PracaGrupypl.praca.dyskusje › Apel do 30-35 latkow.

  • 41. Data: 2003-04-17 11:37:38
    Temat: Re: Apel do 30-35 latkow.
    Od: Maciej Koziński <m...@w...pl>

    mer wrote:
    > Kiedys samo skończenie studiów informowało innych, że cos umiesz a teraz musisz to
    dodatkowo
    > udowodnić.
    > Ja sie ciesze, że osły najpierw płacą, żeby ich nauczyć a dwa dni później płacą,
    aby zaliczyć bez
    > konieczności uczenia się.

    Ja się nie cieszę. Będzie mnóstwo osłów z tytułami. I trzeba będzie
    potencjalnie dobrych fachowców odróżniać od osła np. doświadczeniem
    zawodowym ;P

    > Bedzie z kim wygrywać przetargi.

    A nie lepiej byłoby, gdyby nie tracić czasu na przetargi z osłami?

    > We współczesnym świecie w 99% sam człowiek decyduje co robi, gdzie i za ile.

    Raczej może się dostosować do wymagań rynku.

    --
    Maciej Koziński
    http://strony.wp.pl/wp/maciej_kozinski/