PracaGrupypl.praca.dyskusje › poswiadczenie bezp. o klauzuli "poufne"...

  • 1. Data: 2002-10-22 09:25:36
    Temat: poswiadczenie bezp. o klauzuli "poufne"...
    Od: "rodek" <r...@k...poczta.onet.pl>

    Witam
    Moze ktos wie co to jest i skad to wziasc:
    poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
    Potencjalny pracodawca zada dolaczenia tego do podania

    I jeszcze jedno skad wziasc swiadectwo o posiadaniu
    pelni praw publicznych i niekaralnosci?

    pzdr
    rodek

  • 2. Data: 2002-10-22 09:42:11
    Temat: Odp: poswiadczenie bezp. o klauzuli "poufne"...
    Od: "Howk" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik rodek <r...@k...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ap35in$ss$...@n...onet.pl...
> [...]
    > Potencjalny pracodawca zada dolaczenia tego do podania
    >
    > I jeszcze jedno skad wziasc swiadectwo o posiadaniu

    dopuszczenie do tajemnic państwowych - UOP
    a reszta z policji

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-10-22 12:29:50
    Temat: Re: poswiadczenie bezp. o klauzuli "poufne"...
    Od: "CEzar" <a...@w...pl>

    Wysoko mierzysz.
    A zastrzeżone nie wystarczy???
    CEzar

  • 4. Data: 2002-10-22 13:42:34
    Od: m...@r...art.pl (Michal Mlotek)

    Na newsy przyszedl list z adresu a...@w...pl i powiedzial:
    >Wysoko mierzysz.
    >A zastrzeżone nie wystarczy???
    >CEzar

    Wysoko? I zastrzeżone i poufne, to Tajemnica Służbowa. Państwowa zaczyna się od
    Tajne.

    Jeśli człowiek pracuje, to niech odzie do osoby odpowiedzialnej za bezpieczeń-
    stwo firmy lub Kierownika Jednostki Organizacyjnej (tak to się ładnie nazywa)
    i ta osoba powinna załatwić co trzeba. Jeśli nie pracuje, to mogą być schody,
    ale to już samodzielnie trzeba wybadać w ABW.

    PS. Odpisuj pod cytatem.
    --
    Friends help you move.
    Real friends help you move bodies.

  • 5. Data: 2002-10-22 14:14:42
    Od: "rodek" <r...@k...poczta.onet.pl>

    "CEzar" <a...@w...pl> wrote in message
    > Wysoko mierzysz.
    > A zastrzeżone nie wystarczy???
    > CEzar

    wiesz, to ma byc stanowisko informatyka-"zlotej raczki" w jednostce
    wojskowej,
    glowne zadanie to ewidencjonowanie wydawanego sprzetu i oprogramowania
    oraz serwisy.
    takie wymagania co do dokumentow aplikacyjnych byly napisane w ogloszeniu,
    na takie stanowisko troche mnie to zdziwilo, ale armia to armia, nato itd.
    itp.

    pzdr
    rodek

  • 6. Data: 2002-10-22 14:55:16
    Od: "Krzysiek" <b...@j...org>

> [...]
    > na takie stanowisko troche mnie to zdziwilo, ale armia to armia, nato itd.

    Poswiadczenie bezpieczenstwa wlasnie po to Ci bedzie potrzebne jako
    informatykowi,
    poniewaz bedziesz mial dostep do dokumentow niejawnych wytwarzanych
    komputerowo do klauzuli "Poufne" wlacznie w tejze jednostce.
    Z doswiadczenie moge powiedziec, ze nie bedziesz tylko ewidencjonowal
    sprzet, ale takze bedziesz wytwarzal (jako wykonawca techniczny, czyli po
    prostu przepisywal) dokumenty. Dowodca jednostki moze zatrudnic Cie nawet
    wtedy, gdy nie masz poswiadczenia. Ma on prawo (zgodnie z ustawa o ochronie
    informacji niejawnych) dopuscic Cie do informacji niejawnych do klauzuli
    "Poufne" wlacznie wytworzonych w daneh jednostce. Jak juz bedziesz tam
    pracowac, to na wniosek dowodcy jego Pelnomocnik ds. ochrony przeprowadzi w
    stosunku do Ciebie postepowanie sprawdzajace, ktore zakonczy sie wydaniem
    lub odmowa wydania poswiadczenia bezpieczenstwa.
    Ot i cala filozofia :)
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 7. Data: 2002-10-23 09:20:34
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    Użytkownik "CEzar" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Swiadectwo niekaralnosci dostaniesz w Centralnym Rejestrze Skazanych ( chyba
    taka nazwa) w Warszawie na Saskiej Kepie, ul. bodaj albo Zwyciezcow albo
    Francuska, juz nie pamietam. Korespondecyjnie lub osobiscie, osobiscie 3
    miesiace temu bedac tam w poludnie czekalem tylko 10 minut i po sprawie. A i
    nie zapomnij o oplacie za wydanie tego swiadectwa.

    Przemek

  • 8. Data: 2002-10-23 21:22:52
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik rodek <r...@k...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ap35in$ss$...@n...onet.pl...
    [...]
    > I jeszcze jedno skad wziasc swiadectwo o posiadaniu
    > pelni praw publicznych i niekaralnosci?
    Punkt Informacji Krajowego Rejestru Karnego (najblizszy Sad Okregowy),
    "Zapytanie (...)" w/g wzoru Dz. U. nr 60 z 2001r
    --
    pozdrawiam
    yaneek