PracaGrupypl.praca.dyskusje › Apel do 30-35 latkow.

  • 11. Data: 2003-04-12 15:21:55
    Temat: Re: Apel do 30-35 latkow.
    Od: "Marcin, Wiesbaden" <m...@g...pl>

    To nie prawda, ze teraz nie ma mozliwosci. Ja konczylem fizyke i wiekszosc
    moich kolegow po studiach miala taka sama postawe - nie ma zadnych
    mozliwosci i oczekiwanie, az ktos da prace i pieniadze. Do dzisiaj
    narzekaja. Natomiast tym ktorzy mieli inicjatywe i glowe na karku powodzi
    sie dzisiaj dobrze.

  • 12. Data: 2003-04-12 15:30:37
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Marcin, Wiesbaden" <m...@g...pl> wrote in

    /ciach.../

> [...]
    > zadnych mozliwosci i oczekiwanie, az ktos da prace i pieniadze. Do
    > dzisiaj narzekaja. Natomiast tym ktorzy mieli inicjatywe i glowe na

    Przy okazji ...czy moglbys odpowiadac POD postem ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 13. Data: 2003-04-12 15:53:08
    Od: "Marcin, Wiesbaden" <m...@g...pl>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> schrieb im Newsbeitrag
    .
> [...]
    > Wojtek
    >

    > --
    > Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

    Nie cierpie odpowiadac pod postem :-(

  • 14. Data: 2003-04-12 15:55:58
    Od: "sviodo" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin, Wiesbaden" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mozliwosci i oczekiwanie, az ktos da prace i pieniadze. Do dzisiaj
    > narzekaja. Natomiast tym ktorzy mieli inicjatywe i glowe na karku powodzi

    przczytalem to ale w to nie wierze,

    --
    Radek

    ps.
    moj padre zawsze mawial ze przegrywaja ci o ktorych sie nie slyszy...

  • 15. Data: 2003-04-12 15:57:02
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > mozliwosci i oczekiwanie, az ktos da prace i pieniadze. Do dzisiaj
    > narzekaja. Natomiast tym ktorzy mieli inicjatywe i glowe na karku powodzi

    IMHO problem jest i tak statystyczny.oczywiscie sa mlodzi,stari i bardziej
    starzy ktorzy sa bogaci i biedni.
    W kazdej grupie sa tacy ktorzy maja wiecej szczescia, wiedzy i innych
    umiejetnosci, ale wydaje mi sie ze powinno byc tak,ze 90% ludzi w wyzszym
    wyksztalceniem powinno miec prace z zarobkami pozwlajacymi na tzw godne
    zycie i oszczednosci czyli 1500-2000 zl.

    z mojej studenckiej paczki biologia Uj i medycyna wyglada to tak-Same
    dziewczyny 10 lat temu koniec studiow
    -jedna jest lekarzem ale nie miala z czego zyc i jest przedstawicielem
    firmy farmaceutycznej 12 godzin pracy 3-4 tys
    jedna dentystka dzierzawi gabinet ma dziecko pracuje na 3/4 ok 2500
    jedna pracuje jako nauczycielka biologii w szkole dla zaocznych 12 i wiecej
    godzin (dziennie) ok 3000
    jedna w zwyklej szkole 800zl
    dwie na uczelni 700 i 850 zl
    jedna w anglii jest sprzataczka
    dwie na bezrobociu jedna po pracy w szkole od roku,druga po pracy w biurze 2
    rok.

    swiadoma decyzje co do zatrudnienia podjela tylko pierwsza- reszta szla tam
    gdzie bylo jakies zatrudnienie
    ,a wykazanie sie w pracy ze jestes dobry czesto skutkuje odwrotnie do
    awansu:((
    TMK

  • 16. Data: 2003-04-12 16:50:25
    Od: "Marcin, Wiesbaden" <m...@g...pl>

    No coz, podejrzewam, ze wiekszosc tutaj narzekajacych szuka po prostu
    usprawiedliwienia swoich rzekomych i urojonych niepowodzen czynnikami
    zewneterznymi i dlatego boi sie powiedziec, ze ich los i polozenie zalezy od
    nich samych.

  • 17. Data: 2003-04-12 18:25:52
    Od: "Andy" <a...@h...pl>

> [...]
    > wyksztalceniem powinno miec prace z zarobkami pozwlajacymi na tzw godne
    > zycie i oszczednosci czyli 1500-2000 zl.

    Nie wytrzymałem. 1500-2000 to godne życie + oszczędności?

    >[...]
    > ,a wykazanie sie w pracy ze jestes dobry czesto skutkuje odwrotnie do
    > awansu:((

    A to fakt - jak stara prawda mówi ludzie niezastąpieni nie tylko nie są
    zwalniani - również nie mają bezstresowego urlopu i nie awansują ;)

    AnDy

  • 18. Data: 2003-04-12 18:37:03
    Od: "sviodo" <s...@w...pl>

    a ja twierdze ze zalezy od szczescia i twierdze ze znajdujesz dziwna
    przyjemnosc z dokopywania ludziom ktorych juz kopnelo zycie :>
    otoz powiadam wam - zycie nie jest proste jak niektorzy staraja sie pokazac!
    eot jak dla mnie.

    --
    Radek

  • 19. Data: 2003-04-12 18:41:18
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andy" <a...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wytrzymałem. 1500-2000 to godne życie + oszczędności?

    To "nie wytrzymalem" to chyba nie dlatego ze za duzo? :))Mam znajoma z 3
    dzieci ,alimenty czasem przychodza i pensja w sklepie 520 zl. Dla niej
    szczyt marzen to 900.

    No coz, to jest moj szczyt marzen starej ,(ukonczone 35lat) baby , z
    dzieckiem lat 7, wyzszym wyksztalceniem dziennym w najstarszej polskiej
    uczelni (to okreslenie zawsze mnie dowartosciowuje, brzmi jak MIT czy inny
    Oxford:)), doswiadczeniem w innym zawodzie, chęcia do pracy, i wszelkimi
    innymi umiejetnosciami...
    no i nie wiem jaki emotikon tu pasuje :((( czy ;))) a moze :)))
    tak na powaznie to brak mi umiejetnosci sprzedazy np siebie - wiem ze na
    akwizytora sie nie nadaje...
    Pozdrawiam
    TMK

    :::::::::::::::::::::::: http://www.republika.pl/tamara_k/

  • 20. Data: 2003-04-12 18:45:17
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    , ale wydaje mi sie ze powinno byc tak,ze 90% ludzi w wyzszym
    > wyksztalceniem powinno miec prace z zarobkami pozwlajacymi na tzw godne
    > zycie i oszczednosci czyli 1500-2000 zl.

    Słusznie piszesz, że ci się wydaje.

    mer