PracaGrupypl.praca.dyskusje › MULTIBANK doradca klienta -agent

  • 1. Data: 2004-09-02 10:26:22
    Temat: MULTIBANK doradca klienta -agent
    Od: "anita" <a...@w...pl>

    czy ma ktos moze doswiadczenia jezeli chodzi o agenta MULTIBANKU (sprzedaz
    kredytow hipotecznych , ale tez glownie chodzi mi o te dla firm). Jak sie
    tym agentom ktorzy tam pracuja powodzi, czy jest w ogole realne zarobienie
    jakichkolwiek pieniedzy no i czy ten MULTIBANK czasami nie robi swoich
    agentow w bambuko.

    pozdr anita bonita

  • 2. Data: 2004-09-02 19:55:29
    Temat: Re: MULTIBANK doradca klienta -agent
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    anita <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > ogole realne zarobienie jakichkolwiek pieniedzy no i czy ten
    > MULTIBANK czasami nie robi swoich agentow w bambuko.

    Najlepsi i po 10 tysiecy zarabiaja miesiecznie (beda na wlasnej DG).

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-02 20:22:41
    Od: "anita" <a...@w...pl>

    > Najlepsi i po 10 tysiecy zarabiaja miesiecznie (beda na wlasnej DG).

    tak a znasz li Ty osobiscie takiego.
    zarabiaja to miesiac w miesiac czy raz na ruski rok?

  • 4. Data: 2004-09-05 19:43:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    anita <a...@w...pl> wrote:
    > tak a znasz li Ty osobiscie takiego.
    > zarabiaja to miesiac w miesiac czy raz na ruski rok?

    Srednia wychodzi powyzej 5000 tysiecy z wyskokami dlanajlepszych o takich
    kwotac jakich mowilem.
    Oczywiscie twoje ryzyko - ale te osoby ktore sie na to zdecydowaly
    (wczesniej byly na etat) sa z tego bardzo zadowolone.
    Produkt jest dobry wiec sie sprzedaje.

    http://www.PRnews.pl