PracaGrupypl.praca.dyskusje › a propos CV wlasnie --

  • 1. Data: 2005-01-25 12:38:24
    Temat: a propos CV wlasnie --
    Od: waldek <w...@p...onet.pl>

    czy ktos z Was eksperymentowal lub slyszal cos nt efektow skladania
    kreatywnych cv -- znaczy tak zaprojektowanych by totalnie odbiegaly od
    sredniej
    -odpasiony design, niespotykany sposob prezentacji - itp
    oczywiscie pomijam tu srodowisko rekamowe gdzie takie cv to norma...

    ktos moze mial z tym do czynienie lub moze w akcie frustracji i
    desperacji ;o)
    poslal do firmy takie niestandardowe cv?

    bylbym wdziczny za opinie ..

    pozdrwiam
    waldek

    Why don't you get in the car? :o)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    open your ears : http://mp3.wp.pl/p/strefa/posluchaj/lofi,64350.html
    open your eyes : http://www.kunstgallery.de/videos/balmer.mpeg
    open your mind : http://www.masskilling.com/
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 2. Data: 2005-01-25 15:27:52
    Temat: Re: a propos CV wlasnie --
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "waldek" <w...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    >
    > ktos moze mial z tym do czynienie lub moze w akcie frustracji i
    > desperacji ;o)
    > poslal do firmy takie niestandardowe cv?

    moje jest dosyc niestandardowe..... przynajmniej forma graficzna..
    trzeba tylko uwazac aby nie przesadzic bo na czarnobialych drukarkach to
    srednio czasem wychodzi

  • 3. Data: 2005-01-25 16:06:37
    Od: waldek <w...@p...onet.pl>

    a moglbys pls podeslac? :o) wyrzuc dane osobe, chcilem tylko szata
    graiczna nacieszyc oczy :o)
    sisal at poczta onet pl

    dzieki
    pozdro
    wald

    >moje jest dosyc niestandardowe..... przynajmniej forma graficzna..
    >trzeba tylko uwazac aby nie przesadzic bo na czarnobialych drukarkach to
    >srednio czasem wychodzi

    Why don't you get in the car? :o)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 4. Data: 2005-01-25 20:56:18
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

> [...]
    >
    > ktos moze mial z tym do czynienie lub moze w akcie frustracji i
    > desperacji ;o)
    > poslal do firmy takie niestandardowe cv?

    Kumpel w akcie odreagowania wyslal do kilku firm, na ktorych mu nie
    zalezalo, swoja jak najbardziej standardowa cefalke wpisujac w "Hobby" -
    "masturbacja" i wszedzie go zaprosili na rozmowe, bo chcieli go zobaczyc :D

    I.

  • 5. Data: 2005-01-25 21:14:55
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-25, Immona <c...@W...zpds.com.pl> wrote:
    > Kumpel w akcie odreagowania wyslal do kilku firm, na ktorych mu nie
    > zalezalo, swoja jak najbardziej standardowa cefalke wpisujac w "Hobby" -
    > "masturbacja" i wszedzie go zaprosili na rozmowe, bo chcieli go zobaczyc :D
    Well... Zawsze to pierwszy kontakt został nawiązany :)
    --
    Życie to życie - podobnie, jakbyś zamawiał konserwę w sklepie
    wysyłkowym - nigdy nie wiesz, czego się spodziewać :)

  • 6. Data: 2005-01-26 04:52:57
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 25.01.2005 Immona <c...@W...zpds.com.pl> napisał/a:
    > Kumpel w akcie odreagowania wyslal do kilku firm, na ktorych mu nie
    > zalezalo, swoja jak najbardziej standardowa cefalke wpisujac w "Hobby" -
    > "masturbacja" i wszedzie go zaprosili na rozmowe, bo chcieli go zobaczyc :D

    Hm, w sumie zależy od profilu firmy. /me zna przynajmniej 2, gdzie byloby
    to atutem :>

    pozdrawiam,
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Z perspektywy kreta nieba nie ma, z perspektywy Nieba - kret to kretyn.

  • 7. Data: 2005-01-26 18:40:27
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-26, Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> wrote:
    > Hm, w sumie zależy od profilu firmy. /me zna przynajmniej 2, gdzie byloby
    > to atutem :>
    Operator(ka) czatów SMSowych? ;)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Z próżnego i recover nie odzyska
    /z pamiętnika administratora/

  • 8. Data: 2005-01-26 19:50:04
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 26.01.2005 Artur R. Czechowski <a...@h...pl> napisał/a:
    > Operator(ka) czatów SMSowych? ;)

    Y hy :))

    tamby się też, od biedy, omawiana wcześniej "rozwiązłość" mogla
    przydać:>

    *ff*
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    We're just too pretty for God to let us die.

  • 9. Data: 2005-01-27 10:33:31
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Tak, ja słyszałam. W poprzedniej firmie, notorycznie przesyłał do nas
    podania jeden kreatynwy Pan..
    Podanie brzmiało mniej więcej tak: "Oto Mis, miś jest głodny pracy dziś..."
    i dalej w tym stylu.
    Tak samo często jak Pan przysyłał dokładnie ten sam list motywacyjny, tak
    samo często jego list lądował w koszu.
    Pani zajmująca się rekrutacją, uważała że takie podanie może przeszłoby w
    agencji reklamowej, ale nie w dużej firmie, zajmującej się jak najbardziej
    poważnymi sprawami. I siup - do kosza.
    Czasem nie warto przesadzać z tą kreatywnością :)