PracaGrupypl.praca.dyskusje › odprawy ORLEN

  • 1. Data: 2004-08-17 17:21:49
    Temat: odprawy ORLEN
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    wlasnie w TVN podali pradopodobna wysokosc odprawy 19-dniowego prezesa tejze
    firmy. Rozumiem wysokie stanowisko, odpowiedzialne..ale az mnie zmrozilo...i
    jak tutaj nie byc sfrustrowanym;-)))

    pozdrawiam (ale nie bylego prezesa)
    wiola

  • 2. Data: 2004-08-17 18:21:22
    Temat: Re: odprawy ORLEN
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

> [...]
    tejze
    > firmy. Rozumiem wysokie stanowisko, odpowiedzialne..ale az mnie

    Neptus tuptus. Prezes pewnego banku wzial 5000000 netto odprawy.

  • 3. Data: 2004-08-17 19:23:56
    Od: "Storm" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>

    Użytkownik "wiola" napisał w wiadomości
> [...]
    > firmy. Rozumiem wysokie stanowisko, odpowiedzialne..ale az mnie zmrozilo...i

    ... wiesz, ale nie wszystko pojdzie dla niego. Ktos musial przygotowac kontrakt,
    ktos musial to zaakceptowac, ktos musial o tym fakcie nie poinformowac ... no i
    ktos musial byc tym slupem (czym lepsze wyksztalcenie i przygotowanie tym gra o
    wieksza stawke) ...
    ... czyli witaj w Polsce

    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-08-18 22:08:00
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    Rozumiem wysokie stanowisko, odpowiedzialne..ale az mnie zmrozilo...i
    > jak tutaj nie byc sfrustrowanym;-)))

    Wyluzuj. Orlen jest firma. Firma ta zarabia. Jesli zarabia to dzieli. Nie
    dzieli wiec Twoim, moim, "naszyM' tylko swoim szmalem. O co wiec chodzi. Ty
    tez mozesz zostac prezesem. Na poczatek zrob kurs i zdaj panstwowy egzamin-
    to wcale nie jest proste. Potem traf do "towarzystwa" i panstwa szlachty.
    potem.....juz samo pojdzie.
    Nie rozumiem Twych frustracji. Bardziej frustrujace sa odprawy chwilowych
    urzednikow- oni, nie dosc ze biora "nasza" kase to zadnego przychodu nie
    generuja w gospodarce. A robic nie ma komu :o)
    --
    Jackare
    Bytom

  • 5. Data: 2004-08-19 05:35:00
    Od: "Maciek" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>
    napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    egzamin-
    > to wcale nie jest proste. Potem traf do "towarzystwa" i panstwa szlachty.

    Ano chodzi o to, ze smierdzi tu przekretem

  • 6. Data: 2004-08-19 07:39:11
    Od: "zymla" <z...@n...pl>

    napisał w wiadomości news:cg0k5v$l4n$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > urzednikow- oni, nie dosc ze biora "nasza" kase to zadnego przychodu nie
    > generuja w gospodarce. A robic nie ma komu :o)
    Gdyby to byla prywatna społka Panow Kulczykow, gudzowaytch i innych, nie
    obchodziloby mnie to, ich pieniadze, ich firmy jesli beda chcieli moge
    spalic te pieniadze w piecu:))) W przypadku Orlenu jest to jednak spolka
    sakrbu panstwa, a po drugie nie wyobrazam sioobie by ktos w przeciagu 19
    dniu bedac prezem nawet gdyby mial iloraz inteligencji gates'a mogl
    wypracowac dla firmy takie pieniadze by uzyskac odprawe tej wysok. Poza tym
    sadze, ze kontarkty zawierane przed objeciem stanowiska mowiace ile ktos
    dostanie odchodzac sa jakims nieporozuminiem, gdyz wydaje mi sie iz powinno
    to byc uzaleznione od obrotw firmy ktore firma za jego rzadow miala.:))

  • 7. Data: 2004-08-19 08:04:40
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    W przypadku Orlenu jest to jednak spolka
    > sakrbu panstwa, >

    Jest to Spółka Akcyjna i jest własnością akcjonariuszy, czyli posiadaczy
    akcji. Pakiet kontrolny ma zdaje sie skarb państwa i sprawuje nadzor nad
    orlenem bo jest on spółką strategiczną dla polskiej gospodarki.
    Zasady powoływania i odwoływania członkow zarzadu sa ustalone i one
    okreslaja ich wynagrodzenie.
    Mozesz kupowac akcje i doprowadzic do tego ze wejdziesz do zarzadu. Mozesz
    miec uklady i zostac powolany.

    To wszystko. Czy sie to komus podoba czy nie- tak jest. Gosciu mial po
    prostu uklady i duuzo szczescia. nie narobils sie a zarobil i o to chodzi.
    --
    Jcakare
    Bytom

  • 8. Data: 2004-08-19 08:23:14
    Od: piotr <x...@x...pl>

    Thu, 19 Aug 2004 00:08:00 +0200, na pl.praca.dyskusje, Jackare napisał(a):
    > Nie
    > dzieli wiec Twoim, moim, "naszyM' tylko swoim szmalem. O co wiec chodzi.
    Przykro mi, że nie masz samochodu i nie kupujesz paliwa po wygórowanych
    cenach.
    Ale jak się kiedyś dorobisz , to zapewne wrócisz do tematu po pierwszm
    tankowaniu.
    --
    NN.

  • 9. Data: 2004-08-19 08:37:37
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    > Ale jak się kiedyś dorobisz , to zapewne wrócisz do tematu po pierwszm
    > tankowaniu.

    Dziekuje za troske- jezdze samochodami i motocyklami od wielu lat. Jakos
    daje rade.
    Mam szczescie- mieszkam w miescie gdzie jest chyba jedna z najnizszych cen
    paliwa w Polsce i to na dobrych stacjach.
    Konkurencja. Na jednej z ulic jest jest 5 stacji na odcinku 1,5 km z czego 3
    sa obok siebie i granicza ogrodzeniami:
    BP, jakis noname i ESSO.
    Benzyna Pb 95 kosztuje u nas 3,65 za litr.
    To i tak drogo ale gdzie indziej jest drozej ;-).

    Jest tez inne wyjscie- mozesz nie kupowac benzyny i nie jezdzic samochodem.
    Zawsze powtarzam ze to jest Twoj wybor.
    Mozesz jezdzic na gazie- jest taniej.

    A najdrozsze paliwa sa zawsze u zrodla: w Plocku, W Gdańsku- mozesz sie
    przekonac jesli bedziesz jezdzic nieco po Polsce.

    --

    Jackare
    Bytom

  • 10. Data: 2004-08-19 09:05:50
    Od: piotr <x...@x...pl>

    Thu, 19 Aug 2004 10:37:37 +0200, na pl.praca.dyskusje, Jackare napisał(a):

    > Benzyna Pb 95 kosztuje u nas 3,65 za litr.
    > To i tak drogo ale gdzie indziej jest drozej ;-).
    Mąż tankuje na stacji samoobsługowej po 3,64./ nie mam prawa jazdy/
    Ostatnio jechaliśmy przez całą Polskę nad morze - ceny w miarę wyrównane
    oprócz Orlenu i Shella./Najtańsza i najpiękniejsza stacja to ta do której
    można wjechać tylko w drodze powrotnej, audycja p. Jaworowicz nie pomogła/

    Chodziło mi o to, że oni dzielą się jednak w dużej mierze naszymi
    pieniędzmi, na które w dodatku nawet nie zdążyli zapracować.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)