PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kawiarnia internetowa - czy to się opłaca?

  • 1. Data: 2002-10-22 10:35:15
    Temat: Kawiarnia internetowa - czy to się opłaca?
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    No właśnie - czy da się z tego wyżyć? Wiadomo - na początek dość duża
    inwestycja (stałe łącze, komputery i inny sprzęt). Ale co dalej? Czy
    warto się w coś takiego pakować?

    PS: Chodzi o Warszawę, Ursynów Północny. Prawdziwa, najbliższa kafejka
    internetowa znajduje się c.a. 4-5 km od miejsca o którym myślę.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 3. Data: 2002-10-22 11:21:30
    Temat: Re: Kawiarnia internetowa - czy to się opłaca?
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > PS: Chodzi o Warszawę, Ursynów Północny. Prawdziwa, najbliższa kafejka
    > internetowa znajduje się c.a. 4-5 km od miejsca o którym myślę.

    Raczej nie sadzę, żebyś wyszedł na swoje, dlatego że na Ursynowie są
    kablówki dające dostęp do internetu.

    Zdrówko
    wm

  • 2. Data: 2002-10-22 11:21:30
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    Wez sie przenies na targowek... u nas jest prawdziwa pustynia......

  • 4. Data: 2002-10-22 19:59:52
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    <j...@i...pl> wrote:

> [...]
    >
    > PS: Chodzi o Warszawę, Ursynów Północny. Prawdziwa, najbliższa
    > kafejka internetowa znajduje się c.a. 4-5 km od miejsca o którym

    Spytaj gonza. Zdaje się, że on prowadził kafejkę z bratem w
    Tarchominie
    i nie za bardzo wyszło, chociaż to duże osiedle i klientów było sporo.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]

  • 5. Data: 2002-10-23 10:38:48
    Od: "Marcin" <p...@a...net>

    nie wiem o ktorym miejscu myslisz ale ursynow polnocny to gdzies w okolicach
    metra ursynow\stoklosy a tam do kafejek blizej niz 4-5 km- w CH Land (metro
    sluzew) jest Cyberland - kilkadziesiat kompow, na pasazu ursynowkim kolo
    kosciola jest kafeja wiec nie taka to pustynia...(niestety)

    pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2002-10-25 10:17:27
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Tue, 22 Oct 2002 13:21:30 +0200, "wm" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Raczej nie sadzę, żebyś wyszedł na swoje, dlatego że na Ursynowie są
    >kablówki dające dostęp do internetu.

    Po pierwsze - nie wszędzie na Ursynowie masz taki wybór. Owszem -
    Kabaty czy Natolin tak - jest UPC i AC. Im bliżej centrum tym gorzej -
    zostaje AC. A w miejscu o którym ja myślę nie ma ani AC ani UPC.
    Po drugie - kafejka internetowa to nie tylko internet. To także
    miejsce gdzie spotyka się całkiem sporo małolatów którzy chcą pograć
    na sieci w CS czy innego Quake`a.
    Po trzecie - dodaję do tego ksero, laminowanie i bindowanie - brak
    takich usług w najbliższej okolicy.
    Po czwarte - myślałem też o punkcie lotto - lottomat nie zajmuje dużo
    miejsca więc by się zmieścił. Niestety - w pobliżu otwarty został
    drugi punkt - więc to odpada.
    Po piąte - kumpel składa komputerki dla firm. Pomyślelismy też o tym
    aby sprzedawać komputerki pod zamówienie klienta - z tym że to już
    nizbyt chętnie (rękojmia, gwarancja i inne pierdoły).

  • 7. Data: 2002-10-29 11:14:46
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Wed, 23 Oct 2002 12:38:48 +0200, "Marcin" <p...@a...net>
    wrote:

    >nie wiem o ktorym miejscu myslisz ale ursynow polnocny to gdzies w okolicach
    >metra ursynow\stoklosy a tam do kafejek blizej niz 4-5 km- w CH Land (metro

    Może bliżej Megasamu.

    >sluzew) jest Cyberland - kilkadziesiat kompow, na pasazu ursynowkim kolo
    >kosciola jest kafeja wiec nie taka to pustynia...(niestety)

    Co do CH Land to się nie wypowiadam bo tam nie byłem. Ale to i tak
    druga strona Dolinki Służewieckiej. Co do drugiej kafejki (tej koło
    Malborka) to powiem Ci że ja osobiście jestem do niej nastawiony
    negatywnie. Z prostego powodu - brak możliwości podłączenia własnego
    HDD lub własnego laptopa. No cóż - IMHO nie chcą zarabiać to ich
    sprawa.