PracaGrupypl.praca.dyskusje › CCIE - ile ?

  • 1. Data: 2003-09-05 20:10:34
    Temat: CCIE - ile ?
    Od: "maxio" <c...@o...pl>

    czy ktos sie moze orientuje ile praktycznie moze zarabiac obecnie CCIE w
    Polsce ?
    czy rzeczywiscie czlowiek posiadajacy takie papiery nie ma zadnych problemow ze
    znalezieniem dobrze platnej pracy ?
    prosze o info.

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2003-09-06 06:23:49
    Temat: Re: CCIE - ile ?
    Od: "WOJO" <w...@g...pl>

    Użytkownik "maxio" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Polsce ?
    > czy rzeczywiscie czlowiek posiadajacy takie papiery nie ma zadnych

    Na to pytanie odpowie pewnie najlepiej pewien Marcin S. ;-)))

  • 3. Data: 2003-09-06 09:14:49
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    maxio wrote:

    > czy ktos sie moze orientuje ile praktycznie moze zarabiac obecnie CCIE w
    > Polsce ?

    hm ~9000 netto to jest minimum dla CCIE w .pl
    ile maks ? no to zalezy

    ale mozesz nie miec CCIE i tyle zarabiac :)

    > czy rzeczywiscie czlowiek posiadajacy takie papiery nie ma zadnych problemow ze
    > znalezieniem dobrze platnej pracy ?

    hehe co dla ciebie znaczy dobrze platna ? mysle ze wiecej jak 20 tys. to
    CCIE w polsce nie zarobi...chodz teraz pewnie i z tym bylo by problem

    > prosze o info.

    w polsce jest 74 CCIE ( hehe moze nidlugo bedzie wiecej o jednego )
    ..wiec jak na taki biedny kraj to duzo :)..wiekszosc pracuje u
    integratorow ( jak np solidex ). pewnie z kilku bankach ;) jednak ci co
    znam to integratorzy
    z praca..heh ostatnio jedna firma szukala..na przestrzeni ostatnich 2
    lat widzialem 2 ogloszenia w wyborczej :) dla ccie of kors..

    poza tym, na jakim etapie jestes ? zdales pisemny ze pytasz ? tego nie
    da sie zrobic w miesiac :) kilka miesiecy przygotowan, srednio caly
    ostatni miesiac spedzony _tylko_ w labie, od rana do wieczora.

    jesli masz zone, moze troche ci gmerac :)

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 4. Data: 2003-09-06 13:16:46
    Od: "Kasandra" <g...@a...waw.pl>

    A co to jest to tajemnicze CCIE??

    Pozdrav
    A.

  • 5. Data: 2003-09-06 13:29:02
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Kasandra wrote:
    > A co to jest to tajemnicze CCIE??

    Cisco Certified Internetworking Engeneer..

    http://cisco.com/go/ccie

  • 6. Data: 2003-09-06 14:25:15
    Od: "Kasandra" <g...@a...waw.pl>

    Sorcia za glupawe pytanie, ale to efekt wczorajszej imprezy. Przeciez ja to
    wiedzialam :))) No nie mniej dziekuje bardzo.

  • 7. Data: 2003-09-07 10:45:58
    Od: "" <c...@o...pl>

    > hm ~9000 netto to jest minimum dla CCIE w .pl
    > ile maks ? no to zalezy
    hmm... czyli mniej wiecej tak przypuszczalem

    > ale mozesz nie miec CCIE i tyle zarabiac :)
    niby tak ale wole je miec i spac spokojnie ;)

    > hehe co dla ciebie znaczy dobrze platna ? mysle ze wiecej jak 20 tys. to
    >  CCIE w polsce nie zarobi...chodz teraz pewnie i z tym bylo by problem
    mysle ze dobrze platna zaczyna sie od 10k na reke :)

    > w polsce jest 74 CCIE ( hehe moze nidlugo bedzie wiecej o jednego )
    kiedy labik ?

> [...]
    > z praca..heh ostatnio jedna firma szukala..na przestrzeni ostatnich 2
    > lat  widzialem 2 ogloszenia w wyborczej :) dla ccie of kors..

    sam probowalem w solidexie majac ccnp i kilkuletnie doswiadczenie w sieciach,
    ale tam widocznie sie rozmowy zaczynaja od ccie bo nawet nie raczyli
    odpowiedziec ;)

    > poza tym, na jakim etapie jestes ? zdales pisemny ze pytasz ?
    przygotowuje sie do pisemnego

    tego nie da sie zrobic w miesiac :) kilka miesiecy przygotowan, srednio caly
    > ostatni miesiac spedzony _tylko_ w labie, od rana do wieczora.
    jestem tego swiadom, przy ccnp juz jest troche przedsmak tego co sie moze dziac
    w przygotowaniach do ccie - ale mysle ze warto :D

    > jesli masz zone, moze troche ci gmerac :)
    mam , oprocz tego male dziecie wiec chyba bedzie b.ciezko ...

    ps. jezeli mozna spytac - robisz z wlasnej kiesy ? z tego co pamietam cos okolo
    7k kosztuje taka impreza ?

