PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie - totalna bzdura... › Bezrobocie - totalna bzdura...
    From: Krzysztof Bukowski <v...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Bezrobocie - totalna bzdura...
    Date: Sat, 19 Jun 2004 20:47:56 +0200

    od bardzo długiego czasu, szukam fachowca od PHP i Sql-a aby wykonać
    kilka przedsięwzięc...i co się okazuje...
    Mimo że goście piszczą że nie mają kasy (ewentualnie cały czas im
    brakuje) po spotkaniu i ustaleniu szczegółów olewają temat maksymalnie
    do tego stopnia że nawet nie odbierają odemnie telefonów, na GG są
    niewidoczni....

    Tak się zastanawiam dlaczego ktoś podejmuje się zadania po czym zaczyna
    mnie traktować jakby był mi winien pieniądze.

    Teraz kilka szczegółów:

    mam kilka pomysłów oraz gotowych zleceń na wykonanie stron www ( nie
    wdawając się w szczegóły) dochód z tego miesięcznie ( z jednej strony)
    może być minimum 2000 - 3000 zł netto(to napewno w najgorszym możliwym
    scenariuszu) System ma być na tyle nieskomplikowany że można go zrobić w
    2 - 3 tygodnie natomiast profity zbierane przez miesiące, lata (jeżeli
    coś nie eksploduje)

    Moja propozycja dla gościa jest 50% przychodu z wszystkiego, natomiast
    jak wszystko zostanie zrobione i ruszy chętnie przyjmę takiego lola na
    wspólnika...
    Do tego czasu proponuję podpisanie umowy która będzie gwarantować mu
    pieniądze...itd itp blablabla...

    Pytania?
    - dlaczego gość nie chce podpisać umowy, ????????????????????
    - dlaczego goście zapalają się do tematu a następnie nie kontaktują
    - dlaczego ci sami fachowcy wszem i wobec twierdzą że nie ma pracy i
    wogóle jest do d..y?????????????????????
    - czy naprawdę jest takie bezrobocie, czy może pracować się nie chce?????
    - mógłym tu jeszcze napisać 100 pytań....:-(

    Czy może mi ktoś wyjaśnić czemu tak jest??????????????????

    Zdegustowany...