1. Data: 2002-10-22 09:25:36
Temat:poswiadczenie bezp. o klauzuli "poufne"...
Od:"rodek" <r...@k...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moze ktos wie co to jest i skad to wziasc:
poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
Potencjalny pracodawca zada dolaczenia tego do podania

I jeszcze jedno skad wziasc swiadectwo o posiadaniu
pelni praw publicznych i niekaralnosci?

pzdr
rodek

2. Data: 2002-10-22 09:42:11
Temat:Odp: poswiadczenie bezp. o klauzuli "poufne"...
Od:"Howk" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rodek <r...@k...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ap35in$ss$...@n...onet.pl...
> [...]
> Potencjalny pracodawca zada dolaczenia tego do podania
>
> I jeszcze jedno skad wziasc swiadectwo o posiadaniu

dopuszczenie do tajemnic państwowych - UOP
a reszta z policji

3. Data: 2002-10-22 12:29:50
Temat:Re: poswiadczenie bezp. o klauzuli "poufne"...
Od:"CEzar" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysoko mierzysz.
A zastrzeżone nie wystarczy???
CEzar

4. Data: 2002-10-22 13:42:34
Od:m...@r...art.pl (Michal Mlotek) szukaj wiadomości tego autora

Na newsy przyszedl list z adresu a...@w...pl i powiedzial:
>Wysoko mierzysz.
>A zastrzeżone nie wystarczy???
>CEzar

Wysoko? I zastrzeżone i poufne, to Tajemnica Służbowa. Państwowa zaczyna się od
Tajne.

Jeśli człowiek pracuje, to niech odzie do osoby odpowiedzialnej za bezpieczeń-
stwo firmy lub Kierownika Jednostki Organizacyjnej (tak to się ładnie nazywa)
i ta osoba powinna załatwić co trzeba. Jeśli nie pracuje, to mogą być schody,
ale to już samodzielnie trzeba wybadać w ABW.

PS. Odpisuj pod cytatem.
--
Friends help you move.
Real friends help you move bodies.

5. Data: 2002-10-22 14:14:42
Od:"rodek" <r...@k...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"CEzar" <a...@w...pl> wrote in message
> Wysoko mierzysz.
> A zastrzeżone nie wystarczy???
> CEzar

wiesz, to ma byc stanowisko informatyka-"zlotej raczki" w jednostce
wojskowej,
glowne zadanie to ewidencjonowanie wydawanego sprzetu i oprogramowania
oraz serwisy.
takie wymagania co do dokumentow aplikacyjnych byly napisane w ogloszeniu,
na takie stanowisko troche mnie to zdziwilo, ale armia to armia, nato itd.
itp.

pzdr
rodek

6. Data: 2002-10-22 14:55:16
Od:"Krzysiek" <b...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na takie stanowisko troche mnie to zdziwilo, ale armia to armia, nato itd.

Poswiadczenie bezpieczenstwa wlasnie po to Ci bedzie potrzebne jako
informatykowi,
poniewaz bedziesz mial dostep do dokumentow niejawnych wytwarzanych
komputerowo do klauzuli "Poufne" wlacznie w tejze jednostce.
Z doswiadczenie moge powiedziec, ze nie bedziesz tylko ewidencjonowal
sprzet, ale takze bedziesz wytwarzal (jako wykonawca techniczny, czyli po
prostu przepisywal) dokumenty. Dowodca jednostki moze zatrudnic Cie nawet
wtedy, gdy nie masz poswiadczenia. Ma on prawo (zgodnie z ustawa o ochronie
informacji niejawnych) dopuscic Cie do informacji niejawnych do klauzuli
"Poufne" wlacznie wytworzonych w daneh jednostce. Jak juz bedziesz tam
pracowac, to na wniosek dowodcy jego Pelnomocnik ds. ochrony przeprowadzi w
stosunku do Ciebie postepowanie sprawdzajace, ktore zakonczy sie wydaniem
lub odmowa wydania poswiadczenia bezpieczenstwa.
Ot i cala filozofia :)
Pozdrawiam
Krzysiek

7. Data: 2002-10-23 09:20:34
Od:"Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CEzar" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Swiadectwo niekaralnosci dostaniesz w Centralnym Rejestrze Skazanych ( chyba
taka nazwa) w Warszawie na Saskiej Kepie, ul. bodaj albo Zwyciezcow albo
Francuska, juz nie pamietam. Korespondecyjnie lub osobiscie, osobiscie 3
miesiace temu bedac tam w poludnie czekalem tylko 10 minut i po sprawie. A i
nie zapomnij o oplacie za wydanie tego swiadectwa.

Przemek

8. Data: 2002-10-23 21:22:52
Od:"yaneek" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rodek <r...@k...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ap35in$ss$...@n...onet.pl...
[...]
> I jeszcze jedno skad wziasc swiadectwo o posiadaniu
> pelni praw publicznych i niekaralnosci?
Punkt Informacji Krajowego Rejestru Karnego (najblizszy Sad Okregowy),
"Zapytanie (...)" w/g wzoru Dz. U. nr 60 z 2001r
yaneek