu o strategie kapitału ludzkiego a nie strategię
    sita, czyli w oparciu o ideę, iż człowiek ewoluuje przez całe życie,
    uczy się i doskonali a aby przywiązał się do firmy, należy zapewnić mu
    właściwe temu warunki.

    Dlatego oferują swoim pracownikom możliwości rozwoju, systemy
    motywacyjne, ścieżki kariery, szkolenia etc.

    Czego oczekują od kandydatów?
    1 - CV tylko po angielsku
    2,3,4, 5.3 - zdjęcie
    2, 5.1, - oczekiwania finansowe

    Wygląda na to, że albo jesteś mądrzejszy od całego sztabu ludzi
    pracujących w nielichych korporacjach albo jesteś nadętym głupim bufonem.

    W tym pierwszym przypadku - gratuluję.

    > Na mnie lepsze wrażenie wywiera mała reklama myjni, którą czasem
    > znajduję za wycieraczką.
    A sprawdziłeś do jakiego targetu należysz?

    M.

  • 29. Data: 2010-09-15 18:33:32
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 14:34:01 +0000 (UTC), Jacek Kotowski napisał(a):
    > Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):
    >
    > Musi Pan trollować? Naprawdę nie ma Pan nic innego do roboty tylko jątrzyć i
    > wywoływać kłótnie? Ludzie uciekają od Pana w nowe wątki.

    Proszę, nie wyciągaj go z KF. Żołądek ma problemy ze zniesieniem
    tego czegoś.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 30. Data: 2010-09-15 18:39:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6qlgp$lmj$1@inews.gazeta.pl Jacek Kotowski
    <b...@W...gazeta.pl> pisze:

    [cut]
    Spadaj z tymi swoimi głupotami, dziadygo...

    --
    Jotte