PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca przez internet

  • 1. Data: 2004-09-02 12:26:05
    Temat: praca przez internet
    Od: "Miraz" <p...@o...pl>

    Czy ktos pracuje w ten sposob?

  • 2. Data: 2004-09-02 12:36:16
    Temat: Re: praca przez internet
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    "Miraz" <p...@o...pl> wrote in message
    news:ch73h5$e2q$1@news.dialog.net.pl...
    > Czy ktos pracuje w ten sposob?
    No np. ja (zdalna administracja serwerami, kilka z tych maszyn nie widziałem
    na oczy, a szefa/właściciela widziałem raz przy podpisaniu umowy). W moim
    przypadku to jest raczej praca dodatkowa, a nie główne źródło utrzymania.
    Teraz o co chciałbyś zapytać? (rozumiem, że ww. pytanie jest wstępem do
    dalszej dyskusji).

    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    http://www.mandrake.pl http://www.mandrake.int.pl

  • 3. Data: 2004-09-02 17:45:43
    Od: "Miraz" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz 'motto' Motyliński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przypadku to jest raczej praca dodatkowa, a nie główne źródło utrzymania.
    > Teraz o co chciałbyś zapytać? (rozumiem, że ww. pytanie jest wstępem do

    Interesuje mnie sprawdzenie w jaki sposob mozna zarabiac przez internet. Nie
    musisz sie az tak udzielać. :-o

  • 4. Data: 2004-09-02 18:10:17
    Od: kingram <t...@o...pl>

    Tomasz 'motto' Motyliński wrote:

> [...]
    > przypadku to jest raczej praca dodatkowa, a nie główne źródło utrzymania.
    > Teraz o co chciałbyś zapytać? (rozumiem, że ww. pytanie jest wstępem do

    Ha!
    Kolega po fachu widzę!
    Tyle że ja to raczej się adminom naprzykrzam - ale też można to nazwać
    swojego rodzaju "pracą" tym bardziej że i korzyści finansowe jakby
    bardziej widoczne...

    --
    - -

    Bsrgds,
    kingram

    Penguin#171437

  • 5. Data: 2004-09-02 19:09:03
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    "kingram" <t...@o...pl> wrote in message news:ch7nlj$faa$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Tyle że ja to raczej się adminom naprzykrzam - ale też można to nazwać
    > swojego rodzaju "pracą" tym bardziej że i korzyści finansowe jakby
    Mógłbyś rozwinąć temat ? :)

  • 6. Data: 2004-09-02 19:58:09
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Miraz wrote:

> [...]
    >
    > widziałem

    > Interesuje mnie sprawdzenie w jaki sposob mozna zarabiac przez internet. Nie

    Zarabiać czy pracować ? :)

    Tak, też pracuję przez internet. Tak, w ten sam sposób jak przedpiszca.
    Po prostu zamiast jechac do maszyny to się na nią loguję z domu. To jest
    praca która przynosi efekty za które ktoś płaci.
    Uprzedzając twoje pytania: Nie, czytanie reklam i rozsyłanie spamu to
    nie jest praca.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 7. Data: 2004-09-02 21:10:15
    Od: kingram <t...@o...pl>

    Tomasz 'motto' Motyliński wrote:

    <cut>

    > Mógłbyś rozwinąć temat ? :)
    > Pozdrawiam

    Pewnie że bym mógł! A jakże...
    Pracodawcy adminów płacą mi za wykazywanie ich lenistwa od zewnątrz a
    także niedbałości i niefrasobliwości innych pracowników danej firmy od
    wewnątrz...

    Reszty się domyśl... Poza tym mam cudowną Żonę, wspaniałą córeczkę, dwa
    psy (bobtajle), klacz Wielkopolankę (przepiękną), pięć złotych rybek w
    akwarium itd.... ;o)

    A ty?

    --
    - -

    Bsrgds,
    kingram

    Penguin#171437

  • 8. Data: 2004-09-02 21:32:33
    Od: jimmij <j...@j...jimmij>

    kingram <t...@o...pl> writes:

    > Pracodawcy adminów płacą mi za wykazywanie ich lenistwa od zewnątrz a
    > także niedbałości i niefrasobliwości innych pracowników danej firmy od
    > wewnątrz...

    A można się zapytać ile na takich włamach można zarobić?
    Bo miałem ostatio propozycję ale jakoś tak... zaniedbałem.

    --
    I live in the land of imagination

  • 9. Data: 2004-09-02 22:05:54
    Od: kingram <tuxman@_WYTNIJTO_op.pl>

    jimmij wrote:

    > kingram <t...@o...pl> writes:

    <cut>
    > A można się zapytać ile na takich włamach można zarobić?
    > Bo miałem ostatio propozycję ale jakoś tak... zaniedbałem.

    Chyba mnie źle zrozumiałeś.
    Jeśli masz na myśli włamywanie się do zasobów komputerowych firm - to ja
    o niczym takim nie wspominałem - ba nawet się brzydzę i jest to
    sprzeczne z moimi wysoce etycznymi zasadami moralnymi którymi się kieruję.

    A co do twojego zaniedbania to jakoś automatycznie nasunęło mi się na myśl:
    "...zgrzeszyłem myślą, czynem i zaniedbaniem..." - wybacz ;o)

    Pozdrawiam Uniwersytet Warszawski (studentów i kadrę).
    A reszta na priv.

    --
    - -

    Bsrgds,
    kingram

    Penguin#171437

  • 10. Data: 2004-09-05 16:09:38
    Temat: Odp: praca przez internet
    Od: "Miraz" <p...@o...pl>

    Użytkownik Asmodeusz <c...@n...prv.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ch7to8$6v0$...@k...task.gda.pl...

> [...]
    > Po prostu zamiast jechac do maszyny to się na nią loguję z domu. To jest
    > praca która przynosi efekty za które ktoś płaci.

    A na jakim stanowisku pracujesz, ze pracodawca ci pozwala w ten sposob
    pracowac?

    > Uprzedzając twoje pytania: Nie, czytanie reklam i rozsyłanie spamu to
    > nie jest praca.

    Masz bujną wyobraznie, moze zostaniesz artystą. :o