PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyjazd na szkolenie i konkurs dla księgowych... ;))))

  • 1. Data: 2004-09-02 10:59:14
    Temat: Wyjazd na szkolenie i konkurs dla księgowych... ;))))
    Od: "Marta " <r...@g...pl>

    Witam serdecznie!
    Pracuję w fantastycznej firmie, ktora co roku organizuje wyjazdy z Funduszu
    Socjalnego, ktore stanowią połączenie szkolenia oraz dobrej zabawy. W tym
    roku nasza filia chce jeszcze bardziej urozmaicic ten wyjazd w związku z czym
    planujemy urządzić konkurs dla pracowników (i szefów też ;)). Ponieważ
    przeważającą dziedziną, którą zajmuje się firma są usługi księgowe'
    konkurencje muszą mieć taki właśnie charakter. Wymyśliłyśmy już dwie:
    pierwsza: "upychanie" dokumentów (papierzysków) w segregatorze, tak aby dał
    się zamknąć i postawić pionowo - zwycięży ta osoba/drużyna, która tych
    papierów napcha tam najwięcej. Druga konkurencja będzie polegała na zrobieniu
    (w określonym czasie) łańcuszka ze spinaczy. Wygra najdłuższy. Właśnie mam
    pomysł na trzecią pt. "Teraz rozłącz te spinacze." (horror biurowy ;) ).
    Zatem jeżeli macie pomysł na "branżową" konkurencję to napiszcie proszę.
    Będę wdzięczna i obiecuję zdać relację z przebiegu konkursu.
    Pozdrawiam
    Marta

  • 2. Data: 2004-09-02 11:21:10
    Temat: Re: Wyjazd na szkolenie i konkurs dla księgowych... ;))))
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Zatem jeżeli macie pomysł na "branżow?" konkurencję to napiszcie proszę.

    Na wytrwalosc: Zbindowanie jak najwiekszej ilosci kartek A4.

    I na odwage: skserowanie wlasnego tylka.

    ;-)

  • 3. Data: 2004-09-02 12:24:45
    Od: "jaPITole" <h...@t...pl>

    Proponuje konkurencje polegajaca na podbieraniu zszywek sąsiadom, ( u mnie
    nagminne;))

  • 4. Data: 2004-09-02 13:23:26
    Od: "Marta " <r...@g...pl>

    Hihihi... A próbowałeś sobie kiedyś skserować tyłek ???

    Mam kolejny pomysł: często nasze drukarki świrują i z normalnych dokumentów
    robią zabawne rzeczy. Od roku zbieramy te perełki. A konkurs będzie miał
    tytuł "Co to za dokument?".

    Pozdrawiam
    Marta
    ps. za 36 minut spadam do domku ;D

  • 5. Data: 2004-09-02 13:24:35
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    1. wywalic w powietrze plik faktur i kazac na czas chronologicznie poukladac
    (na kilku zamazac daty, hihihi)
    2. przystawianie pieczatek i podpisywanie na wyscigi
    (kto pierwszy ostempluje i podpisze 50 sztuk, hihihi)
    3. wlazenie po drabinie (szczeblach kariery, hihihi) a w nagrode "biala
    bumaga"

    Ewa (Krakow)

  • 6. Data: 2004-09-02 13:27:51
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 2 Sep 2004 13:23:26 +0000 (UTC), Marta
    <r...@g...pl> napisał:

> [...]
    > dokumentów
    > robią zabawne rzeczy. Od roku zbieramy te perełki. A konkurs będzie miał

    Przypomnialo mi sie, jak jedna maszynistka demonstrowala mi odczytywanie
    kwoty na podstawie wydrukowanych znakow, ktore sa na klawiaturze nad
    cyframi - mozesz tez zrobic taki konkurs - "jaka to liczba" !@#$% = 12345

  • 7. Data: 2004-09-02 13:28:06
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    kalambury z takimi haslami jak "nieczytelny fax", "faktura bez podpisu",
    "brak dekretu", "szef idzie" i tym podobne bzdety

    pozdrawiam
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*