PracaGrupypl.praca.dyskusje › CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA

  • 21. Data: 2005-01-27 09:43:54
    Temat: Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

    news:ct6ic1$jq9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No cóż - to da się leczyć, aczkolwiek lepiej wyleczyć się przed
    > podjęciem pracy, bo psychozy nieleczone i zracjonalizowane mogą się
    > pogłębiać.

    jak trafi w pracy na normalnych ludzi, a nie chorych pedantów to długo tam
    nie wytrzyma...

  • 22. Data: 2005-01-27 09:50:18
    Od: "rut" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <b...@a...email> napisał w wiadomości
    > Mój nie zaśmiardł, nie zgnił a używam go codziennie. Nie, nie chcesz
    > wiedzieć jak długo :)

    Ty nie masz w domu grzyba i wilgoci przez którą trzeba osuszać wannę...
    Może z gniciem to przesada, ale że nie śmierdzi? Bawełna? Nie wierzę!!

    >Ale nie dajmy się zwariować tym wszystkim producentom
    > środków czystości, którzy marzą o tym, żeby "przeciętna" gospodyni miała w
    > swoim mieszkaniu laboratoryjną czystość i sterylność. A potem się okazuje,
    > że byle zarazek jest dla organizmu taką rewelacją, że przygląda mu się
    leżąc
    > całymi tygodniami.

    Z postu wynikało, że ona wcale nie jest przeciętna. Laboratoryjnej czystości
    raczej też nie uprawia - ot, szwęda się przez cały dzień ze szmatą, z czego
    nic poza jej własną frustracją nie wynika...