PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pentor

  • 1. Data: 2005-02-14 11:08:56
    Temat: Pentor
    Od: "jacek" <j...@n...pl>

    Mam pytanie do uczestników rekrutacji w Pentorze.Jak to sie odbywa .Mam
    Zproszenie na trzeci etap .Całość ma trwać 7 godzin .Czy są jakieś testy?
    czy tylko rozmowa?

  • 2. Data: 2005-02-15 19:47:08
    Temat: Re: Pentor
    Od: "antyfon" <t...@o...pl>

    Użytkownik "jacek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie do uczestników rekrutacji w Pentorze.Jak to sie odbywa .Mam Zproszenie
    na trzeci etap .Całość ma
    > trwać 7 godzin .Czy są jakieś testy? czy tylko rozmowa?

    dostaniesz sprzęt

  • 3. Data: 2005-02-16 16:01:22
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    jacek <j...@n...pl> napisał(a):

    > Mam pytanie do uczestników rekrutacji w Pentorze.Jak to sie odbywa .Mam
    > Zproszenie na trzeci etap .Całość ma trwać 7 godzin .Czy są jakieś testy?
    > czy tylko rozmowa?

    radzę dobrze zastanowić się co robisz. pentor to nie jest najciekawsza firma
    do robienia ankiet. cholernie mało płacą. a jeśli to jest praca "na CAPI" to
    radzę rzucić natychmiast - zanim weźmiesz od nich laptopa. ankiety ciężkie,
    długie, mało płatne, no i zawsze w trakcie badania może się program zawiesić,
    co oznacza że trzeba ankietę powtarzać.
    chyba że potraktuj tę pracę jako trening w robieniu ankiet, a po 2 miesiącach
    uciekaj do lepiej płacącej firmy.
    pozdrawiam
    A.

  • 4. Data: 2005-02-16 16:14:36
    Od: "antyfon" <t...@o...pl>

    Użytkownik <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > co oznacza że trzeba ankietę powtarzać.
    > chyba że potraktuj tę pracę jako trening w robieniu ankiet, a po 2 miesiącach

    potwierdzam :) {oprócz tego zawieszania laptopów}

    wywiad 1-2 godz - placa 15-30 , badany po godzinie staje sie wilkiem