PracaGrupypl.praca.dyskusjeCCIE - ile ? › Re: CCIE - ile ?
    From: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CCIE - ile ?
    Date: Sun, 07 Sep 2003 13:22:49 +0200

    c...@o...pl wrote:

    > hmm... czyli mniej wiecej tak przypuszczalem

    o minimum ?

    > niby tak ale wole je miec i spac spokojnie ;)

    spac nie mozesz nigdy spokojnie, bo przyjdzie koles co ma 2xCCIE i
    zachce mniej niz ty :)

    > mysle ze dobrze platna zaczyna sie od 10k na reke :)

    szukajcie a znajdziecie :)
    w dziejszych czasach bedzie trudno :)

    > kiedy labik ?

    eee ..dlugo. napewno bruksela i wawa bedzie w sniegu :)

    > przygotowuje sie do pisemnego

    to nie masz co panikowac :) pisemny to pikus :)

    > tego nie da sie zrobic w miesiac :) kilka miesiecy przygotowan, srednio caly

    > jestem tego swiadom, przy ccnp juz jest troche przedsmak tego co sie moze dziac
    > w przygotowaniach do ccie - ale mysle ze warto :D

    zawsze jest
    najgorszy moment ? czekanie po labie na wynik :)
    najfajniejszy ? "congratulations, your # is..."

    > mam , oprocz tego male dziecie wiec chyba bedzie b.ciezko ...

    heheheh ;) uwazaj, bo jak nie zdasz drugi raz moze sie nie zdecydowac (
    Bo bedzie wiedziala czym to grozi :))) )

    > ps. jezeli mozna spytac - robisz z wlasnej kiesy ? z tego co pamietam cos okolo
    > 7k kosztuje taka impreza ?

    co ? pisemny 300 $ , lab 1500 $ + wyjazd do brukseli

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA