PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aplikacja w PDF'ie

  • 21. Data: 2005-05-23 22:37:02
    Temat: Re: Aplikacja w PDF'ie
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > No...taki "stary" to ja nie jestem :)

    Wy to umiecie pocieszyć szukającej pracy :(

    Wwa

  • 22. Data: 2005-05-23 22:58:09
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > No...taki "stary" to ja nie jestem :)
    > Oczywiscie pomoge, pewne daty kluczowy powinienem kojarzyc - mozesz tez
    > wspomoc sie moimi kwitami ze stopki

    Wy to umiecie pocieszyć szukającej pracy :(
    To co utopić sie mam że mam tyle lat?
    Też bym chciała mieć mniej.
    Wwa

  • 23. Data: 2005-05-23 23:20:22
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Mon, 23 May 2005 23:10:44 +0200, krzysztofsf wrote:

    > Oczywiscie pomoge, pewne daty kluczowy powinienem kojarzyc - mozesz tez
    > wspomoc sie moimi kwitami ze stopki

    Które, notabene, źle się renderują w firefoksie -- w CV zdjęcie jest
    wyświetlane na środku i zachodzi na dane kontaktowe.

    Disclaimer: nie mam żadnego doświadczenia w HR, CV też nie oglądałem jakoś
    specjalnie wiele, więc nie musisz się zupełnie przejmować moimi dalszymi
    uwagami. Dla mnie ono jest zdecydowanie przeładowane. CV, w moim
    przekonaniu, powinno być zrobione tak, aby jasno przedstawiać najważniejsze
    informacje i nie zmuszać czytającego do wygrzebywania ich spośród sterty
    innych. To dobrze, że kluczowe hasła wytłuściłeś, jednak to nie pomaga za
    bardzo przy takim zalewie tekstu, jaki serwujesz czytelnikowi. Chciałem
    sprawdzić, czy deklarujesz znajomość tworzenia stron internetowych i/lub
    HTML-a; znalezienie tej informacji (czy raczej jej stwierdzenie, że jej nie
    ma, w tym przypadku) zajęło mi już dobre kilkadziesiąt sekund. Także przez
    to, że layout jest niestandardowy -- to chyba pierwsze widziane przeze mnie
    CV, w którym umiejętności (które, IMVHO, powinny być traktowane hasłowo,
    nie opisowo) umieszczone zostały nad doświadczeniem zawodowym.

    No, to tyle. Będę dźwięczny za krytykę.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    fewterer - A keeper of dogs or manager of a kennel

  • 24. Data: 2005-05-23 23:22:42
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2005 00:58:09 +0200, Wwa <w...@n...pl> napisał:

    > Wy to umiecie pocieszyć szukającej pracy :(
    > To co utopić sie mam że mam tyle lat?
    > Też bym chciała mieć mniej.
    > Wwa

    To akurat wylacznie byl moj zart osobisty. Zreszta wg mojej tezy, ktora
    teraz usilnie bedzie obalala Kira, powyzej 35 lat bardzo ciezko znalezc
    prace o ile nie jest sie specjalista z "gornej polki". Tak wiec kilka lat
    w ta, czy w tamta nie stanowi roznicy dla prcodawcy.
    Praktycznie chyba kazdy po ukonczeniu 30-u paru lat zaczyna stwierdzac,
    ze lepiej byloby byc mlodszym, tak przy okazji.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 25. Data: 2005-05-23 23:34:15
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: krzysztofsf [Tue, 24 May 2005 01:22:42 +0200]:

    > Zreszta wg mojej tezy, ktora teraz usilnie bedzie
    > obalala Kira, powyzej 35 lat [...]

    O ile pamietam, to mial to byc test porownawczy odnosnie ilosci
    rozmow, na ktore zaproszone beda osoby o niemal identycznych
    kwalifikacjach ale w bardzo roznym wieku ;)

    Kira

  • 26. Data: 2005-05-23 23:37:30
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Wwa [Tue, 24 May 2005 00:58:09 +0200]:

    > Wy to umiecie pocieszyć szukającej pracy :(
    > To co utopić sie mam że mam tyle lat?
    > Też bym chciała mieć mniej.

    Ja tez, tak z 17 to bylo dokladnie to ;)

    Nie zamierzalismy Cie nijak urazic, powaznie. To sa takie
    nasze przepychanki jeszcze sprzed paru tygodni, ktorymi
    akurat zaczynam miec czas sie zajac...

    Kira

  • 27. Data: 2005-05-23 23:39:40
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Jarek Hirny [Tue, 24 May 2005 01:20:22 +0200]:

    > No, to tyle. Będę dźwięczny za krytykę.

    Ale krytyke czego tak w zasadzie...? ;) Bo my tu o jednym,
    a Ty wskoczyles z recenzja Krzyskowego CV... i w sumie to
    nie do konca wiem o co chodzi :)

    Kira

  • 28. Data: 2005-05-23 23:41:18
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: krzysztofsf [Mon, 23 May 2005 23:57:10 +0200]:

    > To juz raczej rozrywkowo :)

    Nie no, moze nie przesadzajmy jednak z ta rozrywka :)))

    > Kurcze - chyba podesle ci moj numer konta ;)

    No skoro nalegasz. Ale z loginem, haslem i najlepiej
    od reki tokenem...

    Kira

  • 29. Data: 2005-05-23 23:42:14
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: krzysztofsf [Tue, 24 May 2005 01:52:52 +0200]:

    > A ja ide spac ;)

    A to dobranoc :)

    BTW., w Szczecinie jestem zdaje sie w piatek albo sobote.
    Kombinuj dobra kawe ;)

    Kira

  • 30. Data: 2005-05-23 23:43:31
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: krzysztofsf [Tue, 24 May 2005 01:54:27 +0200]:

    > pina do karty tyyyz...? ;)

    W komplecie z karta :)

    Kira