PracaGrupypl.praca.dyskusje › APEL: JAKA PŁACA TAKA PRACA !!!

  • 11. Data: 2002-03-20 07:43:22
    Temat: Re: APEL: JAKA PŁACA TAKA PRACA !!!
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

> [...]
    > kupić swojemu synowi nowy samochód lub bzyknąć kochankę w kurorcie.
    > 3) Szefowie to debile, którzy nie znają nowoczesnych instrumentów zarządzania
    > potencjałem społecznym organizacji. Wiedzą za to, że zarabiasz dużo za dużo.
    > 4) Zawsze specjalnie będzie mówił "za mało i źle", bo zanim wywali Cię na zbity
    > pysk, to i tak musi wyssać całą krew z Ciebie.
    > 5) Przyboczny przydupas szefa (twój kierownik) zrobi wszystko by Cię zarżnąć i
    > pochwalić się szefowi jaki on to dobry i mądry.
    > 6) PAMIĘTAJ: szeregowy pracownik to NIC i bydło dla szefa. On żyje w innym niż

    To zostan szefem albo kierownikiem. Skoro nie mozna z kims walczyc, to
    trzeba sie do niego przylaczyc.

    Pawel

  • 12. Data: 2002-03-20 07:45:06
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    > normalnie
    >
    > Tzn. uważasz że w ZSRR po 1918 zrobiło się normalnie???
    > Chodziłeś w ogóle na lekcje historii?

    No wlasnie, to jak nie chodziles na historie to choc "Folwark Zwierzecy"
    przeczytaj ???

    Pawel

  • 13. Data: 2002-03-20 07:47:30
    Temat: Re: JAKA PŁACA TAKA PRACA !!!
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    > Po czesci to co tak drastycznie "watkotworca" napisal jest zgodne ze stanem
    > faktycznym. Pamietam jak na samym starcie swojej kariery pracujac w malej
    > spolce cywilnej wlasciciel w wakacje nie wyplacal premii bo musial zaplacic
    > za swoje wakacje we Wloszech. W kolejnej firmie (ta juz holdingiem) szef
    > regionu cial wydatki przedstawicielom na funduszach by moc wyjechac z
    > kochanka na weekend w gory.

    :) Hehehe... to ostro musial tam dzialac w tych gorach skoro az w firmie
    wydatki cial z tej okazji. Jak ja wyjezdzam na weekend w gory to nie
    robie takich scen :)))

    Pawel

  • 14. Data: 2002-03-20 08:03:24
    Temat: Re: Re[2]: JAKA PŁACA TAKA PRACA !!!
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    h...@p...onet.pl (darek) writes:

    > Już rozumię dlaczego podpisujesz się jako Samotnik:))))

    Ja to od dawna 'rozumię', stary. ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 15. Data: 2002-03-20 08:59:40
    Od: d...@w...sobie.to

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > a pracdoawcy gadajcie sobie co chcecie, swoje wiem jacy jesteście !!!

    Stary, nie pracuj, skocz na zupe do Kuronia.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    24. Feign a serious illness for two weeks. Have a priest come to your

  • 16. Data: 2002-03-20 10:18:28
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    >Jak kiedyś zmieni się rynek pracy z runku pracodawcy na pracownika, to nie
    >chce być w Waszej
    >skórze !!!

    Zgodze sie ze obecnie w PL jest tak ze jak rezygnujesz z urlopu bo masz cos
    zrobic w projekcie, to albo cie to do tego zmuszaja albo jak sam to zrobisz to
    jest uwazane za normalke i nic nadzwyczajnego. Jak zapie**dalasz autem przez 8
    godzin i pozniej jeszcze 8 godzin pracujesz, to tez nic takiego - bo nie
    umarles. Ale niech sie pojawia konkurenci i bedzie inaczej.

    >Oj przydali by sie Bolszewicy i Revolta, byłoby ... poprostu znów normalnie
    >!!!

    Chyba troche przesadziles, przydal by sie wzrost gospodarczy, a nie revolta.

    >a pracdoawcy gadajcie sobie co chcecie, swoje wiem jacy jesteście !!!

    Chlopie, Ty jestes jakis walczacy z wiatrakami. Pewnie sam kupujesz tam gdzie
    taniej, a nie gdzie drozej. Masa firm zagranicznych zalozyla w Polsce swoje
    przedstwicielstwa wlasnie dlatego.

    Pzdr.
    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 17. Data: 2002-03-20 12:57:06
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > I ja pod tym się podpisuję. Ciekawe ilu pracodawców narzeka na odwrotną
    > systucję ???
    > Jak kiedyś zmieni się rynek pracy z runku pracodawcy na pracownika, to nie
    > chce być w Waszej
    > skórze !!!
    > Wiele ludzi nie zapomni krzywd i wyrzucenia na bruk, za fakt gromadzenia
    > Waszych dóbr.
    > Oj przydali by sie Bolszewicy i Revolta, byłoby ... poprostu znów
    normalnie
    > !!!
    >
    > a pracdoawcy gadajcie sobie co chcecie, swoje wiem jacy jesteście !!!

    a więc proponuje:

    - PRACA DLA KAŻDEGO !!!
    - KAŻDEMU GODZIWE WYNAGRODZENIE!!!! (najlepiej po tyle samo, po co robić
    niesnaski)
    - KAŻDEMU MIESZKANIE!!!! (też takie samo)
    - ZABRAĆ BOGATYM I DAĆ BIEDNYM (coby wszyscy mieli po równo)
    - HURRRRAAAA

    --
    pozdrówka, Slavo

    p.s. sorki za podniesiony głos ale wymawiałem te słowa z mównicy do ludu
    pracującego mias i wsi ;-))

  • 18. Data: 2002-03-20 16:59:31
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał

    : 1) Będziesz harował jak wół, a szef i tak kopnie Cię w anala.
[...]
    :
    Cierpisz na mobbing, biedaku. Idź się leczyć.

    --
    Jag
    (usun z adresu cyferki)

  • 19. Data: 2002-03-20 18:51:07
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On 19 Mar 2002 20:31:12 +0100, <y...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >pochwalić się szefowi jaki on to dobry i mądry.
    >6) PAMIĘTAJ: szeregowy pracownik to NIC i bydło dla szefa. On żyje w innym niż

    Po pierwsze myslalem ze sobie przepone skrece ze smiechu jak zaczalem
    czytac ze pracodawcy to szuje, ale nie dlatego ze sa nimi ale dlatego
    ze to dopiero odkryles (pownienies dostac za to Nobla). Rownie dobrze
    moglbys odkryc takie zjawiska meteorologiczne jak deszcz czy snieg.
    Po drugie podchodzac od filozoficznego punktu widzenia swiata to tylko
    ty sam tak naprawde zatroszczysz sie o siebie i nikt inny, nie dziw
    sie wiec ze szef firmy najpierw sobie kupi 42 calowy plazmowy
    telewizor a dopiero potem pomysli o 50zl podwyzce dla ciebie w mysl
    przyslowia ze blizsza koszula cialu.
    Po trzecie - punkt widzenia zwykle zalezy od punktu siedzenia po
    lekturze juz wieeeelu postow wiem ze pracodawcy maja dokladnie taka
    sama opinie o pracownikach tzn. lenie, osly itd, itp.

    Mysle ze lepiej bys napisal co tak _naprawde_ cie wk... a moze grupa
    podsunie jakies madre rozwiazanie.

    Aha i zeby nie bylo niedomowien tez jestem pracownikiem :)

    Pzdr
    Limfo