PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikowanie na niższe stanowiska › Re: Aplikowanie na niższe stanowiska
    From: "RobertW" <i...@S...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Aplikowanie na niższe stanowiska
    Date: Sun, 23 Nov 2003 15:15:25 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@12-mo3-3.acn.waw.pl

    El Tiburon raczył napisać:
    chyba rozumiesz obiekcje pot. pracodawców.. a ty, jeśli znajdziesz pracę
    na stanowisku asystenta, możesz szczerze powiedzieć, że będziesz
    zadowolony w pełni? że nie będziesz dalej się rozglądał za "czymś
    lepszym"?
    IMHO idziesz w złę stronę. powinieneś raczej umniejszyć rolę tego
    stanowiska niż kłamać: "wie pan, w tej firmie tworzono sztuczne
    stanowiska kierownicze, ale tak na prawde nie byłem decyzyjny,
    raportowałem ściśle kierownikowi działu, nie miałem pod sobą żadnych
    ludzi.. itp" staraj się przedstawić swoje doświadczenie jak najbliżej
    tego, o które się starasz.
    powodzenia
    RW