PracaGrupypl.praca.dyskusjeAgent ubezpieczeniowy - realia. › Re: Agent ubezpieczeniowy - realia.
    From: "Asia" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Agent ubezpieczeniowy - realia.
    Date: Sun, 23 Nov 2003 21:29:52 +0100

    Użytkownik "MB" napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Myślę, żeby spróbować...
    > Zanim jednak to zrobię, chciałbym zasięgnąć Waszej wiedzy i opinii.
    > Jak wygląda współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, ile można
    zarobić.
    > Które wybrać na początek...
    > Będę wdzięczny za wszelkie informacje, rady, uwagi...
    > MB

    Hej.co do tych towarzystw ubezpieczeniowych to co najwazniejsze na sam
    poczatek: w agencjach mozna zarobic duzo ale sa limity ktore trzeba wykonac
    w razie nie wywiazania sie z umowy ponosi sie koszty<duze koszty> wiec
    proponuje najlepiej pośrednika ubezpieczeniowo - finansowego. Ja od ponad
    roku pracuje w firmie posrednictwa ubezpieczeniowego FMG international s.a.
    zero limitow wyrabiania norm.to co zrobie jest dla mnie i nikt mnie nie
    stresuje nie ustawia. sama sobie jestem kierownikiem.jesli potrzebuje pomocy
    ide pytam i wszystko oki.polecam serdecznie.w razie potrzeby sluze pomoca.
    pozdrawiam Asia.
    k...@o...pl