PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikacja w PDF'ie › Re: Aplikacja w PDF'ie
    From: Jarek Hirny <a...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Aplikacja w PDF'ie
    Date: Tue, 24 May 2005 01:20:22 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@agnus.eu.org

    On Mon, 23 May 2005 23:10:44 +0200, krzysztofsf wrote:

    > Oczywiscie pomoge, pewne daty kluczowy powinienem kojarzyc - mozesz tez
    > wspomoc sie moimi kwitami ze stopki

    Które, notabene, źle się renderują w firefoksie -- w CV zdjęcie jest
    wyświetlane na środku i zachodzi na dane kontaktowe.

    Disclaimer: nie mam żadnego doświadczenia w HR, CV też nie oglądałem jakoś
    specjalnie wiele, więc nie musisz się zupełnie przejmować moimi dalszymi
    uwagami. Dla mnie ono jest zdecydowanie przeładowane. CV, w moim
    przekonaniu, powinno być zrobione tak, aby jasno przedstawiać najważniejsze
    informacje i nie zmuszać czytającego do wygrzebywania ich spośród sterty
    innych. To dobrze, że kluczowe hasła wytłuściłeś, jednak to nie pomaga za
    bardzo przy takim zalewie tekstu, jaki serwujesz czytelnikowi. Chciałem
    sprawdzić, czy deklarujesz znajomość tworzenia stron internetowych i/lub
    HTML-a; znalezienie tej informacji (czy raczej jej stwierdzenie, że jej nie
    ma, w tym przypadku) zajęło mi już dobre kilkadziesiąt sekund. Także przez
    to, że layout jest niestandardowy -- to chyba pierwsze widziane przeze mnie
    CV, w którym umiejętności (które, IMVHO, powinny być traktowane hasłowo,
    nie opisowo) umieszczone zostały nad doświadczeniem zawodowym.

    No, to tyle. Będę dźwięczny za krytykę.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    fewterer - A keeper of dogs or manager of a kennel