PracaGrupypl.praca.dyskusje › Asystentka-ile??

  • 11. Data: 2005-02-13 14:10:36
    Temat: Re: Asystentka-ile??
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 13 lut 2005 w liście [news:cunm2o$gfa$1@nemesis.news.tpi.pl]
    t...@t...pl [t...@t...pl] napisał(a):

    > badania ??
    > a czy jakis pracownik przyzna Ci sie do tego w badaniach ??
    > a moze wierzysz z bajki z GUS gdzie mamy wzrost gospodarczy i
    > wzrost plac o kilkanascie procent ...

    Coś nie odróżniasz badań od statystyk.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 12. Data: 2005-02-13 14:38:15
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "t...@t...pl" <t...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:cunm2o$gfa$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > to co mowie z obserwacji i od znajomych - dokladnie 5 przypadkow gdy jest
    > szefem jest kobieta ...
    > wszystkie wygladaja identycznie
    > :P

    5 przypadkow to za malo, zeby wyciagac uogolnione wnioski. Dlatego ja swoich
    obserwacji nie uogolniam, ale moje obserwacje z tylko troche wiekszej proby
    sa takie, ze kobiety sa swietnymi szefami w malych firmach - zreszta te male
    firmy prowadza czesto kobiety majace tez dzieci, rodzine, starsze. Natomiast
    w wielkich zakladach i korporacjach, gdzie szefowanie nie jest byciem
    wlascicielem, tylko kierownikiem, ktory nad soba tez ma kierownika,
    rzeczywiscie to udowadnianie, ze jest sie lepszym od facetow z wielu kobiet
    wychodzi. Odnioslam wrazenie, ze kierowniczki majace kompleks "dobrej
    uczennicy" bardziej od mezczyzn przejmuja sie tym, zeby wszystko bylo
    perfekcyjnie, zeby kierownictwo wyzszego szczebla nic nie moglo zarzucic i
    traktuja ten temat dosc nerwowo, co sie przeklada na wiecej nerwowy przy
    tych samych wynikach. Jeszcze raz powtarzam, ze to moje doswiadczenia i nie
    sugeruje ich uogolniania - uogolniac bedzie niesmialo mozna, jesli 20 innych
    osob napisze tu o swoich zbieznych doswiadczeniach.

    Jesli chcecie jakichs badan, to tu kilka linkow dotyczacych postaw i opinii
    dotyczacych kobiet i mezczyzn w pracy i na stanowiskach kierowniczych:

    http://www.cbos.com.pl/SPISKOM.POL/1998/KOM171/KOM17
    1.HTM (stare)
    http://www.cbos.com.pl/SPISKOM.POL/2003/K_125_03.PDF (nowsze)
    http://free.ngo.pl/temida/wyniki2.htm

    I.

  • 13. Data: 2005-02-13 14:39:48
    Od: "mangha" <R...@w...tlen.pl>

    "t...@t...pl" <t...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > kilkanascie procent ...
    >
    > to co mowie z obserwacji i od znajomych - dokladnie 5 przypadkow gdy jest
    Jak rozumiem, jak masz szefa-kobiete, to twoja ambicja tak cierpi, ze nie
    jestes w stanie nawet pomyslec, ze moglaby byc na tym stanowisku dobra... No
    coz, wspolczuje podejscia. W firmach, w ktorych mialam przyjemnosc pracowac,
    byly szefami także kobiety i takich szefow zycze wszystkim - pracownikom i
    wlascicielom firm...

    --
    mangha

    ENOUGH IS ENOUGH, ITS TIME FOR ACTION!
    Bite back! http://www.directaction.info/index2.htm

  • 14. Data: 2005-02-13 16:06:54
    Od: Traper <t...@i...pl>

    Pewnego pięknego dnia: Sun, 13 Feb 2005 14:53:23 +0100,
    osoba <t...@t...pl> napisał(a):

    >to co mowie z obserwacji i od znajomych - dokladnie 5 przypadkow gdy jest
    >szefem jest kobieta ...
    >wszystkie wygladaja identycznie
    >:P

    Potwierdzam, mam szefową ukierunkowana na robienie kariery i jest
    dokładnie tak jak piszesz.

    Pozdrawiam

    Traper.

  • 15. Data: 2005-02-14 21:23:14
    Od: "Orange" <m...@p...onet.pl>

    Zależy, czy masz doświadczenie i co umiesz (języki itd). Jeśli jesteś świeżo po
    studiach bez doświadczenia, myślę, że możesz dostać 2tys. brutto na początek
    (poproś trochę więcej, aby było z czego zjechać). Jeśli masz doświadczenie, to
    sama wiesz... ;-) Jako asystentka możesz zarabiać i 4tys. ale wówczas musisz
    mieć jakieś kwalifikacje, trochę większe niż obsługa komputera.

  • 16. Data: 2005-02-14 21:25:17
    Od: "Orange" <m...@p...onet.pl>

    Jeśli to jest asystentka "managera", czyli prawdopodbnie jakiegoś kierownika
    niższego szczebla, to nie zdziw się, jesli będzie to kwota 1200-1500.

  • 17. Data: 2005-02-14 22:20:35
    Od: <tester321(bez_tego)@tlen.pl>

    > Coś nie odróżniasz badań od statystyk.
    statystyki robi sie na podstawie badan ...
    podanie wynikow obszernych badan jest zawsze statystyka ...

    :-P

    Pozdrawiam
    tester

  • 18. Data: 2005-02-14 22:22:27
    Od: <tester321(bez_tego)@tlen.pl>

> [...]
    pracowac,
    > byly szefami także kobiety i takich szefow zycze wszystkim - pracownikom i

    no taak
    powiem tylko jedno: glupia babska solidarnosc
    a ja szefa mam faceta i ... wcale go nie chwale

    Pozdrawiam
    tester