  • 8. Data: 2003-09-07 11:22:49
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    c...@o...pl wrote:

    > hmm... czyli mniej wiecej tak przypuszczalem

    o minimum ?

    > niby tak ale wole je miec i spac spokojnie ;)

    spac nie mozesz nigdy spokojnie, bo przyjdzie koles co ma 2xCCIE i
    zachce mniej niz ty :)

    > mysle ze dobrze platna zaczyna sie od 10k na reke :)

    szukajcie a znajdziecie :)
    w dziejszych czasach bedzie trudno :)

    > kiedy labik ?

    eee ..dlugo. napewno bruksela i wawa bedzie w sniegu :)

    > przygotowuje sie do pisemnego

    to nie masz co panikowac :) pisemny to pikus :)

    > tego nie da sie zrobic w miesiac :) kilka miesiecy przygotowan, srednio caly

    > jestem tego swiadom, przy ccnp juz jest troche przedsmak tego co sie moze dziac
    > w przygotowaniach do ccie - ale mysle ze warto :D

    zawsze jest
    najgorszy moment ? czekanie po labie na wynik :)
    najfajniejszy ? "congratulations, your # is..."

    > mam , oprocz tego male dziecie wiec chyba bedzie b.ciezko ...

    heheheh ;) uwazaj, bo jak nie zdasz drugi raz moze sie nie zdecydowac (
    Bo bedzie wiedziala czym to grozi :))) )

    > ps. jezeli mozna spytac - robisz z wlasnej kiesy ? z tego co pamietam cos okolo
    > 7k kosztuje taka impreza ?

    co ? pisemny 300 $ , lab 1500 $ + wyjazd do brukseli

  • 9. Data: 2003-09-07 12:24:41
    Od: "" <c...@o...pl>

    > spac nie mozesz nigdy spokojnie, bo przyjdzie koles co ma 2xCCIE i
    > zachce mniej niz ty :)
    dlatego caly czas trzeba sie rozwijac i nie stac w miejscu :)

    > eee ..dlugo. napewno bruksela i wawa bedzie w sniegu :)
    ze tak spytam - labik masz prive, korzystasz ze zdalnego platnego ?
    pytam bo pewnie na to trzeba tez sie kasowo przygotowac :)

    > to nie masz co panikowac :) pisemny to pikus :)
    wiem, i dlatego myslami juz jestem przy labie :)

    > heheheh ;) uwazaj, bo jak nie zdasz drugi raz moze sie nie zdecydowac (
    > Bo bedzie wiedziala czym to grozi :))) )
    ile teraz sie czeka na zaklepanie kolejnego laba ?

    > co ? pisemny 300 $ , lab 1500 $ + wyjazd do brukseli
    czyli wiele sie nie pomylilem : wychodzi jakies 8k zl + wyjazd ... droga
    impreza - dlatego trzeba byc mocno swiadom tego ze sie zwroci :) , no chyba ze
    sie znajdzie dobrego sponsora ;)

  • 10. Data: 2003-09-07 13:47:20
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    c...@o...pl wrote:

> [...]

    chodz jak masz ccie, to swoje cv mozesz wymazac cale :)
    i wpisac numer :)

    > dlatego caly czas trzeba sie rozwijac i nie stac w miejscu :)

    ccie r/s, voice, ostatnio "service provider" hehe
    noi juniper :) to bedzie wg mnie roslo..ale tylko u duzych ISP

    > ze tak spytam - labik masz prive, korzystasz ze zdalnego platnego ?

    aaa pytasz o routery ? no do RS to latwiej jest, ja mam security wiec
    dochodzi ci pix, ids, vpn koncentrator, ale ...w firmie mam calkiem
    niezly..temat na priva raczej

    > ile teraz sie czeka na zaklepanie kolejnego laba ?

    tzn ? nie wiem jak z R/S :)
    ale w miare szybko

    > czyli wiele sie nie pomylilem : wychodzi jakies 8k zl + wyjazd ... droga
    > impreza - dlatego trzeba byc mocno swiadom tego ze sie zwroci :) , no chyba ze
    > sie znajdzie dobrego sponsora ;)

    lub firma zaplaci :)))