PracaGrupypl.praca.dyskusje › stawka 100zl za godzine

  • 1. Data: 2009-02-04 08:10:55
    Temat: stawka 100zl za godzine
    Od: "Arek" <n...@o...pl>

    Dorób sobie. Na tej stronie płacą za wygraną grę 100zł. Gra prosta, 5 minut i
    100zl w kieszeni.Testowalem :-) dziala!

    http://wygraj100.eu/?t=4349073

  • 2. Data: 2009-02-04 09:23:31
    Temat: Re: stawka 100zl za godzine
    Od: Ktooooś <n...@s...net>

    Arek zmontował(a) wypociny ::
    > Dorób sobie. Na tej stronie płacą za wygraną grę 100zł. Gra prosta, 5 minut i
    > 100zl w kieszeni.Testowalem :-) dziala!
    >
    > http://wygraj100.eu/?t=4349073

    Nowy sposób na dojenie frajerów ?
    Kto traci te 100 zł ?

    Kasa nie bierze się z powietrza...

  • 3. Data: 2009-02-04 09:37:38
    Od: madej <r...@o...pl>

    Ktooooś pisze:
    > Arek zmontował(a) wypociny ::

    > Nowy sposób na dojenie frajerów ?
    > Kto traci te 100 zł ?
    >
    > Kasa nie bierze się z powietrza...
    a dlaczego Gosciu podajesz swoje konto...
    musisz napewno nazbierac jakas ilosc punktow i moze jakies marne grosiki
    tobie wpadna...a jak by tak placili to ludzie by nie zyli w biedzie

  • 4. Data: 2009-02-04 09:46:17
    Od: leszek <s...@g...pl>

    On Feb 4, 9:10 am, "Arek" <n...@o...pl> wrote:
    > Dorób sobie. Na tej stronie płacą za wygraną grę 100zł. Gra prosta, 5 minut i
    > 100zl w kieszeni.Testowalem :-) dziala!
    >
    > http://wygraj100.eu/?t=4349073
    >
    > --

    Szukaj frajerów gdzie indziej.

  • 5. Data: 2009-02-04 10:01:21
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "Arek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dorób sobie. Na tej stronie płacą za wygraną grę 100zł. Gra prosta, 5
    > minut i
    > 100zl w kieszeni.Testowalem :-) dziala!
    >
    > http://wygraj100.eu/?t=4349073

    [...]
    5. Przejście do kolejnego poziomu Gry przez Użytkownika wymaga
    podania unikalnego kodu dostępu. Kod uzyskać można drogą
    SMS w cenie zgodnej z CENNIKIEM USŁUG.

    6. CENNIK USŁUG:
    Koszt wysłania SMS wynosi 9 pln netto (10,98 pln brutto)

    [...]

    Dział III
    1. Użytkownik otrzymuje Punkty w następujących przypadkach:
    a) Ukończenie gry:
    I stopnia: 100 pkt
    II stopnia: 200 pkt
    III stopnia: 500 pkt
    IV stopnia: 1000 pkt
    b) Polecenia:
    Użytkownik otrzymuje 10 pkt za pierwsze 5 osób poleconych.
    Użytkownik otrzymuje 1 pkt za każdą osobę poleconą, za
    wyłączeniem pierwszych pięciu.

    Osoba polecona - użytkownik, który odwiedzi serwis przy
    użyciu linku polecenia a następnie założy konto w serwisie

    2. Minimalna ilość Punktów, którą musi zebrać na koncie Użytkownik w celu
    dokonania wypłaty. Wypłata zostanie dokonana w przeciągu 14 dni roboczych
    od momentu zgromadzenia wymaganej ilości punktów na koncie

    Progi wypłat:
    Użytkownik I stopnia - 200 pkt
    Użytkownik II stopnia - 400 pkt
    Użytkownik III stopnia - 1000 pkt
    Użytkownik IV stopnia - 2000 pkt

    [...]

    Pozdrawiam.

    M.

  • 6. Data: 2009-02-04 20:19:22
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Ja sobie dorobiłem - przystawkę do drukarki i mam 100 zł w 2 minuty (tyle co
    farba wyschnie)
    PP