PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ach ta dzisiejsza młodzież...

  • 21. Data: 2002-10-25 12:16:55
    Temat: Re: Ach ta dzisiejsza... -dokonczenie
    Od: "MR9" <m...@w...pl>

> [...]
    > sprawy co chwilę pobekuje i pierdzi...
    > "Co z tego, ze bekał i pierdział..." ?
    > Wydaje mi się, że prócz umiejętności jest jeszcze wizerunek.
    > Załóżmy - kupujesz kiełbasę (dokładnie taką samą) - w sklepie A
    > sprzedawca niemiły, w brudnym fartuchu, w sklepie syf... zaś w sklepie B
    > pani za ladą jest miła, w czyściutkim fartuszku, w sklepie pachnie, jest
    > czysto... Powiedz, w którym sklepie chętniej dokonasz zakupu ? Jestem
    > prawie pewien, ze nawet chętnie wiecej zapłacisz w sklepie B i do niego
    > pójdziesz, nawet, jak będzie 100 metrów dalej.

    Wydaje mi sie ze troche (czytaj 'bardzo') przejaskrawiles problem.
    Podejdz do tego tak:

> [...]
    > sprzedawca niemiły, w brudnym fartuchu, w sklepie syf... zaś w sklepie B
    > pani za ladą jest miła, w czyściutkim fartuszku, w sklepie pachnie, jest
    zas w sklepie C:
    > pani za ladą jest miła, w czyściutkim fartuszku, w sklepie pachnie, jest
    > czysto...
    ale pani zuje gume!
    > ... Powiedz, w którym sklepie chętniej dokonasz zakupu ?

    Dla mnie nie bedzie roznicy miedzy B i C.

    pzdr MR9

  • 22. Data: 2002-10-29 11:14:46
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Wed, 23 Oct 2002 18:11:01 +0200, Krzysztof Chajęcki
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >z jednej strony masz racje, z drugiej mimo wszystko uwazam, ze rzucie gumy
    >w takim wypadku to jakby oznaka braku szacunku.

    A czy oznaką braku szacunku jest dmuchanie mi (potencjalnemu
    pracownikowi) w nos dymem z papierosa przez mojego potencjalnego
    pracodawcę?? Bo spotkałem się z czymś takim kilkakrotnie. Raz zdarzyło
    się że gość się zapytał czy nie będzie mi przeszkadzać jak będzie
    palił papierosa. Reszta jarała jak smoki - oczywiście poza tymi
    niepalącymi.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 23. Data: 2002-10-29 21:22:06
    Od: Marcin Lisiecki <m...@p...fm>

    In article <n...@4...com>,
    j...@i...pl says...

    > Bo spotkałem się z czymś takim kilkakrotnie. Raz zdarzyło
    > się że gość się zapytał czy nie będzie mi przeszkadzać jak będzie
    > palił papierosa.

    A za chwile:

    - Przepraszam, nie bedzie panu przeszkadzalo, jak zgasze papierosa na
    klapie panskiej marynarki? Wie, pan, kryzys, jest i popielniczek
    brakuje...

    :-)

    ::Pozdrawiam
    ::ml

  • 24. Data: 2002-10-31 01:22:28
    Od: T...@p...onet.pl

    Przeczytalem ten caly watek (glownie ze wzgledu na osobe Kaczki
    Krzyzowki...gdzies ja juz widzialem)... i nic juz nie rozumiem.
    Guma do zucia... co w niej zlego? Swiezy oddech to zle?
    Itd..
    Tytus Atomicus (40letni cyklista)

  • 25. Data: 2002-11-03 22:03:34
    Od: Krzysztof Chajęcki <m...@p...onet.pl>

    jerzu wrote:

    > A czy oznaką braku szacunku jest dmuchanie mi (potencjalnemu
    > pracownikowi) w nos dymem z papierosa przez mojego potencjalnego
    > pracodawcę?? Bo spotkałem się z czymś takim kilkakrotnie. Raz zdarzyło

    Owszem, tylko widzisz - teraz na rynku pracy jest taka sytuacja, ze to Ty
    zachodzisz w głowe, jak znalesc robote, a nie pracodawca, jak znalesc
    pracownika..... Life is brutal.....

    Krzysztof "Meping" Chajęcki m...@s...pl
    sklep internetowy, rezerwacje czarterów, rejsów, szkoleń
    http://www.sail-ho.pl
    GSM 604 183-614 ICQ 124393649