PracaGrupypl.praca.dyskusje › poznan:(

  • 1. Data: 2004-08-17 15:49:10
    Temat: poznan:(
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    musze sie podzielic smutna refleksja:( zachwycilam sie gdy ujrzalam
    kilkadziesiat ofert na pl.oferowana, szybko jednak moj optymizm padl,
    zadnyhh ofert z wielkopolski:(. w stereotypach takie bujne gospodarczo
    miasto, takie osczedne ... gdzie w tym miescie szukac pracy bo ja juz
    naprawde jestem zalamana:((

  • 2. Data: 2004-08-17 16:15:04
    Temat: Re: poznan:(
    Od: "Radek Klensporf" <r...@n...pl>

    Użytkownik "wiola" <b...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zadnyhh ofert z wielkopolski:(. w stereotypach takie bujne gospodarczo
    > miasto, takie osczedne ... gdzie w tym miescie szukac pracy bo ja juz

    Też jestem z Poznania i niestety potwierdzam opinię Wioli. W tym mieście po
    prostu bez znajomości pracy praktycznie nie ma. Nie mówię o sprzedaży gazet
    na ulicy i innych tego typu zajęciach. Sam szukam pracy bezskutecznie i
    powoli dochodzę do wniosku, że nie pozostanie mi nic innego jak tylko
    wyjechać do innego miasta lub nawet z Polski...

    --
    [ Radek Klensporf / Radekx | http://republika.pl//radekx ]
    [ | GSM 694 84 - 77 - 66 | ICQ 276192912]

  • 3. Data: 2004-08-17 16:23:39
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Radek Klensporf" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powoli dochodzę do wniosku, że nie pozostanie mi nic innego jak tylko
    > wyjechać do innego miasta lub nawet z Polski...

    to masz szczescie, ze chociaz tyle mozesz, ja niestey z przyczyn osobiistych
    nie moge sie stad ruszyc::( ,