PracaGrupypl.praca.dyskusje › Casting ?

  • 1. Data: 2003-11-23 14:41:36
    Temat: Casting ?
    Od: "ANIA" <m...@h...pl>

    Prosilabymn zebyscie mi napsiali jak wyglada casdting w agencji modelek i
    hostess gdyz nigdy nie bylam i nie wiem jak sie rpzygotowac

  • 2. Data: 2003-11-23 15:01:39
    Temat: Re: Casting ?
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    ANIA raczył napisać:
    przed spotkaniem popracuj nad swoim wyglądem bardziej niż nad swoją
    pisownią
    RW

  • 3. Data: 2003-11-23 15:11:19
    Od: "ANIA" <m...@h...pl>

    a ty popracuj nad odpowiadaniem na temat !!!!

  • 4. Data: 2003-11-23 15:45:46
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    "ANIA" <m...@h...pl> wrote in message
    > a ty popracuj nad odpowiadaniem na temat !!!!

    Zamiast sie oburzac, wez pod uwage, ze zabralas glos w publicznej dyskusji i
    bazgrzac jak kura pazurem dajesz nie tylko marne swiadectwo swojej osoby,
    ale tez wyraz temu jak bardzo gdzies masz tych wszystkich, ktorzy potem
    czytaja te wypociny.

    Teq

  • 5. Data: 2003-11-23 15:51:40
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    ANIA raczył napisać:
    zanim zaczniesz osobistą wojnę na publicznej grupie dyskusyjnej, zauważ,
    że:
    - pisanie poprawną polszczyzną, bez literówek ułatwi innym zrozumienie
    treści twojego listu
    oraz
    - ułatwi to wyszukanie wątków w przyszłości innym użytkownikom
    Ponadto mój post zawierał odniesienie do twojego pytania: należy
    popracować nad swoim wyglądem. Ponieważ nie jest to dla Ciebie
    zrozumiałe, więc rozwinę tę myśl: czyste włosy, staranny, nie rzucający
    się w oczy makijaż, ubiór nie wyzywający i nie a la "szara myszka". To
    wszystko pomoże Ci w zrobieniu dobrego wrażenia.
    powodzenia
    RW

  • 6. Data: 2003-11-23 20:38:31
    Od: "ANIA" <m...@h...pl>

    Sorrki za nagle oburzenie hehe wiecie jak to dziewczyny maja
    Pozdrawiam
    ps mam nadzieje ze tym razezm bez bledow

  • 7. Data: 2003-11-23 22:29:50
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "ANIA" <m...@h...pl> wrote in message
    > Prosilabymn zebyscie mi napsiali jak wyglada casdting w agencji modelek i
    > hostess gdyz nigdy nie bylam i nie wiem jak sie rpzygotowac

    Przede wszystkim nie daj sie nabrac na pseudoagencje.
    Jesli zaproponuja ci "profesjonalna" sesje, za ktora musisz zaplacic z
    wlasnej
    kieszeni, to bedzie znaczyc, ze masz do czynienia z oszustwem. W zamian
    za cenne zapewne dla ciebie 400-500zl dostaniesz serie kiepskich zdjec z
    soba w roli glownej.

    GreG

  • 8. Data: 2003-11-24 09:41:51
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    "RobertW" <i...@S...pl> wrote in message

    > - pisanie poprawną polszczyzną, bez literówek ułatwi innym zrozumienie
    > treści twojego listu

    nie chce sie wtrącać ale :

    "
    Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch
    uweniretasytch nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa.
    Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu,
    ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać
    polbemórw ze zozumierniem tksetu. Dzijee sie tak datgelo, ze nie czamyty
    wyszistkch lteir w sołwie, ale cłae sołwa od razu.
    "
    > RW

    pozdrawiam
    mikl

  • 9. Data: 2003-11-24 12:03:08
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > polbemórw ze zozumierniem tksetu. Dzijee sie tak datgelo, ze nie czamyty
    > wyszistkch lteir w sołwie, ale cłae sołwa od razu.

    spoko, ale jak ktos w google bedzie szukal Twojego listu o badaniach na
    brytyjskich
    uniwersytetach i wpisze:

    "badania brytyjski uniwersytet"

    to mu g..... znajdzie.

    pozdr
    MarcinP

  • 10. Data: 2003-11-24 13:46:41
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    "MarcinP" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > spoko, ale jak ktos w google bedzie szukal Twojego listu o badaniach na
> [...]

    to dalem jako ciekawostke, nie jako metode na pisanie :-)

    pozdr.
    mikl