PracaGrupypl.praca.dyskusje › APEL: JAKA PŁACA TAKA PRACA !!!

  • 1. Data: 2002-03-19 19:31:12
    Temat: APEL: JAKA PŁACA TAKA PRACA !!!
    Od: <y...@p...onet.pl>

    O przestrzeganie tej złotej reguły apeluję do wszystkich pracowników najemnych
    bo:
    1) Będziesz harował jak wół, a szef i tak kopnie Cię w anala.
    2) Szef (czyt. włąściciel) nie będzie się zastanawiał czy dać Ci premię czy też
    kupić swojemu synowi nowy samochód lub bzyknąć kochankę w kurorcie.
    3) Szefowie to debile, którzy nie znają nowoczesnych instrumentów zarządzania
    potencjałem społecznym organizacji. Wiedzą za to, że zarabiasz dużo za dużo.
    4) Zawsze specjalnie będzie mówił "za mało i źle", bo zanim wywali Cię na zbity
    pysk, to i tak musi wyssać całą krew z Ciebie.
    5) Przyboczny przydupas szefa (twój kierownik) zrobi wszystko by Cię zarżnąć i
    pochwalić się szefowi jaki on to dobry i mądry.
    6) PAMIĘTAJ: szeregowy pracownik to NIC i bydło dla szefa. On żyje w innym niż
    Ty świecie !!!

  • 2. Data: 2002-03-19 19:49:13
    Temat: Re: JAKA PŁACA TAKA PRACA !!!
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    <y...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > pochwalić się szefowi jaki on to dobry i mądry.
    > 6) PAMIĘTAJ: szeregowy pracownik to NIC i bydło dla szefa. On żyje w innym

    Alez ty jestes sfrustrowany, zaloz moz wreszcie jakas firme, a nie
    oczerniasz tutaj ciezko pracujacych ludzi.

  • 3. Data: 2002-03-19 20:15:09
    Od: "Michał Bujnowski" <m...@b...pl>

    Możesz tak pisac i tak Ci to nic nie pomoze. Sytuacja sie nie zmieni, dopóki
    rynek pracy będzie rynkiem pracodawcy, czyli on dyktuje warunki. Najlepszym
    rozwiazaniem, było by zmniejszenie fiskalizmu państwa, co pozwoliłoby na
    rozwój sektora prywatnego i przedsiębiorczości. Wtedy rynek pracy stałby sie
    chłonny i konkurencja wśród firm zwiększyła by się do tego stopnia, że nie
    było by miejsca na to co ma miejsce teraz, że w obawie o własne stanowisko
    zatrudnai się głupszego od siebie zamiast odwrotnie. Dobrym przykładem jest
    Rosja, gdzie wprowadzenie podatku liniowego zaowocowało 8 % wzrostem PKB. O
    tym juz dawno mówił Korwin Mikke, ale robiono z niego debila, no cóż, dalej
    można tak o nim mówić, ale miał we wszystkim racje i tą sytuację przewidział
    juz dawno.
    To co mówisz wynika z frustracji z tej sytuacji, ale pomyśl że to czysty
    komunizm, a ten ustrój zbankrutował najszybciej.
    pozdrawiam
    Michał Bujnowski
    P.S. Komunistów powinno się wieszać, bo chcieliby odbierać normalnym ludziom
    to co sobie sami zapracowali.

  • 4. Data: 2002-03-19 20:26:09
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "Michał Bujnowski" <m...@b...pl> writes:

    > To co mówisz wynika z frustracji z tej sytuacji, ale pomyśl że to czysty
    > komunizm, a ten ustrój zbankrutował najszybciej.

    Spokojnie, tego idiotę trzeba po prostu splonkować i życie od razu stanie
    się lepsze. ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 5. Data: 2002-03-19 21:18:45
    Temat: Re: APEL: JAKA PŁACA TAKA PRACA !!!
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Co znaczy splonkować ??? Sami pracodawcy tu się wypowiadają ???
    Taki tekst jedynie świadczy o tym jak pracodaecy dziś traktują ludzi !!!
    I ja pod tym się podpisuję. Ciekawe ilu pracodawców narzeka na odwrotną
    systucję ???
    Jak kiedyś zmieni się rynek pracy z runku pracodawcy na pracownika, to nie
    chce być w Waszej
    skórze !!!
    Wiele ludzi nie zapomni krzywd i wyrzucenia na bruk, za fakt gromadzenia
    Waszych dóbr.
    Oj przydali by sie Bolszewicy i Revolta, byłoby ... poprostu znów normalnie
    !!!

    a pracdoawcy gadajcie sobie co chcecie, swoje wiem jacy jesteście !!!

  • 6. Data: 2002-03-19 21:50:37
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

    Kolego, jak jesteś taki odważny, napisz kto cię tak krzywdzi może
    pomorzemy:)

    Oczywiście "debili" nie brakuje po jednej jak i drugiej stronie, ale
    przyznam, że zaczynają mnie wkurzać takie uogólnienia pojawiające się
    ostatnio na tej grupie. Grupa schodzi ....... (nie powiem gdzie)

    Proponuje wszystkim frustratom zrobić analizę dajmy na to wczorajszego dnia
    pracy. Minuta po minucie, tylko szczerze i uczciwie proszę. Zwróć również
    uwagę na E F E KT Y swojej pracy.

    A teraz wyobraźcie sobie, że jesteście pracodawcą i zainwestowaliście 80%
    swojego majątku w ten biznes.

    I pojawia się pytanie Drogi Kolego - Czy zatrudniłbyś S I E BI E ?

  • 7. Data: 2002-03-19 22:43:34
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Oj przydali by sie Bolszewicy i Revolta, byłoby ... poprostu znów
    normalnie
    > !!!

    Tzn. uważasz że w ZSRR po 1918 zrobiło się normalnie???

    Chodziłeś w ogóle na lekcje historii?

    Łukasz

  • 8. Data: 2002-03-19 22:55:20
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > swojego majątku w ten biznes.
    >
    > I pojawia się pytanie Drogi Kolego - Czy zatrudniłbyś S I E BI E ?

    Znam takich co zainwestowali nawet 130% i wiecej ;))

  • 9. Data: 2002-03-20 07:01:28
    Od: "WPI" <w...@e...org.pl>

    Po czesci to co tak drastycznie "watkotworca" napisal jest zgodne ze stanem
    faktycznym. Pamietam jak na samym starcie swojej kariery pracujac w malej
    spolce cywilnej wlasciciel w wakacje nie wyplacal premii bo musial zaplacic
    za swoje wakacje we Wloszech. W kolejnej firmie (ta juz holdingiem) szef
    regionu cial wydatki przedstawicielom na funduszach by moc wyjechac z
    kochanka na weekend w gory.
    Z tym, ze ja nie czuje sie sfrustrowany, bo szanowac siebie i umiec zachowac
    wlasna godnosc trzeba zawsze i w kazdej sytuacji a nie krzyczec po fakcie,
    ze mnie opluli i zgnoili.

    /WPI

  • 10. Data: 2002-03-20 07:06:39
    Temat: Re[2]: JAKA PŁACA TAKA PRACA !!!
    Od: h...@p...onet.pl (darek)

    Witaj Michal,

    Tuesday, March 19, 2002, 9:26:09 PM, napisałeś:

    MJ> Spokojnie, tego idiotę trzeba po prostu splonkować i życie od razu stanie
    MJ> się lepsze. ;)

    Już rozumię dlaczego podpisujesz się jako Samotnik:))))

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]