PracaGrupypl.praca.dyskusje › test w Accenture

  • 1. Data: 2009-02-05 08:16:58
    Temat: test w Accenture
    Od: d...@p...edu.pl

    Witam,.
    Czy ktoś może udzielić mi informacji na temat rozmowy (testu) w firmie
    Accenture?
    Właśnie wybieram się w najbliższych dniach na rozmowę i nie wiem czego
    się spodziewać. Podobno ma być test z angielskiego?
    Aplikuje na stanowisko programisty.
    Proszę o jakieś informacje.

    d...@w...pl

    Darek

  • 2. Data: 2009-02-05 10:26:33
    Temat: Re: test w Accenture
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Wygląda mniej więcej tak:

    Dużo ludzi, małe opuźnienie, potem w sali około 30 osobowej ludzie sadzani
    są lub sami siadają.
    Stoły/ławki są tak zestawione, że razem w koło jednego stołu mieści się 6
    ludzi.
    Do ręki dostajesz ołówek, gumkę i test. Test jest z 2 części.
    Bardzo dziwne z tą możliwością ścierania odpowiedzi, nieprawdaż?
    Są 2 części: jakby polski i matematyka.
    Ten polski to teksty , napisane bardzo złą polszczyzną
    (styllllllllllll.......!),
    bardzo długimi zdaniami,i należy szybko w tekście odpowiedzieć na jakieś
    pytania, ściśle związane z tekstami.
    Czasu niby mało, ale mi wydała się ta część zdecydowanie łatwiejsza niż
    druga, a mam ścisły umysł, (może zmęczenie miało wpływ).
    Druga część to jak pamiętam jakieś wykresy i może tabele (to było duże kilka
    lat temu)
    z kilku dziedzin (rolnictwo, energetyka i jeszcze kilka). Pytania są nie po
    kolei, tzn. po pytaniu dotyczącym jednego wykresu , jest inne o czymś innym
    i potem po jakimś czasie znowu pytanie o to rolnictwo itp.
    Można śmiało ściągać, jeśli ci co obok ciebie siedzą zgodzą się.
    Mogą też zasłaniać swoją pracę. Pszy moim stole siedziało 5 ludzi, tylko
    jedna poza mną nie zasłaniała pracy, mimo, że pomiędzy testami jednoznacznie
    zaproponowałam podział zadań(pierwszy zad 1-10, drugi 2-20...itd., pytań
    było zdaje się 50).
    Swoją drogą podział okazał się bez sensu, bo należało się podzielić:
    pierwszy o energetyce, drugi rolnictwo itp., ale dzieląc się nie znaliśmy
    pytań.
    Nie mam pewności, czy jedna osoba nie była "obserwatorem" i czy wynik miał
    znaczenie.
    Zdałam.
    Pszed drugim etapem, kilka tygodni potem, wymagano ode mnie podpisu pod
    dziwnym tekstem ,
    około połowy strony, zawierającym jakąś zgodę już nie pamiętam, ale na
    zbieranie/czy ujawnianie informacji o zdrowiu , wyznaniu itp.
    Odmuwiłam podpisania i nie podeszłam do drugiego etapu, obok mnie czekało na
    drugi etap zdaje się 5 -7 ludzi, nie pamiętam, zdaje się byłam jedyną
    dziewczyną ale teraz już też nie jestem pewna.

    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

  • 3. Data: 2009-02-05 17:47:15
    Od: d...@p...edu.pl

    Dzięki za wyczerpującą odpowiedź :)
    Jednak myślę że mój test będzie wyglądał nieco inaczej, skoro aplikuję
    na stanowisko programisty.
    Pani powiedziała mi że będzie to test z wiedzy ogólnej....
    Pozdr

  • 4. Data: 2009-02-05 17:50:25
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Nie pamiętam na jakie ja stanowisko aplikowałam,
    ale bardzo prawdopodobne, że na programistę, bo jestem (raczej byłam:)
    informatykiem.
    Powody zmian sposobu rekrutacji mogą zaś wynikać z upływu czasu.

  • 5. Data: 2009-02-07 16:14:48
    Od: "D.Kostrzewski" <d...@t...pl>

    d...@p...edu.pl pisze:
> [...]
    > Właśnie wybieram się w najbliższych dniach na rozmowę i nie wiem czego
    > się spodziewać. Podobno ma być test z angielskiego?

    Spodziewaj sie dwoch czescie, jedna strickte informatyczna:
    - pytania z oracle'a - prosta baza danych do zaprojektowania + zapytania
    - administracja oracle'm
    - podstawy z c++, java, VB, c#, shell

    A druga sprawdzajaca znajomosc angielskiego - bedzie tekst do
    przetlumaczenia.

    To jest zakres dla programisty oracle'a, jesli idziesz na kogos od javy
    to moze to wygladac troche inaczej.

    --
    best regards
    Daniel

  • 6. Data: 2009-02-07 20:46:26
    Od: d...@p...edu.pl

    On 7 Lut, 17:14, "D.Kostrzewski" <d...@t...pl> wrote:

> [...]
    > przetlumaczenia.
    >
    > To jest zakres dla programisty oracle'a, jesli idziesz na kogos od javy

    Dzięki za info :)

  • 7. Data: 2009-02-08 13:38:53
    Od: "pp" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

    [...]

> [...]
    > Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo
    > nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.reforma.ortografi.w.interia.pl

    a piszesz emaile do klienta trzymając się swojego motta?

  • 8. Data: 2009-02-08 16:34:50
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 08-02-2009 14:38, pp pisze:

    > a piszesz emaile do klienta trzymając się swojego motta?

    Stokrotka nie ma klientów - jest bezrobotna :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl