PracaGrupypl.praca.dyskusje › lojajka i weksel

  • 1. Data: 2003-11-21 20:55:18
    Temat: lojajka i weksel
    Od: "Rybka " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam wszystkich!

    Bylam dzis na rozmowie o prace.
    Szef firmy wspomnial mi o czyms, o czym nigdy wczesniej nie slyszalam.
    Powiedzial, ze po skonczeniu wspolpracy z jego firma bede musiala podpisac
    lojalke, ze przez kolejne trzy lata nie podejme pracy u konkurencji. To jako
    tako moge zrozumiec. Ale wspomnial tez o wekslu. I to bardzo mnie zdziwilo.
    O co chodzi? Czy ktos z was spotkal sie moze z czyms takim? Czy szef ma
    prawo zadac ode mnie poreczenia pienieznego (chyba o to chodzi w
    wekslu...?) , ze nie podejme pracy w konkurencyjnej firmie ???
    Jestem jedna z dwoch kandydatek na miejsce, wiec duza szansa, ze dostane ta
    prace. Firma dziala w branzy posrednictwa pracy. Mialabym zajmowac sie
    miedzy innymi tlumaczeniami.
    Ogolnie praca bardzo by mi sie podobala - oprocz zastraszajaco niskiego
    wynagrodzenia w stosunku do ilosci i trudnosci zlecen - ale troche boje sie
    podpisac taki weksel. nawiasem mowiac szef wypytywal mnie co robia rodzice i
    jakim jezdze autem...
    Co radzicie?

    Barbara