PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staranne CV i LM ??

  • 1. Data: 2005-01-25 11:51:14
    Temat: Staranne CV i LM ??
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Nie wiem jak to dziala, ale jak pisze CV i LM, tak na odp**rdol sie(1-10 min
    roboty) bo stwierdzam ze i tak mnie nie zaprosza - a chce miec poczucie ze
    wykorzystuje wszystkie szanse na naszym rodzimym rynku pracy, to firma mnie
    zazwyczaj zaprasza na 1 etap rekrutacji :] . Jednak jak mi zaczyna zalezec,
    bo np. firma jest interesujaca i spedzam na radosnej tworczosci kolo
    poltorej godzinki to telefonik zazwyczaj milczy...
    A jak jest/ bylo u Was???

    pozdrawaim,

    majkel

  • 2. Data: 2005-01-25 12:26:53
    Temat: Re: Staranne CV i LM ??
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (majkel, a któżby!) wyklepał:

> [...]
    > bo np. firma jest interesujaca i spedzam na radosnej tworczosci kolo
    > poltorej godzinki to telefonik zazwyczaj milczy...

    U mnie zawsze tak jest i to nie tylko jeśli chodzi o CV, LM. Zawsze jak
    zrobię coś na chybcika i "byle jak", to jest super. A jak się staram,
    naużeram, namęczę, to w najlepszym razie "nie jest źle"..

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 3. Data: 2005-01-25 12:29:37
    Od: waldek <w...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2005 12:51:14 +0100, "majkel" <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    >bo np. firma jest interesujaca i spedzam na radosnej tworczosci kolo
    >poltorej godzinki to telefonik zazwyczaj milczy...
    nijak.. kazdy przeciez ma jedno przygotowane, wycyzylowane great CV
    ktore sie nieznacznie modyfikuje w zaleznosci od firmy do ktorej ma
    pojsc....
    a LM to juz w ogole inna bajka - to jak list milosny :o) albo sales
    letter ... musi byc napisany totalnie "pod firme" .. inaczej (jesli
    bedzie sztampowy, albo "pasowal do kazdej firmy" pojdzie w kosz po 2
    sekundach

    pozdro
    wald

    Why don't you get in the car? :o)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    open your ears : http://mp3.wp.pl/p/strefa/posluchaj/lofi,64350.html
    open your eyes : http://www.kunstgallery.de/videos/balmer.mpeg
    open your mind : http://www.masskilling.com/
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 4. Data: 2005-01-25 13:15:03
    Od: "Krzych" <k...@t...pl>

    A ja myślę że to wszystko jest o d... roztrzaść.
    Pisze się w tym LM takie bzdury że aż głowa boli (przynajmniej tak niektórzy
    robią). Ostatnio czytałem ofertę faceta, który miał kwalifikacje jak po LO,
    a nazywał się informatykiem. To dla mnie jest zupełnie pozbawione sensu.
    Dlatego lubię konkretnego pracodawcę, który mówi czego chce, a ja wtedy wiem
    czy jestem w stanie to wykonać czy nie.

    Pozdro. Krzysiek

  • 5. Data: 2005-01-25 16:28:08
    Od: "Jakub Dudek" <j...@e...ii.uj.edu.pl.spamout>

    "majkel" <m...@o...pl> wrote in message news:ct5brd$57n$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zaczyna zalezec, bo np. firma jest interesujaca i spedzam na radosnej
    > tworczosci kolo poltorej godzinki to telefonik zazwyczaj milczy...

    A moze w firmach na ktorych Ci nie zalezy bo sa kiepskie - przyjma Cie,
    z racji mniejszych wymagan, lub gorszych pieniedzy,
    ale do naprawde dobrej pracy i dobrej firmy jestes zbyt kiepski i Cie po
    prostu nie chca ?
    .. pomimo wtedy dopracowanego CV...

    Bez urazy ;)

    JakubD

  • 6. Data: 2005-01-25 17:25:28
    Od: "Tomek Banach" <t...@p...onet.pl>

    majkel wrote:
> [...]
    > rekrutacji :] . Jednak jak mi zaczyna zalezec, bo np. firma jest
    > interesujaca i spedzam na radosnej tworczosci kolo poltorej godzinki

    dokonales waznej obserwacij co szkodzi abys ja wykorzystal w praktyce -
    jak zalezy Ci na stanowisku pisz na chybcika :)

  • 7. Data: 2005-01-25 18:05:52
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jakub Dudek" <j...@e...ii.uj.edu.pl.spamout> napisał w
    wiadomości news:ct5s3u$kui$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > z racji mniejszych wymagan, lub gorszych pieniedzy,
    > ale do naprawde dobrej pracy i dobrej firmy jestes zbyt kiepski i Cie po

    To wlasnie bardzo dobre firmy mi odpowiadaja, a takie srednie i nikomu
    nieznane nie kwapia sie......
    Do PWC wyslalem CV pisane na odwal sie, bo nie wierzylem ze mnie przyjma, a
    jednak zaprosili na testy i dotarlem do ostatniego etapu rekrutacji
    poz

    majkel

  • 8. Data: 2005-01-27 10:10:49
    Od: quirky <q...@W...pl>

    > Do PWC wyslalem CV pisane na odwal sie, bo nie wierzylem ze mnie przyjma, a
    > jednak zaprosili na testy i dotarlem do ostatniego etapu rekrutacji
    > poz
    >
    > majkel

    a mozesz w nowym watku opisac jak wygladal ten prosec rekrutacji???
    tak z ciekawosci :>

    pozdrawiam
    qurky