PracaGrupypl.praca.dyskusje200 zł. za sklep - przykład › Re: 200 zł. za sklep - przykład
    From: "Remigiusz Kondracki" <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 200 zł. za sklep - przykład
    Date: Thu, 29 Aug 2002 10:50:22 +0200

    -----------
    Moje wypociny możecie zobaczyć na www.centralis.pl - robiłem
    > to za darmo bo pracodawca nie płaci i zlewa to, że jest podany do sądu
    pracy,
    > zresztą jest francuzem.
    -----------

    :))))) Jak bym zobaczył te "wypociny", też bym robił wszystko, żeby za "to"
    nie zapłacić,
    Jasne jest, że brakuje wam tego, co posiadaja tylko nieliczni w tym kraju -
    zmysłu plastycznego.
    Przynajmniej pod katem layout'u ... strona, wedlug mojej subiektywnej opinii
    jest niskich lotów.
    Zatrudnijcie jednego z czołowych grafików webowych w Polsce, a wtedy
    zobaczymy jakie ustalicie ceny
    za swoje produkty :) Strona musi docierać do klienta, a ta ma raczej
    odwrotne działanie ...
    powodzenia w branży :)
    ------------
    > Pozdrawiam wszystkich nieugiętych cenowo - trochę spójrzcie realnie na
    rynek
    > i nabierzcie pokory
    Dokładnie, dobrze prawisz wieszczu ;-) ... nabierz pokory, zanim zaczniesz
    zapełniać rynek swoimi produktami.
    Chociarz z drugiej strony ceny jakie proponujesz sa obiektywne do tego co
    oferujesz, to tak jak z jedzeniem -
    bogaci stołują się w wysoce renomowanych restauracjach, płacą dużo - ale
    otrzymują wyroby zaspokajające najbardziej subtelne gusta, a biednym
    pozostaje przyćmić zmysły i rozkoszować się potrawami z barów szybkiej
    obsługi, serwujących jako atrakcje wieczoru mało estetycznie wyglądające
    włosy w potrawach ....