PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV a grafika ...

  • 21. Data: 2004-06-28 08:43:51
    Temat: Re: CV a grafika ...
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Niemal to samo dotyczy osoby która wpisze w cv - biegła znajomość pakietu
    np
    > office czy openoffice.org ;)

    A czemu ??:))
    Chyba nie zdajesz sobie sprawy ile trzeba pracy aby nauczyc kogos wydajnie
    pracowac na Exelu (np. analiza finansowa itp). Jak ktos pisze, ze jest
    biegly w Office to rozumiem ze potrafi stworzyc tabele przestawne czy
    napisac proste makro do Worda. O akcesie nie wspominam.

    Tomek

  • 22. Data: 2004-06-28 10:12:06
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > biegly w Office to rozumiem ze potrafi stworzyc tabele przestawne czy
    > napisac proste makro do Worda. O akcesie nie wspominam.

    zdaję sobie sprawę

    i dlatego uważam iż potrafi również zrobić własny szablonik do cv ;)

    no ale ja raczej grafika zatrudniam dlatego stosuje inne zasady rekrutacji
    niż przy poszukiwaniu sekretarki

    Piotr Żebrowski

  • 23. Data: 2004-06-28 10:14:37
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Ewa Kopk-Nowakowska" <e...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cbngs0$lku$1@inews.gazeta.pl...
    > a czy dobrym sposobem jest wysyłanie CV mailem w formie strony html, jak
    > np. moje cv http://www.ewick.friko.pl/cv.html?? szczerze mówiąc niewiele
    > firm się nim zainteresowało, dlatego też chcę je zmienić... ale czy
    > wogóle ta forma CV ma jakikolwiek sens??

    jeszcze jedna ale ... bardzo wazan uwaga:

    nigdy nie nazywaj dokumentu cv czy lm

    napisz imie_nazwisko_cv

    Wiecie jak wielu ludzi przysyła swoje cv w pliku nazwanym cv ? ;) na 65
    zgłoszeń 100% ;)

    Piotr Żebrowski

  • 24. Data: 2004-06-28 10:41:20
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2004 12:14:37 +0200, Piotr Żebrowski

    > Wiecie jak wielu ludzi przysyła swoje cv w pliku nazwanym cv ? ;) na 65
    > zgłoszeń 100% ;)

    To dlatego, ze moje CV nie trafilo do Ciebie :))
    Mialbys wyjatek.

  • 25. Data: 2004-06-28 12:07:35
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > zdaję sobie sprawę
    >
    > i dlatego uważam iż potrafi również zrobić własny szablonik do cv ;)
    >
    > no ale ja raczej grafika zatrudniam dlatego stosuje inne zasady rekrutacji
    > niż przy poszukiwaniu sekretarki

    To fakt, ze grafik piszacy o swoich umiejetnosciach exelowych w CV to lekka
    pomylka :)) Ale co sie dziwisz: ogloszenia pracodawcow sa rowiez ciekawe w
    tej kwestii (programista znajacy 13 jezykow programowania, znajacy sie na
    marketingu oraz przygotowywaniu pizzy - to przeciez standard na p.p.o. :)) )

    Tomek