PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aplikowanie na niższe stanowiska

  • 1. Data: 2003-11-23 13:00:45
    Temat: Aplikowanie na niższe stanowiska
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl>

    Od kilku miesiecy bezskutecznie poszukuje pracy. Wczesniej przez 3 lata
    pracowalem na stanowisku kierowniczym, jednak obecnie aplikuje równiez np.
    na stanowiska asystenckie.
    Dotychczas we wszystkich CV - niezaleznie od stanowiska, o które sie
    ubiegalem - wspominalem o swojej 'kierowniczej przeszlosci'. Podczas rozmów
    wyczuwalem jednak pewne watpliwosci ze strony potencjalnych pracodawców
    odnosnie moich motywacji do pracy na nizszym stanowisku ('zbyt duze
    kwalifikacje' ;-). Od pewnego czasu zatem, starajac sie o posade
    'niekierownicza', w CV wspominam jedynie, ze bylem konsultantem czy
    specjalista. Nie bylem jeszcze na rozmowie po wyslaniu takiego CV, ale
    ciekaw jestem waszej opinii na ten temat. Czy w takiej sytuacji zwiekszam,
    czy zmniejszam swoje szanse i czy nie jest to zbyt ryzykowne? Przeciez
    podpisujac ewentualna umowe, pracodawca i tak dowie sie ze swiadectwa pracy,
    jaka funkcje rzeczywiscie pelnilem, a wtedy zrezygnuje ze mnie ze wzgledu na
    pisanie nieprawdy w CV...

    J.S.

  • 2. Data: 2003-11-23 14:15:25
    Temat: Re: Aplikowanie na niższe stanowiska
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    El Tiburon raczył napisać:
    chyba rozumiesz obiekcje pot. pracodawców.. a ty, jeśli znajdziesz pracę
    na stanowisku asystenta, możesz szczerze powiedzieć, że będziesz
    zadowolony w pełni? że nie będziesz dalej się rozglądał za "czymś
    lepszym"?
    IMHO idziesz w złę stronę. powinieneś raczej umniejszyć rolę tego
    stanowiska niż kłamać: "wie pan, w tej firmie tworzono sztuczne
    stanowiska kierownicze, ale tak na prawde nie byłem decyzyjny,
    raportowałem ściśle kierownikowi działu, nie miałem pod sobą żadnych
    ludzi.. itp" staraj się przedstawić swoje doświadczenie jak najbliżej
    tego, o które się starasz.
    powodzenia
    RW

  • 3. Data: 2003-11-23 17:40:18
    Temat: Re: Aplikowanie na ni?sze stanowiska
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "El Tiburon" <j...@c...pl> napisal w wiadomosci
    > Od kilku miesiecy bezskutecznie poszukuje pracy. Wczesniej przez 3 lata
    > pracowalem na stanowisku kierowniczym, jednak obecnie aplikuje równiez np.
    > na stanowiska asystenckie.
    [...]

    Wiesz dlaczego nie warto pisac w html-u?Wiele osób, które moglyby
    odpowiedziec ma filtry, które automatycznie odsiewaja wiadomosci w htmlu.
    Tracisz czas oczekujac na odpowiedz albo dostajesz niewlasciwa tylko
    dlatego, że wysłałeś niewłaściwie sformatowany list.

    --
    pozdrawiam
    Jaroslaw Wiechecki

  • 4. Data: 2003-11-23 19:11:35
    Od: "Roy" <r...@p...onet.pl>

    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > Tracisz czas oczekujac na odpowiedz albo dostajesz niewlasciwa tylko
    > dlatego, że wysłałeś niewłaściwie sformatowany list.
    jak w MS Outlooku zablokowac html'a
    ;) gosciu notorycznie lamie netykiete i mam tego dosc

  • 5. Data: 2003-11-23 23:25:54
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roy" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > jak w MS Outlooku zablokowac html'a
    > ;) gosciu notorycznie lamie netykiete i mam tego dosc

    W OE:
    Narzędzia/opcje/wysyłanie: odznaczenie "odpowiedz na wiadomości używając
    formatu..." + zaznaczenie w grupie wysyłanie do grup dyskusyjnych "zwykły
    tekst". Tak zawsze konfiguruję po reinstalacji outlooka. Co zdarza mi się
    raz na 2/3 lata. Razem z systemem.

    W Outlooku nie wiem. Nie używam.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 6. Data: 2003-11-24 13:20:54
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl>

    Uzytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > tekst". Tak zawsze konfiguruję po reinstalacji outlooka. Co zdarza mi się

    Prawde mówiac nie wiem w czym problem - OE mam ustawionego jak powyzej, wiec
    maile na liste powinny byc wysylane jako zwykly tekst. Moze cos nie tak z
    kodowaniem - nie zaznaczylem zadnego...

  • 7. Data: 2003-11-24 16:24:07
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "El Tiburon" <j...@c...pl> ihn
    news:WAnwb.98138$Et5.25181@news.chello.at: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > Prawde mówiac nie wiem w czym problem - OE mam ustawionego jak
    > powyzej, wiec maile na liste powinny byc wysylane jako zwykly
    > tekst. Moze cos nie tak z kodowaniem - nie zaznaczylem
    > zadnego...

    No i lecą jako plain text:

    A że niezadeklarowałeś żadnego kodowania, to się powinieneś
    wstydzić. Zaznacz ISO 8859-2 i będzie OK.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 8. Data: 2003-11-24 21:43:08
    Od: "Kuba Florczyk" <c...@p...onet.pl>

    > jak w MS Outlooku zablokowac html'a
    > ;) gosciu notorycznie lamie netykiete i mam tego dosc

    Nowa wiadomosc/odpowiedz - Format- > Zaznacz "Zwykły tekst".

    pozdr
    kuba