PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki researchera w firmie zajmujacej sie executive search

  • 1. Data: 2006-06-19 12:01:50
    Temat: zarobki researchera w firmie zajmujacej sie executive search
    Od: e...@g...pl

    Witam
    Mam pytanie dotyczace zarobków researchera w firmie zajmujacej sie
    direct serach/executive search. Chodzi o firme headhunterska. bede
    sie wybierala na rozmowe i spodziewam sie oczywiscie pytania o
    oczekiwania finansowe. Dodam ze nie mam doswiadczenia jako
    researcher, ale uwazam ze mam predyspozycje do takiego rodzaju pracy.

    i jeszcze jdeno, obawiam sie ze na dluzsza mete, taki rodzaj pracy
    moze byc nudnawy.. Co o tym myslicie?