PracaGrupypl.praca.dyskusje › CCIE - ile ?

  • 21. Data: 2003-09-13 20:57:35
    Temat: Re: a ile CCNP
    Od: "Sebek" <s...@p...onet.pl>

    > A to ja sie zapytam :) ile Cie kosztowalo zrobienie CCNP u nas? Jest
    > jakas _polska_ firma, ktora to organizuje? I ile to trwalo, taka impreza?

    Witam

    Jedna ze szkół wyższych w Rzeszowie szkoli do CCNP. Z tego co wyczytałem na
    ich stronce koszt kursu 1500zł za semestr, a semestrów jest 4. Do tego
    trzeba dołożyć koszty egzaminów bo CCNP to się już składa chyba z kilku
    egzaminów, dokładnie nie wiem z ilu i jakie są ich koszty. Koszt CCNA to
    250zł z voucherem, to znam z własnego doświadczenia.

    Pozdrawiam

    Sebastian

  • 22. Data: 2003-09-15 06:08:28
    Temat: Re: CCIE - ile ?
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Marek Janik wrote:

    > Troche nie rozumiem twojej wypowiedzi ...
    numer ccie + jncie
    jak dla mnie wystarczy. wiecej pierdul nie potrzbuje :)

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 23. Data: 2003-09-15 06:09:13
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Marek Janik wrote:

    > troche za bardzo wyidealizowany obraz przedstawiles ...

    coz :)

    > niestety tak

    a to troche niestety :))

    > jedyne kuku jest wtedy jak chcesz zmienic firme, poniewaz jezeli pracujesz
    > u integratora to po przejsciu do drugiego nie moze on wykorzystac
    > twojego numeru przy skladaniu wniosku o silvera czy golda ...

    a po roku ;)

  • 24. Data: 2003-09-15 06:10:46
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Grzegorz Kowalik wrote:

    > No chyba Ci sie troszeczke pochrzanilo.
    > Powinno byc CCIE - Cisco Certified Internetworking Expert

    ee masz racje musialem byc otumaniony..za duzo w labie siedzie :)

  • 25. Data: 2003-09-15 09:11:52
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > jakas _polska_ firma, ktora to organizuje? I ile to trwalo, taka impreza?

    Owszem, voila:
    http://www.wsiz.rzeszow.pl/cisco/indexx.html

  • 26. Data: 2003-09-15 11:35:59
    Od: "Marek Janik" <z...@b...net.pl>

    > a po roku ;)
    po roku oczywiscie jestes dla pracodawcy do wykorzystania :))

  • 27. Data: 2003-09-16 13:06:44
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Marek Janik wrote:

    > po roku oczywiscie jestes dla pracodawcy do wykorzystania :))

    otoz to :)