PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogloszenie na aaaby ??

  • 1. Data: 2004-09-02 11:29:04
    Temat: Ogloszenie na aaaby ??
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@n...polbox.com>

    Hello

    Czy moze ktos zauwazyl, ze teraz na portalu www.aaaby.pl codzinnie
    przerzucaja ogloszenia z poprzedniego dnia, dodajac do nich nowa date? Czy
    moze ja mam zwidy?

    Jarek

  • 2. Data: 2004-09-02 12:24:30
    Temat: Re: Ogloszenie na aaaby ??
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 02 Sep 2004 11:29:04 GMT, Jarek aka Dzarko

> [...]
    >
    > Czy moze ktos zauwazyl, ze teraz na portalu www.aaaby.pl codzinnie
    > przerzucaja ogloszenia z poprzedniego dnia, dodajac do nich nowa date?

    Zauwazylem - tez mnie szlag trafia jak to samo g... trafia mi do skrzynki.

  • 3. Data: 2004-09-02 13:06:38
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Krzysztofsf napisał(a):

    > Zauwazylem - tez mnie szlag trafia jak to samo g... trafia mi do
    > skrzynki.

    typowa polityka gazety... newsletter artykulow - po pare razy
    przesylaja informacji o "nowosciach"

    --
    pozdrawiam rafi
    www.TwojSklep.bazarek.pl - Twój naprawdę DARMOWY sklep internetowy...

  • 4. Data: 2004-09-02 14:35:18
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek aka Dzarko" <p...@n...polbox.com> napisał w
    wiadomości news:4uDZc.182750$vG5.176941@news.chello.at...
> [...]
    >
    > Czy moze ktos zauwazyl, ze teraz na portalu www.aaaby.pl codzinnie
    > przerzucaja ogloszenia z poprzedniego dnia, dodajac do nich nowa date? Czy

    Hm a ja mam wrazenie ze ostatnio trafiaja do mnie niezupelnie ogloszenia wg
    zadanych kryteriow.Oczywiscie moze sie zdarzyc ze takie sie zdarzaja ,ale
    ostatnio to mam 90% takich.TMK

  • 5. Data: 2004-09-02 14:41:18
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@n...polbox.com>

    > typowa polityka gazety... newsletter artykulow - po pare razy
    > przesylaja informacji o "nowosciach"

    Ja pisalem raczej o przegladaniu z WWW niz o newsletterze. Pamietam ze
    zawsze bylo sporo w poniedzialek, a potem 5-10 w tygodniu (mowie o
    ogloszeniach firm). Teraz natomiast, codziennie jest ponad 100, z tym ze
    wiekszosc to powtorki, ze zmieniona data.